Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=jacoro]Goede avond allemaal, ik dacht zo bij me zelf, ik zal me ook weer eens even laten zien...hoe is het met jullie allemaal... :?:[/quote]\r\n\r\nMet mij goed.\r\nEn met jou?\r\n\r\nOja: Door Navy heb ik me aangeld bij jou:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?p=15908#post15908[/url]
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Thijs]\r\nVanmiddag wiskunde gehad pfff, lastigste examen tot nu toe, allemaal vervelende dingen :P[/quote]\r\n\r\nIk vond em ook niet makkelijk, maar ook weer niet moeilijk. Als je die van 2004 bekeek was die veeel een veel moeilijker.\r\n\r\nIk heb ongeveer tussen de 5 en de 7. \r\n\r\nVanmiddag bio. :-S
Link naar reactie
Aardrijkskunde examen is het allerbelachelijkste dat er bestaat. Dan leer je 3 van die boekjes en dan wordt er Absoluut Niks van wat je hebt geleerd teruggevraagd. Zulke vragen worden er gesteld (in het examen van 2003 dat ik net geoefend heb)\r\n\r\n[color=red]China heeft een spoorlijn gebouwd van zambia naar de zee. Via mozambique was de korste weg geweest, maar de spoorlijn is door tanzania gebouwd. waarom?[/color]\r\n\r\nNou die vraag wist ik dus nog wel, tanzania zou dan wel communistisch zijn, net als china\r\n\r\nmaar dan krijg je zoiets als:\r\n\r\n[color=red]waarom zijn die spoorlijnen nu niet meer bruikbaar[/color]\r\n\r\n nou, bleek dus dat daar nu een conflictgebied was\r\n\r\nen dan vragen ze ook nog naar welk west europees land alle gastarbeiders uit Afrika gingen. Nou, ik dacht duitsland, voor wederopbouw na de oorlog ofzo. Was het goed antwoord Frankrijk, en dat kwam door de koloniale banden. Ok, ik wist dat FR kolonien had in Afrika, maar dat hadden engeland enzo toch ook :-S \r\n\r\n\r\nnouuuuuuu ik kan er gewoon niet over uit. ^o)\r\nhet is allemaal vergaande algemene ontwikkeling. En ik doe heus wel iets aan mijn algemene ontwikkeling, ik lees elke dag de krant en kijk bijna elke dag journaal.\r\nMaar hoe moet ik dan weten dat na 1973 de olie exploitatie in saoedi-arabie erg is toegenomen en dat daarom allemaal mensen uit indonesie daar naartoe zijn gegaan :-S \r\n\r\nja, dus. \r\npfieeeeeeeeuw, dat lucht op :-P
Link naar reactie
Ik kwam een forum tegen, met een topic. Niet zo bijzonder, maar aantal reacties: 234 939\r\n\r\nStaat ons dus nog wel wat te wachten :-S\r\n\r\n@ Eagle_Erwin: Ik denk dat wij de enig(st)e zijn met internet.\r\nIn onze straat wonen alleen maar oude mensen (en ik dan :lol:).\r\n\r\nVerderop woont iemand met alleen maar DOS. Zielig... :cry:
Link naar reactie
Dit zijn er 9494 :mrgreen:, dus dat wordt\r\n32164 + 9494 = 41 658 totaal.\r\n\r\nZe hebben hier 2451 members, dus als ieder lid nou 50 berichtjes plaatst, hebben we al (2451 x 50) + 41 658 = 164 208 berichtjes.\r\n\r\nDan hebben we het record al bijna.\r\n\r\nMaar in de oude Jullie Mening werd er veel meer gepost (volgens mij).
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin][quote=redder_in_nood]Hier heeft (bijna) niemand een draadloos netwerk.\r\n\r\nIk geloof dat wij de enigen zijn uit de straat hier...\r\n\r\n...helaas. :-([/quote]\r\n\r\nOf ze hebben allemaal de SSID verborgen...[/quote]\r\ndaar is een progje voor, kwam ik laatst tegen, netstumbler\r\nmoet je eens probeeren in je buurt, \r\nkan wifi met DOS? :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...