Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=VMSW]Alhoewel ik dat beter kan gaan doen zodra vista uitkomt, denk ik.[/quote]\r\nWacht dan wel even totdat alle drivers voor Vista enigzins fatsoenlijk werken..\r\nHeb gisteren even RC1 geïnstalleerd, werkt opzich al een heel stuk beter dan Beta2. De enige 2 dingen waar ik nu echt nog over kan klagen is eigenlijk het continu gezeur van windows dat je krijgt wanneer je de firewall en/of Windows Defender uitzet en wanneer je automatische updates op bijvoorbeeld \"Wel bericht geven, niet automatisch downloaden\" zet..\r\nBeveiliging is leuk, maar je moet het niet door de strot van mensen proberen te duwen. Omgekeerde wereld, wanneer beveiligingsmaatregelen irritanter zijn dan virussen, spyware of spam. 8-) \r\nDenk dat ik binnenkort maar eens het register van windows induik om te zien wat er aan te doen valt.\r\n\r\nVerder zijn de drivers voor RC1 helemaal verschrikkelijk. ATI prijst zijn Vista drivers aan met de melding \"De eerste videokaartdriver die de nieuwe drivermethode van windows Vista gebruikt\".. Installeren van de driver resulteert onmiddelijk in een BSOD die geen enkele info laat zien, waarna de enige optie is om de driver in Veilige Modus via Apparaatbeheer te verwijderen. Deinstalleren via de windows installer werkt niet..\r\nDan zijn de Creative drivers een stuk beter. Installeren, opnieuw opstarten, foutmeldingen wegklikken dat de diverse onderdelen van je geluidskaart niet gevonden kunnen worden, 5.1 geluid selecteren en genieten van een drivercrash zogauw een geluid wordt afgespeeld.. In ieder geval doen die drivers het netjes, ze nemen niet je hele systeem mee.\r\n\r\nHopelijk worden de kinderziektes er snel uitgehaald.. :-)
Link naar reactie
[quote=sjouwer][quote=reintje]Vertel eens welk programma sjouwer?[/quote]de slimste van talpa met linda de mol\r\n\r\nals ik het goed heb zou het 2 en 3 oktober uitgezonden worden\r\nmaar zoals ik ook schreef het publiek zie je eigenlijk niet[/quote]\r\n\r\nIk ben helemaal geen vervent tv kijker en van Talpa vind ik bar weinig leuk, maar de slimste is altijd wel een leuk programma.
Link naar reactie
Mwa, even wachten is inderdaad ook een slim idee, nu je \'t zegt.\r\nBij een bètatestsysteempje heb ik ook wat problemen gehad inderdaad; viel me tegen.\r\n\r\nSowieso ga \'k er alleen maar vista-compitable onderdelen inzetten, en voor mij kan \'t wel even wachten. Alhoewel ik wel redelijk snel naar vista wil (beetje up-to-date blijven)
Link naar reactie
@ Ultimate:\r\nIk kreeg dit bericht. Mijn vraag aan jou:\r\nWeet je dat zeker?\r\n[quote]Hey!\r\nIk ben zojuist lid geworden bij [url]http://www.******.nl[/url] & \r\n[url]http://www.******.nl[/url] de nieuwste jongerencommunity van nederland! Nu \r\nis het leuke dat we hier samen een profiel kunnen aanmaken. Wil je je bij \r\nmijn profiel aanmelden? Je mag dan 2 gratis smsjes sturen via de site en \r\n[b]we maken dan kans om een avond gratis te gaan stappen![/b] Het adres van de \r\nwebsite waar je je kan aanmelden is: \r\n[url]http://www.******.nl/Ibie/komjeook[/url]\r\n\r\nDoeidoei![/quote] ;-)
Link naar reactie
Jup, dat klopt.\r\n\r\nHet vern**keratieve daaraan is dus dat ik daar gewoon lid van wou worden en dat ik daarvoor moest inloggen met mijn hotmailadres + ww, ik dacht als beveiliging, wat hij echter doet is IEDEREEN uit mijn lijst zo\'n email sturen. En daar kon ik dus niets meer aan veranderen. Dus excuses voor het ongemak. Was niet met opzet bedoeld.\r\n\r\n\r\nVanavond me eerste werkavond bij mijn 2e werkgever. Barkeeper van wat de grootste disco moet gaan worden van het noordoosten. Spannneeeend
Link naar reactie
Ik dacht ook al; ultimate.... ik vond \'t al vreemd ;)...\r\nzelf ben ik uitermate tegen dit soort acties namelijk, maar omdat jij \'t bent ;)\r\n\r\nTrouwens.. nooit inloggen met hotmail + wachtwoord ;), ze kunnen er toch niks goeds mee doen; toch?\r\n\r\n[size=2]heel even fluisterend -eigenlijk mag het niet- maar heeft iemadn toevallig interesse in een partijtje computers (tegen mooie prijs?); ik zie een grote kans voorbij schieten anders - graag per MAIL, niet via forum-[/size]
Link naar reactie
Het land van duizend meningen\r\nHet land van nuchterheid\r\nMet z\'n allen op het strand\r\nBeschuit bij \'t ontbijt\r\n\r\nHet land waar niemand zich laat gaan\r\nBehalve als we winnen\r\nDan breekt acuut de passie los\r\nEn blijft geen mens meer binnen\r\n\r\nHet land wars van betutteling\r\nGeen uniform is heilig\r\nEen zoon die noemt z\'n vader Piet\r\nEen fiets staat nergens veilig\r\n\r\n15 Miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde\r\nDie schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde\r\n15 Miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde\r\nDie moeten niet \'t keurslijf in, die laat je in hun waarde\r\n\r\n\'t Land vol groepen van protest\r\nGeen chef die echt de baas is\r\nGordijnen altijd open zijn\r\nEen lunch een broodje kaas is\r\n\r\nHet land vol van verdraagzaamheid\r\nAlleen niet voor de buurman\r\nDe grote vraag die blijft altijd\r\nWaar betaalt ie nou z\'n huur van?\r\n\r\n\'t Land dat zorgt voor iedereen\r\nGeen hond die van de goot weet\r\nMet nasiballen in de muur\r\nEn niemand die droog brood eet\r\n\r\n15 Miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde\r\nDie schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde\r\n15 Miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde\r\nDie moeten niet \'t keurslijf in, die laat je in hun waarde\r\n\r\n15 Miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde\r\nDie schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde\r\n15 Miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde\r\nDie moeten niet \'t keurslijf in, die laat je in hun waarde
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...