Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Ultimate;309199]Ik niet, heb nog dagje vrij. Zo ff naar Duitsland :).\n\nProbeer deze eens:[URL]http://www.nederland.fm/[/URL] miss dat het via dit werkt. \n\nOf via [URL=\"http://www.the-cloak.com\"]www.the-cloak.com[/URL][/quote]\n\nUltimate... waar ga je dan naartoe? Ik ben laatst in Leer geweest en dat vond ik een afknapper.....
Link naar reactie
Ik was in Emlichheim, bij een vriend.\n\nIk had Xampp geinstalleerd op me laptop maar dat werkte niet. Hebben we er samen ff naar gekeken en toen werkte het half.\nAls ik bijv. een php bestandje wou opslaan in de map htdocs werkte dat niet. Dat opslaan wel, maar je zag gewoon niets op de harde schijf. Dus kwestie van rechten (onder vista) dacht ik. Nou niet dus. Dus heb ik de Administrator account ingeschakeld en nu werkt het wel, maar dan alleen vai die account :S
Link naar reactie
Nou... net maar wéér met de hond naar de dierenarts geweest.\n\nZe heeft al 4 weken ontzettende pijn.\n\nEerst dachten we dat het haar pootje was. Bleek niet zo te zijn. Daarna dachten we dat er iets in de keel zat, was ook niet zo, bleek keelontsteking, maar nog steeds jankt ze bij het minstegeringste. Dus vandaag weer geweest. Hebben nu foto\'s laten maken. Het blijkt waarschijnlijk Spondylosis te zijn. Dat weten we nog niet zeker want de foto\'s worden nog opgestuurd naar een orthopeet. \n\nDus nu ligt ze maar lekker op m\'n bed beetje bij te komen van degebeurtenissen van vandaag. Er moest vijf keer een foto gemaakt worden, dus vond ze niet zo prettig :p.\n\nHopelijk gaat weer goedkomen, maar dat betwijfelen we :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...