Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik was helemaal excited over Mario Party voor de Wii.... Nouja, Het is marioparty dus het blijft leuk, maar ze hebben helemaal niet echt veel typisch wii dingen in het spel gestopt... Beetje jammer dus :(\n\nWel leuk om te doen alsof je wii-mote een blikje drinken is, heel hard gaan schudden en dan kijken wie de hoogste straal produceert :mrgreen: \n\n[SIZE=1]Hoezo dubbel? :p[/SIZE]
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;339260]Gefeliciteerd Mod Argus.. Je hebt het toch geáccepteerd dus.\r\n\r\nWii...., Wii...? Ga denk ik ook zo\'n ding kopen voor 5-12 voor de kiddo\'s. Hij is nu goedkoper bij de MediaMarkt meen ik...[/QUOTE]\r\n\r\nOui? ;)\r\n\r\nlijkt mij ook wel een leuke console, en niet zoduur als de Xdoos 360 of het 3e speelstation, heb nu een Xbox 1, moet ik die maar verkopen, ik speel er toch nog amper mee. (ik kan er volgens mij nog wel 100-120€ voor krijgen met de +-8 spellen erbij, de afstands bediening en de 2 remotes) en dan na kerst een Wii kopen dan is er altijd uitverkoop van de restanten van kerst en is het meestal goedkoper :p
Link naar reactie
Ik kreeg vanmiddag weer een mail met het verzoek om toe te treden tot het Moderatorenforum\nDan kan ik k geen nee meer zeggen :D\nAls ik nu ook nog Chinees ga leren.....:mrgreen: eten,met stokjes :mrgreen:\nGa me nu eben bezig houden met MSN \nDit is de laatste stand met jpg\nC005_jpg.zip\nF0538_jpg.zip \nIMG024.JPG.zip\nimg317.zip\nimg807.zip\nimgac157.zip\nmyphotos2007.zip\nS04_jpg.zip\np0017_jpg.zip \nloveX.zip (XX is random digitals). Beispiel love3.zip\nDSC03435XX.zip (XX is random digitals). \nIMG84387XX.zip (XX is random digitals). \nbeachpictureXX.zip (XX is random digitals). \nPhotoXX.zip (XX is random digitals). \nsecretimagesXX.zip (XX is random digitals). \ng038.jpg.zip \nimages.zip (IMG34814.pif)\nMyGallery5156.zip (PGC5156.jpg-www.gallery-world.com)\nimg4851.zip (img4851.jpg-www.myspace.com)\n\n \n \n[QUOTE] Je hebt het toch geáccepteerd dus[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;339174]Ik krijg nu steeds E-mails om toch vooral op Youtube een filmpje te gaan bekijken :cool:\nIs onderdeel van The Storm Trojan / Bot ,dus YouTube is ook al niet veilig meer :(\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/youtube.jpg[/IMG][/QUOTE]\n[url]http://www.nu.nl/news/1210723/50/Beveiligers_waarschuwen_voor_Youtube-virus.html[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;339297]@Richt\r\nEen plaatje van een plaatje uut Zweel\r\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/DeSmidsevanZweelo.jpg[/IMG]\r\nEn iene uut Slien\r\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/Drentenieren.jpg[/IMG][/QUOTE]\r\n\r\nzou zo niet kunnen zeggen waar die 2 gebouwen staan maar herken die uit Sleen wel :p\r\n\r\nEDIT is het nit een plaatje uit NOORD sleen? het lijkt wel op het huis bij de kruising :s
Link naar reactie
Hebben ze in Sleen porches :o:o. Maar even een ander weggetje nemen volgende naar ermerstrand xD.\n\nMooi dat het gelukt is met de Wii :). Om welk spel gaat het? Ik heb paar weken terug big brain academy gekocht, die is ook ontzettend leuk. Heb een stel hersens van 1.3 kg op het moment :p.\n\n@reintje, vandaag nog geweest bij mm in Groningen, stonden een heleboel voor 222 euro.
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;339341][B]Hebben ze in Sleen porches :o:o. Maar even een ander weggetje nemen volgende naar ermerstrand xD.\r\n[/B]\r\nMooi dat het gelukt is met de Wii :). Om welk spel gaat het? Ik heb paar weken terug big brain academy gekocht, die is ook ontzettend leuk. Heb een stel hersens van 1.3 kg op het moment :p.\r\n\r\n@reintje, vandaag nog geweest bij mm in Groningen, stonden een heleboel voor 222 euro.[/QUOTE]\r\n\r\nverbaasde mij ook, dat zegt me dat het haast niet dat huis in Noordsleen kan zijn, die man heeft volgens mij geen porche :p\r\n\r\nEdit volgens mij is et ergens in het noorden van het oude sleen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...