Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Dan zeg ik nu in beschaafd nederlands het volgende (proud) \r\n\r\n#$!%!$%!TGDGFA :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ GRRRRRRRRRRRR *************fsa3!#!$#$%#%$^&^&($%^#¤€²¼¤²€\r\n\r\nIk had zo\'n 2 weken geschreven dat m\'n AMD3500 kapot was. Kapotte processor.\r\n\r\nNu blijkt zowel het mobo als de processor kapot te zijn geweest (wel garantie gelukkig) Maar het gaat nu nog langer duren voor ik weer kan gamen (cry) (cry) (cry)
Link naar reactie
[quote=elmo]Dan zeg ik nu in beschaafd nederlands het volgende (proud) \r\n\r\n#$!%!$%!TGDGFA :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ GRRRRRRRRRRRR *************fsa3!#!$#$%#%$^&^&($%^#¤€²¼¤²€\r\n\r\nIk had zo\'n 2 weken geschreven dat m\'n AMD3500 kapot was. Kapotte processor.\r\n\r\nNu blijkt zowel het mobo als de processor kapot te zijn geweest (wel garantie gelukkig) Maar het gaat nu nog langer duren voor ik weer kan gamen (cry) (cry) (cry)[/quote]\r\nNiet boos op ons worden hoor. ;-) \r\nIk hoop dat je computer het snel weer doet, zonder is niet leuk. (B) \r\nVeel sterkte. (B) (B) (C) (B) (B) (B) (C) (B) (B) (B) (B) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (C)
Link naar reactie
[quote=kater][quote=Thijs]Vergeet niet om regelmatig tussendoor wat te eten anders heb je een groot risico op dementie[/quote]\r\n?\r\nLeg eens uit?\r\n?\r\nVolgens mij heeft het niets met elkaar te maken.\r\n?\r\n (B)[/quote]\r\n\r\nNee hoor. Onlangs was een groep 15 jarigen naar texel gegaan en hebben zich daar de hele week helemaal klem gezopen zonder iets te eten. Hierdoor hebben ze een of ander syndroom of ziekte opgelopen, het gevolg is dat ze voor de rest van hun leven dement zijn.
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=kater][quote=Thijs]Vergeet niet om regelmatig tussendoor wat te eten anders heb je een groot risico op dementie[/quote]\r\n?\r\nLeg eens uit?\r\n?\r\nVolgens mij heeft het niets met elkaar te maken.\r\n?\r\n (B)[/quote]\r\n\r\nNee hoor. Onlangs was een groep 15 jarigen naar texel gegaan en hebben zich daar de hele week helemaal klem gezopen zonder iets te eten. Hierdoor hebben ze een of ander syndroom of ziekte opgelopen, het gevolg is dat ze voor de rest van hun leven dement zijn.[/quote]\r\nKlopt, dat komt door te veel alcohol.\r\nDenk maar zo, overal waar te voor staat is niet goed.
Link naar reactie
Techneut, (en alle varianten daarop) techno, teckel, tectyleren, teddybeer, teder, teflon, tegel, tegemoet, tegoed, tehuis, tekort, tekst, telastlegging, teleac, telefonade, telegraaf, telelens, teleonthaal, telepathie, telescoop, telepatisch, teletekst, televisie, telex, telgang, telraam, temmen, temperatuur, temperament, tempo, tendens, tennis, tenietdoen, tenor, tenslotte teneinde.\r\n\r\nIk nog wel even doorgaan, maar dat wordt me te veel werk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...