Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Precies... dat is het kenmerk van Idolen. En wat die meiden betreft, heb ik het meer over de suggestieve dans in combinatie met de kleding. Dan waren de Doll Dots echt nog netjes hoor...\n\n\n\nTijden zijn gelukkig wel veranderd. Als je vroeger iets deed wat je ouders niet goedkeurden kon je een draai om je oren krijgen. Dat past gewoon niet meer in deze tijd. Nu praat je er over met je kids, Strafmaatregelen die je nu nog hebt zijn: Niet uit, niet PC-en en geen zakgeld; en dán maar hopen dat ze hem toch niet peren door het schuifraam:mrgreen:
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Had ik ook last van, daarom heb ik twee weken geleden maar eens een legitimatiebewijs aangeschaft. Moest toch al mijn rijbewijs vernieuwen, dus ging in een moeite door. Als ik nu even niet meer weet wie ik ben kan ik even kijken.\nLeuk: ik geef mijn oude, uit 1979 stammende en met exotische stempels gevulde, paspoort aan de baliemevrouw, vraagt ze welke nationaliteit ik ben! Ik vroeg of ik er uitzag als een buitenlander, dus ze maakt het oude blauwe boekje open en is stomverbaasd. \"Goh, dit is nog helemaal met een pen ingevuld!\", zei ze. Had ze nog nooit gezien! Mocht het oude ding gelukkig houden, maar er moest minimaal één gat in gestanst worden.
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;329544]Had ik ook last van, daarom heb ik twee weken geleden maar eens een legitimatiebewijs aangeschaft. Moest toch al mijn rijbewijs vernieuwen, dus ging in een moeite door. Als ik nu even niet meer weet wie ik ben kan ik even kijken.\r\nLeuk: ik geef mijn oude, uit 1979 stammende en met exotische stempels gevulde, paspoort aan de baliemevrouw, vraagt ze welke nationaliteit ik ben! Ik vroeg of ik er uitzag als een buitenlander, dus ze maakt het oude blauwe boekje open en is stomverbaasd. \"Goh, dit is nog helemaal met een pen ingevuld!\", zei ze. Had ze nog nooit gezien! Mocht het oude ding gelukkig houden, maar er moest minimaal één gat in gestanst worden.[/QUOTE]\r\n\r\ndat heb je met vakantie krachten....
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;328900]Ik had sowieso niks bij kunnen vullen: jij hebt het sleuteltje, Sjouwer! [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon11.gif[/IMG][/QUOTE]\r\n\r\ndomoor \r\n\r\nkijk goed links zie je gewoon de sleutel in het slot hangen\r\n(dus heb je hem ook niet binnen schoongemaakt)\r\nneem hem nooit mee ivm onverwachte veel verbruik\r\n\r\nmare jullie kunnen van het weekend weer aan de gang, want ik heb nog een week vakantie\r\n\r\nen dus vertik ik het nog een keer\r\n\r\nvul nu wel alles bij ook de drank automaat, deze sleutel hangt bij de voorraad rechts naast de deur
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...