Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Ultimate;344461]Nog beetje doorwerken + mijn auto verkopen dan heb ik het wel... maar dan.... Geen geld om em te onderhouden, met 150 k op de teller wordt het risico om vaak bij de BMW dealer te staan wel groot en das niet goedkoop ;).[/QUOTE]\r\n\r\nWeet niet hoe dat met BMW\'s zit maar wij hebben een Ford mondeo met meer dan 300k op de teller die nog steeds goed rijd en niet veel onderhoud vergt (aleen de standaard dingen).\r\nDe andere Ford mondeo (pa wil aleen Ford hebben :p) zit nu op iets van 150k en ook nooit probleemen.\r\nMoet er wel bij zeggen dat bijde diesel auto\'s zijn en niet benzine\r\n[SIZE=\"1\"](btw met een 2.8 benzine motor kost het je denk ik wel een stuk meer brandstof denk ik vergeleken met de auto die je nu hebt)[/SIZE]
Link naar reactie
[quote=Richt;344570]Weet niet hoe dat met BMW\'s zit maar wij hebben een Ford mondeo met meer dan 300k op de teller die nog steeds goed rijd en niet veel onderhoud vergt (aleen de standaard dingen).\nDe andere Ford mondeo (pa wil aleen Ford hebben :p) zit nu op iets van 150k en ook nooit probleemen.\nMoet er wel bij zeggen dat bijde diesel auto\'s zijn en niet benzine\n[SIZE=1](btw met een 2.8 benzine motor kost het je denk ik wel een stuk meer brandstof denk ik vergeleken met de auto die je nu hebt)[/SIZE][/quote]\n\nDat denk ik idd ook wel ja :p, rijd nu 1:15/16, met zo\'n auto niet ;).\n\nIdd, met diesels is dat wel te doen zoveel km\'s, maar benzine denk ik toch niet zo ;). \n\nEen kameraad had vandaag over de auto van z\'n vader, audi a4 station (v6 motor) is een automaat, als ze zo\'n 150/160 km/h rijden, rijdt die auto nog 1:12, vond ik wel erg netjes. (6 traps automaat)
Link naar reactie
[quote=Ultimate;344573]\n \nEen kameraad had vandaag over de auto van z\'n vader, audi a4 station (v6 motor) is een automaat, als ze zo\'n 150/160 km/h rijden, rijdt die auto nog 1:12, vond ik wel erg netjes. (6 traps automaat)[/quote]\n \nIs inderdaat heel netjes 1:12 ,maar vergeet ook de bekeuringen niet mee te rekenen ,dan wordt het toch snel erg duur.;)\nAutorijden is altijd duur ,maar somige iets minder duur.:(
Link naar reactie
Dit is sedert afgelopen vrijdag mijn voertuig, op bromfiets-rijbewijs; het voelt voorlopig oneindig veel beter aan dan de 9 jaar oude en tamelijk versleten brommobiel Casalini die ik hiervóór gedurende 6 jaren reed, met mijn 10.000 km per jaar.\r\n\r\nVerbruik in heuvelland voor deze mini-vrachtkar heb ik nog niet goed kunnen vaststellen, zie ik pas goed na een paar keer tanken maar ik schat in de buurt van 1:27 uit te zullen komen. Zeer nieuw type twin-dieseltje slechts 400cc van Kubota, nauwelijks voorgloei-tijd nodig.\r\n\r\nEnorme arm/been/hoofdruimte, lekker rechtop zitten, hoog, groot zicht, hoge instap zonder bukken/duiken/kruipen; robuuste \"pook\" in dashboard en degelijk aanvoelende handrem-handle, goede verwarming, wand achter de rug dus geen fouten meer met schuivende bagage.\r\n\r\nIk heb de rode cabine. Klik op de foto\'s om te vergroten.\r\n\r\n[url]http://mega-vehicles.com/home.php?modele_id=32[/url]
Link naar reactie
[quote=willem1940;344659]Dit is sedert afgelopen vrijdag mijn voertuig, op bromfiets-rijbewijs; het voelt voorlopig oneindig veel beter aan dan de 9 jaar oude en tamelijk versleten brommobiel Casalini die ik hiervóór gedurende 6 jaren reed, met mijn 10.000 km per jaar.\n\nVerbruik in heuvelland voor deze mini-vrachtkar heb ik nog niet goed kunnen vaststellen, zie ik pas goed na een paar keer tanken maar ik schat in de buurt van 1:27 uit te zullen komen. Zeer nieuw type twin-dieseltje slechts 400cc van Kubota, nauwelijks voorgloei-tijd nodig.\n\nEnorme arm/been/hoofdruimte, lekker rechtop zitten, hoog, groot zicht, hoge instap zonder bukken/duiken/kruipen; robuuste \"pook\" in dashboard en degelijk aanvoelende handrem-handle, goede verwarming, wand achter de rug dus geen fouten meer met schuivende bagage.\n\nIk heb de rode cabine. Klik op de foto\'s om te vergroten.\n\n[URL]http://mega-vehicles.com/home.php?modele_id=32[/URL][/quote]\nEen paar honderd meter verderop hebben ze ook zo\'n vrachtautootje met dichte bak. Grappige dingen zijn dat.
Link naar reactie
Zijn inderdaat erg leuke voertuigjes,alleen zijn er veel mensen die er een hekel aan hebben omdat ze op de gewone weg rijden en niet snel genoeg gaan. Mij maakt het niet uit ,want ik heb toch nooit haast en rij zelf ook rustig.\nAlleen de prijzen van die dingen zijn toch wel erg hoog. Ongeveer net zo duur als een echte auto.\nMaar voor veel mensen is het toch een ideaal vervoer middel.\nOja ,mijn motor rijd ook 1:20 ,en is aan verzekering samen met wegenbelasting voordeliger dan de verzekering van een brommer. Het enige eventuele nadeel is dat ik niet veel bagage mee kan nemen.
Link naar reactie
[QUOTE=willem1940;344659]Dit is sedert afgelopen vrijdag mijn voertuig, op bromfiets-rijbewijs; het voelt voorlopig oneindig veel beter aan dan de 9 jaar oude en tamelijk versleten brommobiel Casalini die ik hiervóór gedurende 6 jaren reed, met mijn 10.000 km per jaar.\r\n\r\nVerbruik in heuvelland voor deze mini-vrachtkar heb ik nog niet goed kunnen vaststellen, zie ik pas goed na een paar keer tanken maar ik schat in de buurt van 1:27 uit te zullen komen. Zeer nieuw type twin-dieseltje slechts 400cc van Kubota, nauwelijks voorgloei-tijd nodig.\r\n\r\nEnorme arm/been/hoofdruimte, lekker rechtop zitten, hoog, groot zicht, hoge instap zonder bukken/duiken/kruipen; robuuste \"pook\" in dashboard en degelijk aanvoelende handrem-handle, goede verwarming, wand achter de rug dus geen fouten meer met schuivende bagage.\r\n\r\nIk heb de rode cabine. Klik op de foto\'s om te vergroten.\r\n\r\n[url]http://mega-vehicles.com/home.php?modele_id=32[/url][/QUOTE]\r\n\r\nZulke auto\'tjes hebben ze hier in de stadt ook bij de plantsoenen dienst en stads ondehoud, en je in de stadt toch maar 50 mag heeft niemand er last van, ze zijn vrij schoon en ze zijn zuinig, wat wil je nog meer?
Link naar reactie
[QUOTE=willem1940;344659]Dit is sedert afgelopen vrijdag mijn voertuig, op bromfiets-rijbewijs; het voelt voorlopig oneindig veel beter aan dan de 9 jaar oude en tamelijk versleten brommobiel Casalini die ik hiervóór gedurende 6 jaren reed, met mijn 10.000 km per jaar.\r\n\r\nVerbruik in heuvelland voor deze mini-vrachtkar heb ik nog niet goed kunnen vaststellen, zie ik pas goed na een paar keer tanken maar ik schat in de buurt van 1:27 uit te zullen komen. Zeer nieuw type twin-dieseltje slechts 400cc van Kubota, nauwelijks voorgloei-tijd nodig.\r\n\r\nEnorme arm/been/hoofdruimte, lekker rechtop zitten, hoog, groot zicht, hoge instap zonder bukken/duiken/kruipen; robuuste \"pook\" in dashboard en degelijk aanvoelende handrem-handle, goede verwarming, wand achter de rug dus geen fouten meer met schuivende bagage.\r\n\r\nIk heb de rode cabine. Klik op de foto\'s om te vergroten.\r\n\r\n[url]http://mega-vehicles.com/home.php?modele_id=32[/url][/QUOTE]\r\n\r\nJa, vet karretje kan ie ook kiepen?? Dat maakt hem wel helemaal af!! :D\r\nZal de mijne er ook maar bij zetten dan:rolleyes:\r\n\r\n[IMG]http://www.opelghielen.nl/assets/images/cars/927795_43DXFL.jpg[/IMG]\r\n\r\nEh...even voor de duidelijkheid: Het is geen Opel:mrgreen::mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...