Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Richt;340774]wat een afkortingen, aleen volg ik ze niet allemaal :mrgreen:\r\n\r\n Ca....... Coll....... (geen idee)\r\nho.... col.... ( zou ik ook niet weeten)\r\nDr..... Coll..... (drenthe college mischien??)[/QUOTE]\r\n\r\nVan boven naar beneden: \r\n\r\nCarmel College\r\nHondsrug College\r\nDrenthe college (die had je goed)
Link naar reactie
Nou ik ben vroeg thuis vandaag jongens!\r\nMoest vanmiddag rollen papier laden bij de papierfabriek in Wapenveld en toen ik ze aan het vastzetten was met \'spanbanden\' kreeg ik een ijzeren stang op mijn fijne smoeltje! Die ging dwars door mijn lip en die hing er toen een beetje los bij :mad:\r\nBen ik naar het Sophia in zwolle gebracht door de jongens van de EHBO en hebben ze daar 3 spuiten in mun lip geramd voor een verdoving.......daarna ff gehecht en klaar is klara :) Zit nu met een gigantische \'bavianewang\' beetje thuis te hangen +o( \r\nMorgen maar weer eens wat doen als het lukt.... (blij dat mun tanden nog vast zitten :mrgreen:)
Link naar reactie
CAFÉ ZONDER BIER\nBobbejaan Schoepen (Belgium)\n \n \nEen strand zonder water of land zonder grond\nDat is al even erg als een steirt zonder hond\nMaar je geld dat verdwijnt met je trouwe kassier\nDat is nog niet zo erg als een café zonder bier\n \nPiet Rinkers z\'n vrouw stak het geld in haar zak\nEn ze liet hem alleen onder \'t echtelijk dak\nMaar ze schreef toch nog gauw op een stukske papier\nDat is nog niet zo erg als een café zonder bier\n \nEen man werd veroordeeld en kreeg levenslang\nMet rijkswacht van dienst moest hij mee naar \'t gevang\nToen hij droef in z\'n cel stapte zei de cipier\nDat is nog niet zo erg als een café zonder bier\n \nToen Janssen ging zwemmen in Leopoldville\nBotste hij met geweld tegen een krokodil\nEn van schrik zwom Jan Janssen van Congo naar hier\nMaar dat is nog niet zo erg als een café zonder bier\n \nJa, dit is een lied dat m\'n leven vergald\nEn ik weet ook nog niet of het u wel bevald\nIk ben hier aan het zingen maar ik heb geen plezier\nIk vind dat toch zo triestig, een café zonder bier\n \n \nMisschien toch maar bier in ons cafee verkopen ???
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;340872]CAFÉ ZONDER BIER\r\nBobbejaan Schoepen (Belgium)\r\n \r\n \r\nEen strand zonder water of land zonder grond\r\nDat is al even erg als een steirt zonder hond\r\nMaar je geld dat verdwijnt met je trouwe kassier\r\nDat is nog niet zo erg als een café zonder bier\r\n \r\nPiet Rinkers z\'n vrouw stak het geld in haar zak\r\nEn ze liet hem alleen onder \'t echtelijk dak\r\nMaar ze schreef toch nog gauw op een stukske papier\r\nDat is nog niet zo erg als een café zonder bier\r\n \r\nEen man werd veroordeeld en kreeg levenslang\r\nMet rijkswacht van dienst moest hij mee naar \'t gevang\r\nToen hij droef in z\'n cel stapte zei de cipier\r\nDat is nog niet zo erg als een café zonder bier\r\n \r\nToen Janssen ging zwemmen in Leopoldville\r\nBotste hij met geweld tegen een krokodil\r\nEn van schrik zwom Jan Janssen van Congo naar hier\r\nMaar dat is nog niet zo erg als een café zonder bier\r\n \r\nJa, dit is een lied dat m\'n leven vergald\r\nEn ik weet ook nog niet of het u wel bevald\r\nIk ben hier aan het zingen maar ik heb geen plezier\r\nIk vind dat toch zo triestig, een café zonder bier\r\n \r\n \r\nMisschien toch maar bier in ons cafee verkopen ???[/QUOTE]\r\n\r\nhelemaal met je eens (Y) !\r\nIk zeg Hier, Hier, Hier met dat bier ! [SIZE=\"1\"] (normaal voor de onkenners)[/SIZE]
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;340963]Voor bij de achterdeur \r\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/172431718.jpg[/IMG]\r\n \r\nVoor aan de muur\r\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/172437926.jpg[/IMG][/QUOTE]\r\n\r\nis nu voor gezorgt\r\n\r\nalleen je moet de deur van de buren hebben en een pasje (bewijs van 18 +) om binnen te komen\r\n\r\nook de rokers zijn daar welkom (mits hetzelfde)\r\n\r\nen ik vertik om het pasje te vragen, dus schoonmaken moeten jullie zelf en de automaten bijvullen
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;340843]Nou ik ben vroeg thuis vandaag jongens!\r\nMoest vanmiddag rollen papier laden bij de papierfabriek in Wapenveld en toen ik ze aan het vastzetten was met \'spanbanden\' kreeg ik een ijzeren stang op mijn fijne smoeltje! Die ging dwars door mijn lip en die hing er toen een beetje los bij :mad:\r\nBen ik naar het Sophia in zwolle gebracht door de jongens van de EHBO en hebben ze daar 3 spuiten in mun lip geramd voor een verdoving.......daarna ff gehecht en klaar is klara :) Zit nu met een gigantische \'bavianewang\' beetje thuis te hangen +o( \r\nMorgen maar weer eens wat doen als het lukt.... (blij dat mun tanden nog vast zitten :mrgreen:)[/QUOTE]\r\n\r\nBeterschap Hj1! Lijkt me geen pretje ... :(.\r\n\r\nGoeiemorgen overigens (C)! Btw de koffie van Sjouwer, heerlijk vers weer Sjouwer! Dank
Link naar reactie
[quote=sjouwer;340992]is nu voor gezorgt\n \nalleen je moet de deur van de buren hebben en een pasje (bewijs van 18 +) om binnen te komen\n \nook de rokers zijn daar welkom (mits hetzelfde)\n \nen ik vertik om het pasje te vragen, dus schoonmaken moeten jullie zelf en de automaten bijvullen[/quote]\n \nAutomaten bijvullen ??,,zijn er dan ook bier en borrel automaten.?\nLijkt me ook niet echt gezellig.\nOok als vrijwilliger mag je best wat klantvriendelijker zijn.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...