Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Pfff t is een lekkere chaos bij ons op school. Mijn opleiding bestaat momenteel uit 16 studenten. Voor die 16 studenten hebben ze 2 blokboeken gedrukt (er is 1 blokboek per student nodig). Voor de lessen pompen hebben we de kennis moeten hebben over stromingsleer, een vak dat in het 4de semester gegeven wordt, oftewel nog niet gehad. De boekenlijsten die waren uitgedeeld blijken incompleet te zijn, gevolg is dat ik 2 boeken niet heb, waarop ik nog minstens een week moet wachten. Oftewel het gaat lekker... :-S En dat noemen ze hoger onderwijs :-S\r\n\r\nNog zown mooie: van mijn werk, het zorgcentrum, heb ik een brief gekregen dat ik een brandveiligheidscursus moet volgen van welgeteld één uur. Deze wordt voor mij gegeven op een doordeweekse dag van 10 tot 11. *zucht* er zijn ook mensen die studeren!\r\nBen overigens wel uitgenodigd in het zorgcentrum voor een gesprek n.a.v. een solicitatie brief voor receptie :-)
Link naar reactie
@Navy: om eerlijk te zijn laatste tijd ff niet, ben nogal druk met andere zaken... maar ik kijk nu wel ff..\r\n\r\nTrouwens, ik had niet verwacht dat \'t mis ging met krokodillen, eigenlijk zijn die beesten niet zo heel erg, als je ze maar kent.....\r\n\r\nBen beetje ziek:\r\nLaatste tijd kom ik vaak bij de ICT\'er op school (die heeft nét weer één stagaire, i.p.v. 2), vandaar kan \'k altijd wel wat doen... Daar hebben ze in \'t hok waar ik meestal zit (serverruimte) een airco staan, die \'t altijd rond de 18 graden houd... vergeleken met de rest van de school is dat koud.\r\nDaarnaast is daar veel stof, en ook thuis, en aangezien ik ook nog astma heb merk ik dit extra.\r\nAls laatste heb ik ook al een tijd slecht geslapen... (laat naar bed, vroeg op), waardoor m\'n imuum ook al omlaag is...
Link naar reactie
wat is dat voor een ICT\'er als er stof bij de servers is? Eentje die koffie uitdeelt in de pause (standaart repl ;-) ? \r\nMaar serieus, servers en stof gaan niet samen. door de stof kunnen de servers niet goed koelen want dat gaat tussen op het koelblok zitten, heb ik bij mijn pc ook last van daar ga ik dus elke 3-4 maand even met de compressor door en dan is de PC weer schoon.\r\n\r\nMijn ervaring met server ruimtes : goed schoon en vooral stof vrij, en koud ongeveer 10°C
Link naar reactie
[quote=Thijs]Ik heb zelf stofmijt allergie en daar heb ik een neusspray voor wat erg goed werkt, misschien een idee?[/quote]\r\nProbleem is alleen dat astma niet gelijk staat aan stofmijt allergie, en last van stof hebben komt ook niet altijd door (huis)stofmijt. :-( \r\n\r\nIk ben ook niet zo\'n fan van stof wat dat betreft. :-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...