Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@Reintje\nIk heb bericht van mijn Provider\n[QUOTE]Dank u wel voor uw melding.\nWij hebben uw melding nagekeken, en uw constateringen zijn juist.\nBij beide door u genoemde domeinen proberen nepscanners zich te \ninstalleren. \nDeze domeinen geven accounts aan spammers, en zij laten op hun beurt zo \nveel mogelijk berichten achter op andere gastenboeken om bezoekers te \ntrekken voor hun paginas.\n\nHelaas is er niets wat wij kunnen doen als provider zijnde, omdat de \ndomeinen niet door ons gehost worden. U kunt het beste uw melding doen \nbij de verantwoordelijke abuse afdeling.\n\nMet vriendelijke groet,\n\nAfdeling Abuse\n[/QUOTE]\n \nWaarvan Akte
Link naar reactie
[quote=Silverstarme;296397]Klopt helemaal HSD ligt tussen de Dorderstraat en de Statenweg.\n-edit- Bij HSD zijn ze er een nieuw stuk aan het bij bouwen, ten koste van de parkeerplaats die daar lag.[/quote]\n\nOk dan weet ik wel waar :p.\n\nIdd daar zijn ze aan het bouwen, dus moet ik iedere dag 10 min lopen naar school :@ ipv 1 minuut :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...