Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Zo, even mijn webserver weer tot leven gewekt.. Ik had gelukkig nog een oud moederbord met een P3 Celeron (533 mhz) liggen, helaas alleen met 2 werkgeheugen slots ipv 3.. Dus helaas 64 MB minder werkgeheugen, het is niet anders. :(\r\nEven wat onderdelen overgezet en hij doet het weer. Nu alleen nog steeds die DNS fouten weg zien te krijgen en dan werkt alles weer. :)\r\n\r\nHet moederbord van de oude server was helemaal op, geen enkele condensator was nog goed.. Nu alleen even een andere fan voor deze processor vinden, hij ratelt af en toe, versleten lagers..
Link naar reactie
Bij ons op de universiteit gebruiken ze tegenwoordig een Microsoft Exchange Server voor de mail, dus nu gebruik ik Microsoft Outlook om mn mail binnen te halen. Agendafunctie gebruik ik nu ook. Leuke feature: Mn MP3 speler, een Creative Zen MicroPhoto, kan synchroniseren met de agenda en contactpersonenlijst. Heb je niets aan, maar nu heb ik dus mn agenda in mn MP3 speler, en alle adressen van mn vrienden :D
Link naar reactie
Pfff wat m enet gebeurde in utrecht:\r\nIk was net in de bus gestapt bij mijn school (voor de kenners, lijn 4 vanaf halte oorsprongpark) en de bus rijd weg. Vlakbij de volgende halte stopt de bus ineens. Vlakvoor de bus komen er ineens 2 donkere bmws aan rijden en een motor. Er stappen allemaal mannen met kogelvrije vesten aan en een man die stond te wachten op de bus wordt tegen de vlakte gewerkt, wordt half uitgekleed en een zak over zn hoofd gedaan en geboeid (ging niet zachtzinnig), snel wordt hij in een bmw gezet (die erna nog kwam aanrijden met ook zwaailichten enzo) en binnen no time is heel de weg weer leeg. \r\n\r\nWeet niet wat voor onderdeel t was, t was geen arrestatie team, maar wel politie. Ze hadden blauwe barretten op, weet niet of er kenners zijn? Heb zown idee dat het niet een zwartrijder was. Maar was wel spectaculair om te zien.
Link naar reactie
[quote=sjouwer;265089]weer als eerste \n\ndus de volgende stelling\n\nwaarom bestaat citroenlimonade voor de grootste gedeelte uit kunstmatige middelen en zit er in afwasmiddel echte citroen?[/quote]\n\nDat heb ik me ook altijd al afgevraagd. Misschien omdat we wel gemakkelijk de stofjes, die de citroen zijn smaak geven, kunnen namaken, maar dat we niet gemakkelijk de vet-oplossende stofjes kunnen namaken?\n\nWat ik me trouwens ook afvraag, hoe kan dat spul nou toch elk jaar weer nóg beter schoonmaken, nóg beter ontvetten en nóg glanzender en streeplozer opdrogen? Schoon is schoon, zou je zeggen. Of gaan we Omo Power nadoen? Gewoon de vetvlekken met vaat en al oplossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...