Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=elmo]nee zit nog niet op m\'n limiet. Je moet gewoon wat afbeeldingen verwijderen.\r\n\r\nJullie zullen het deze vakantie zonder mij moeten doen :-) Ben een week naar engeland (H) hebben ze niet maar wel (st) .\r\nWordt wel leuk denk ik :-P \r\n\r\nDus dit was mijn laatste post denk ik :-)[/quote]\r\nJe bedoelt alle afbeeldingen die onder andere bij antwoorden zitten? Die moet ik dus verwijderen?\r\nHeb ik wel wat te doen, alvast bedankt, groetjes en een hele prettige vakantie.\r\n\r\nMij zie je overdag ook niet meer, ik ga weer werken. ;-) (B) (proud)
Link naar reactie
[quote=Ultimate]Coorporate is volgens mij bedrijveneditie.[/quote]\r\n\r\nCorrect :mrgreen: booten van de cd, installeren en hij doet het 8-| (geen activatie (6) ) ook is hij geslipstreamd met sp2 (scheelt ook handen vol tijd!)\r\n\r\n[quote]Ik kan geen bijlage meer toevoegen, omdat ik de 2 MB heb gepasseerd. Zijn er meerdere die hier last van hebben?[/quote]\r\n\r\nEven de plaatjes uploaden bij:[url]http://www.imageshack.us/[/url]\r\nEn met [img]www.siteje.nl/plaatje.jpg[/img] tags hier laten verschijnen \r\n ;-) \r\n\r\n@ elmo\r\n\r\nVeel plezier in engeland <;:o) (ben ik ook geweest leuk daar!)\r\n\r\n[quote]ik ga weer werken[/quote]\r\n\r\n <;:o) gefeliciteerd kerel :-) , wat ga je doen?
Link naar reactie
[quote]Mij zie je overdag ook niet meer, ik ga weer werken. Knipoog Bierpul Trots[/quote]\r\n\r\n...... en zoiets belangrijks zeg je gewoon even tussen neus en lippen door....\r\nGefeliciteerd Kater... is je gegund.... \r\n\r\n (Y) \r\n\r\n\r\nVakantiegangers.... veel plezier. Ik blijf thuis maar vermaak me ook wel :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...