Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

LOL ik heb vanmorgen met orange gebelt waarom ik nog steeds geen 8Mbit had, op hun site stond namelijk dat het vandaag zou worden geactiveerd, nu weet ik dat het meestal wat langer duurt maar heb ik ze toch even opgebelt en me voor gedaan als leek :p waarom ik nu nogsteeds 1Mbit had, dat helpdesk mensje zo van ja maar onze technicie moeten eerst nog dit en dat doen het kan wel tot dinsdag duuren, ik zo van ok, bedankt voor de info, en nu hebben ze me tijdelijk op 4mbit aan geslooten :p als ze maar niet vergeeten het door te zetten naar 8 want dan moet ik weer bellen met hun 0.€34/mn helpdesk .
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Drentsig;338797]@ Sjouwer, je moet dat soort klusjes ook niet om 6 c.q. 7 uur smorgens doen ... zo tegen de middag valt het allemaal weer reuze mee. :mrgreen:\r\n\r\nHeb je een andere soort koffie ingekocht? Heerlijk zo\'n vernieuwd smaakje! (C)[/QUOTE]\r\n\r\nzover ik weet is het nog steeds de goudmerk (een volle braziliaan, altijd lekker)\r\n\r\n\'s avond ben ik vaak niet meer daar, vandaar dat ik \'s morgens de troep van de overgevers moet opruimen\r\nanders komen jullie om 9 uur en dan stinkt het nog naar die zooi
Link naar reactie
[QUOTE=Drentsig;338995]Overgeven .. das onbeschoft! Als k het nog weer zie laat k het degene zelf opruimen. \r\nIk heb btw een flesje Cotes de Bergerac laten vallen :oops:(ook alweer opgeruimd). \r\n\r\nVoor nu, trusten, voor later vandaag ... Fijne zondag all[/QUOTE]\r\n\r\nmoetten ze gewoon zelf oplikken, en als ze niet willen druk je ze gewoon de snuit erin! smerig vind ik dat, die mensen die overgeven en het niet opruimen. :rolleyes:
Link naar reactie
Dat is vast iemand die op klompen loopt\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/klompen2.jpg[/IMG]\n \nEn als ik al eens een pilsje drink dan is het wel van mijn eigen merk :mrgreen:\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/argus0.jpg[/IMG]\n \nWil ik best geloven dat men naast de pot p.....\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/15.jpg[/IMG]
Link naar reactie
[quote=sjouwer;339085]o, die hebben ze dan voor mij goed weggehouden. kon ook geen lege fles in de vuilnisbak vinden. (blijkbaar nog een nuchtere erbij)\n\ndit keer niet maar andere keren vind ik een gele vlek (en stinken naar pis), of een mens drol naast de wc .\nomgekeerde vuilnisbakken. je kan soms je ogen \'s morgens niet geloven[/quote]\n\nEn dat allemaal in een virtueel café? [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon9.gif[/IMG] Sjouwer, je hebt wel een behoorlijk negatief beeld van de vaste bezoekers hier! [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon8.gif[/IMG]\nTen eerste weet ik zeker dat dat beeld helemaal niet klopt. Ten tweede vind ik dat je te ver gaat. De bedoeling is dat het hier leuk en gezellig is, maar met berichten als je laatste is daar geen sprake meer van: je schildert hier een beeld alsof wij de grootste viezerikken van het internet zijn! En je moppert teveel naar mijn zin op ons, terwijl het allemaal in je fantasie afspeelt. \nSorry, maar ik vind het al lang niet meer grappig.
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;339129]En dat allemaal in een virtueel café? [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon9.gif[/IMG] Sjouwer, je hebt wel een behoorlijk negatief beeld van de vaste bezoekers hier! [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon8.gif[/IMG]\r\nTen eerste weet ik zeker dat dat beeld helemaal niet klopt. Ten tweede vind ik dat je te ver gaat. De bedoeling is dat het hier leuk en gezellig is, maar met berichten als je laatste is daar geen sprake meer van: je schildert hier een beeld alsof wij de grootste viezerikken van het internet zijn! En je moppert teveel naar mijn zin op ons, terwijl het allemaal in je fantasie afspeelt. \r\nSorry, maar ik vind het al lang niet meer grappig.[/QUOTE]\r\n\r\nmoest even eruit\r\n\r\nik vind het ook niet prettig als andere het schone werk van mij verpesten door toch alcohol en sterke drank in te kopen\r\n\r\nprobeer bij de groot handel een verbod op inkopen vna alcohol op onze kaarten te krijgen\r\n\r\nop dinsdag en woensdag wordt de vloer veranderd van houot naar hout gekleurd beton zodat ik het makkelijker smorgens schoon krijg voor iedereen binnen wandelt\r\n\r\nnu is het nog netjes maar na 0.00 begint meestal de rotsooi en wie?????\r\n\r\nzijn naam heb ik nog steeds niet gelezen\r\n\r\nook de geplaatste ip kamera\'s hebben nog niks gezien, tussen 0.00 en 3 uur zijn ze blijkbaar afgedekt en dan gebeurt het juist\r\n\r\nde kamera\'s zien elkaar neit dus weet ook niet wie welek kamera afdekt
Link naar reactie
[quote=sjouwer;339141]moest even eruit\n\nik vind het ook niet prettig als andere het schone werk van mij verpesten door toch alcohol en sterke drank in te kopen\n\nprobeer bij de groot handel een verbod op inkopen vna alcohol op onze kaarten te krijgen\n\nop dinsdag en woensdag wordt de vloer veranderd van houot naar hout gekleurd beton zodat ik het makkelijker smorgens schoon krijg voor iedereen binnen wandelt\n\nnu is het nog netjes maar na 0.00 begint meestal de rotsooi en wie?????\n\nzijn naam heb ik nog steeds niet gelezen\n\nook de geplaatste ip kamera\'s hebben nog niks gezien, tussen 0.00 en 3 uur zijn ze blijkbaar afgedekt en dan gebeurt het juist\n\nde kamera\'s zien elkaar neit dus weet ook niet wie welek kamera afdekt[/quote]\n\nSjouwer, hou alsjeblieft op met die flauwe kul! Virtuele café\'s kunnen niet vies gemaakt worden! Stop met die onzin, die ongein. Want het is niet leuk.
Link naar reactie
Zo nieuwsgierig als ik ben, toch ff de link gecheckt. Youtube zegt verkeerd videoformaat. :p.\n\nVerder niets op de pc gekregen.\n\nIk ga nu slapen, want ik moet morgen een economietoets doen, hopen dat ik em haal. En ik ben ook doodop, gister 12.5 uur gewerkt achter elkaar en vandaag 8.5 uur, dus mijn beentjes zijn wel moe :).\n\nTrusten voor sommigen en werkze (miss) voor sommigen.
Link naar reactie
[quote=Ultimate;339175]Zo nieuwsgierig als ik ben, toch ff de link gecheckt. Youtube zegt verkeerd videoformaat. :p.\n\nVerder niets op de pc gekregen.\n\nIk ga nu slapen, want ik moet morgen een economietoets doen, hopen dat ik em haal. En ik ben ook doodop, gister 12.5 uur gewerkt achter elkaar en vandaag 8.5 uur, dus mijn beentjes zijn wel moe :).\n\nTrusten voor sommigen en werkze (miss) voor sommigen.[/quote]\n\n\nWas jouw vakantie ook al weer voorbij Ultimate? 12,5 uur... achter elkaar... dat zou niet mogen eigenlijk...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...