Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hier kunnen ze er ook wat van hoor (liar) \r\n\r\nWe gaan verhuizen, de woningbouw zou het hele huis aanpassen zoals het hoort, prima scheelt ons weer handen vol werk en geld :-) \r\n\r\nHet duurt 3 weken?...Oke prima.....Het loopt iets uit.....5 weken dan maaar......En nu zijn ze nog bezig 1.5 maand later (cry) \r\n\r\nPrutsers, wat doen ze in 1 hele dag? 1 wc monteren (of hoe je dat ook noemt :P) en dan gebeurt het ook nog eens fout!\r\n\r\nIs er eergister zo\'n prutser geweest in de nieuwe douche, die heeft de douche nu \'\'afgemaakt\'\'.\r\n\r\nVandaag de douche daar schoon gemaakt,Water wil niet weg :-S \r\n\r\nPutje openmaken->Kon je uit dat gat 2 handen vol met cement halen :-| \r\n\r\nOm even een paar dingen op te noemen 8o| \r\n\r\nTruste trouwens 8-|
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Navy]Nou je het zegt..... Hoeveel was het nou ook alweer!? \r\nMaar feit is wel dat ik nu 16 jaar gehuurd zit en nog nooit een huurverhoging heb gehad. Behalve één: vanwege rotte stalen kozijnen wilden ze er kunstof kozijnen in zetten. Maar ik wilde helemaal niet opnieuw 44M2 dubbelglas in mijn 2 lokalen! Dat is echt gloeiend heet in de zomer! (Ja, luxaflex: werkt niet echt tegen de hitte en dat zou ik zelf moeten betalen) Dus werden het op mijn verzoek per lokaal 4 kleintjes. Wilden ze de huur met 40% verhogen! :-| Uiteindelijk (ja, ik kan hard zijn) uitgekomen op 14% huurverhoging. Dus betaal ik nu alweer 10 jaar elke maand hetzelfde.[/quote]\r\n\r\nAl betaal je al 10 jaar het zelfde dan heb je het toch best goed geregeld volgens mij.
Link naar reactie
[quote=hellolo]Hier kunnen ze er ook wat van hoor (liar) \r\n\r\nWe gaan verhuizen, de woningbouw zou het hele huis aanpassen zoals het hoort, prima scheelt ons weer handen vol werk en geld :-) \r\n\r\nHet duurt 3 weken?...Oke prima.....Het loopt iets uit.....5 weken dan maaar......En nu zijn ze nog bezig 1.5 maand later (cry) \r\n\r\nPrutsers, wat doen ze in 1 hele dag? 1 wc monteren (of hoe je dat ook noemt :P) en dan gebeurt het ook nog eens fout!\r\n\r\nIs er eergister zo\'n prutser geweest in de nieuwe douche, die heeft de douche nu \'\'afgemaakt\'\'.\r\n\r\nVandaag de douche daar schoon gemaakt,Water wil niet weg :-S \r\n\r\nPutje openmaken->Kon je uit dat gat 2 handen vol met cement halen :-| \r\n\r\nOm even een paar dingen op te noemen 8o| \r\n\r\nTruste trouwens 8-|[/quote]\r\n\r\nBij onze verhuizing liep het ook niet vlekkenloos maar wij zitten bij eigen huis (of zoiets) en er was dus een \' kenner\' die het huis helemaal controleerde. In de badkamer hadden ze het \'wasbakmeubel\' verkeert om neer gezet en het putje bij de douche zit altijd na 1 week alweer verstopt. (we wonen er nu 2 jaar). Wij zijn toen ook op tv geweest (hart van nederland en Ook dat nog) over het asbestschandaal bij ons in de wijk. (De hogenkamp in goor)\r\n\r\nIedereen had gewoon asbest in z\'n (NIEUWE!!) grond.\r\n\r\nDat is nu allemaal opgelost op de douche na.\r\n\r\nDus hellolo veel succes met het op orde krijgen van jullie nieuwe huis (proud) .
Link naar reactie
[quote=Navy]@ hellolo:\r\n[quote]Om even een paar dingen op te noemen[/quote]\r\nNoem ze ook even bij de verhuurder: kunnen ze vast wel iets mee.[/quote]\r\n\r\nDat weten ze al :roll: \r\n\r\nEr komt al een beetje schort in :mrgreen: , als het een beetje meezit zijn ze daar vandaag klaar :mrgreen: \r\n\r\n[quote]\r\nTaal op z\'n mooist.... GOOR?\r\n[/quote]\r\n\r\nStinkt hoffelijk \r\n (proud)
Link naar reactie
[quote=nybble][quote=Navy]Ik begin te geloven dat het toch aan het forum ligt[/quote]\r\n\r\nIk zie het plaatje ook niet hoor. En heb er alleen op dit forum last van. \r\n\r\n[size=7]modje!!!!!![/size]\r\n\r\n (A) (A) (A) (A) (A)[/quote]\r\n\r\nSorry mensen... maar daar moeten we Admin voor aanroepen :-$
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...