Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ha! Zeker nooit op míjn homepage geweest: staat daar al veel langer :-( .\r\nMaar eh, dat je nóóit te goed van vertrouwen moet zijn blijkt wel weer:\r\nHeb NortonAV2002 en heb de live updatefunctie aan. Tussendoor ook nog af en toe met de hand updaten waarbij telkens de mededeling dat de laatste updates reeds zijn geïnstalleerd. Nou had ik al een poos dat antennetje niet gezien, maar niks in de gaten. Tot ik vandaag Norton opende en tot mijn afgrijzen zag dat de laatste update was geïnstalleerd op [b]4-12-2004![/b] Dat is schrikken! Dus de hele handel eraf gegooid, register met de hand van alle Symantectroep gezuiverd en een hele nieuwe installatie met alle updates gedaan. En verrassing: na de scan bleek ik toch nog helemaal schoon! Wat een mazzel! (proud)
Link naar reactie
Dat van die firefox was nieuw voor mij, ik had wel een firefoxpatch die em iets sneller zou maken, maar nu isie nóg iets sneller.\r\nKwam er toevallig terecht omdat ik een beetje hulp nodig had met een instelling van xp :-$ \r\n\r\nJij hebt zeker mazzel gehad navy, mahja, als je nooit op sex drugs en rock&roll sites komt, kan je weinig gebeuren :mrgreen: (liar)
Link naar reactie
[quote=kater][quote=reintje][quote=hellolo]LSD , [/quote]\r\n\r\n\'t Zal wel de leeftijd zijn, maar bij deze afkorting heb ik hele andere associaties....\r\n\r\nAllemaal veel plezier.....[/quote]\r\nIk ook.\r\nHard druks.\r\nWas zeer populair bij de Beatles.[/quote]\r\n\r\nLol druks :mrgreen: ->drugs\r\n\r\nLsd=[b]L[/b]aatse [b]S[/b]chool [b]D[/b]ag
Link naar reactie
[quote=Snappie]\r\nJij hebt zeker mazzel gehad navy, mahja, als je nooit op sex drugs en rock&roll sites komt, kan je weinig gebeuren :mrgreen: (liar)[/quote]\r\n\r\nIk meen me te herinneren dat er op het oude forum ook iemand was genaamd snappie die met enige regelmaat een virus op zijn computer had :mrgreen: \r\n\r\nDus welke conclusie kunnen we hieruit trekken (proud)
Link naar reactie
We moeten voor 8juni een héééél schoolfeest organiseren met de hele HAVO4 van SG twickel (daar zit ik dus op) :-S in het metropool hengelo. Het moet een \'apart\' schoolfeest worden, nu hebben we al wat taken verdeelt. Ik en nog 6 andere figuren moeten een wall of fame maken. Dus foto\'s maken (moet zwart wit en oude stijl) van leerlingen en echte artiesten. Het thema is Muziek door de jaren heen (erg orgineel :-P ). Het begint met jaren 30 muziek tot het huidige hip hop, heavy metal en (hard)rock. Verder op het feest (erg belangrijk) (B) (B) (B) . Dresscode is smoking, maffia, \'handschoenen/kak\'\r\n\r\nMeer info volgt :-P
Link naar reactie
[quote=hellolo][quote=Snappie]\r\nJij hebt zeker mazzel gehad navy, mahja, als je nooit op sex drugs en rock&roll sites komt, kan je weinig gebeuren :mrgreen: (liar)[/quote]\r\n\r\nIk meen me te herinneren dat er op het oude forum ook iemand was genaamd snappie die met enige regelmaat een virus op zijn computer had :mrgreen: \r\n\r\n\r\n\r\nDus welke conclusie kunnen we hieruit trekken (proud)[/quote]\r\n\r\nOohhja....?
Link naar reactie
[quote=Navy] En verrassing: na de scan bleek ik toch nog helemaal schoon! Wat een mazzel! (proud)[/quote]\r\n\r\nKan natuurlijk ook zijn Navy dat je de updates wel hebt, maar dat de datum verkeerd is weergegeven. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een half jaar schoon kan blijven zonder de laatste definities.....
Link naar reactie
[quote=hellolo][quote=Snappie]\r\nJij hebt zeker mazzel gehad navy, mahja, als je nooit op sex drugs en rock&roll sites komt, kan je weinig gebeuren :mrgreen: (liar)[/quote]\r\n\r\nIk meen me te herinneren dat er op het oude forum ook iemand was genaamd snappie die met enige regelmaat een virus op zijn computer had :mrgreen: \r\n\r\nDus welke conclusie kunnen we hieruit trekken (proud)[/quote]\r\n\r\n1. Ik kom niet meer op zulke sites (liar) \r\n2. Ik heb goeie rotzooiscanners (proud) \r\n3. Als ik een virus heb, heb ik het er niet meer over :-# \r\n4. Ik begin na een jaartje op dit forum in een computernerd te veranderen :-S (nee toch?)\r\n\r\nZeg het maar!
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=Navy] En verrassing: na de scan bleek ik toch nog helemaal schoon! Wat een mazzel! (proud)[/quote]\r\n\r\nKan natuurlijk ook zijn Navy dat je de updates wel hebt, maar dat de datum verkeerd is weergegeven. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een half jaar schoon kan blijven zonder de laatste definities.....[/quote]\r\nlijkt mij ook sterk, toen bij mij norton 3 dagen over datum was en geen udates bi nnen haalde hat ik al een virus, norton er af, Antivir er op
Link naar reactie
Op vakantie...\r\n\r\nVrijdag aanstaande (29 april 2005, 10:00 uur) ga ik op vakantie.\r\nNaar ergens in Drenthe.\r\n\r\nHet is maar even dat jullie het weten, zodat jullie me niet missen.\r\nEen week later (6 mei denk ik) kom ik weer terug (als het goed is).\r\nAls ik niet meer teugkom, ben ik (snif, snif) niet meer helemaal (snif, snif) goed :mrgreen:. Maar :D ik ga er vanuit dat ik weer terugkom, dus vrijdag over een week zien jullie me weer terug.\r\nIk hoop jullie dan weer terug te zien en mee te helpen met [b][u]deze[/b][/u] topic.\r\n :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Snappie]Mag ik effe?.... Ja?........ fijn.\r\nVoor de firefox gebruikers:[url]http://members.home.nl/wout.grotenhuis/FireFox.html[/url]\r\nEnne het werkt nog ook! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]\r\nDank je voor de tip Snappie...het werkt echt!\r\nIk vond FF ook erg traag bij het opstarten maar nu gaat het absoluut sneller! (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...