Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Flater][quote=redder_in_nood][quote=Flater]Wat is het stil vandaag in het lange draadje. In een andere topic heb ik iets gevraagt over een filmpje, hij doet het, het is een klein filmpje en past wel in het lange draadje denk ik\r\n[url]http://www.xs4all.nl/~herma/DCP_4842.MOV[/url][/quote]\r\n\r\nIk heb net even je fimpje bekeken, maar zijn het jouw katten en hond?[/quote]Ja dat zijn de drie kittens, vandaag 16 dagen jong en 1 van mijn honden, dit is Ed. Ed is zwaar verliefd op de kleintjes hij zit/ligt heel de dag naast de doos en af en toe gaat hij ze wassen :roll: :lol:[/quote]\r\n\r\nOk. (proud) :mrgreen: :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Hallo allemaal,\r\n\r\nNa enig menigsverschil op mijn forum (liar) of het [b]dit[/b] of [b]deze[/b] topic is, heb ik heb een vraag voor jullie:\r\nIs het [b]deze[/b] topic, of is het [b]dit[/b] topic?\r\nIk zal (even Nederlands-docent spelende) wat theorie (proberen) uit (te) leggen:\r\n\r\nAls een woord een [b]de[/b]-woord is, is het aanwijzend voornaamwoord [b]deze[/b].\r\nVoorbeeld:\r\nde boom - deze boom\r\nde draaimolen - deze draaimolen\r\n\r\nAls een woord een [b]het[/b]-woord is, is het aanwijzend voornaamwoord [b]dit[/b].\r\nVoorbeeld:\r\nhet huis - dit boom\r\nhet forum - dit draaimolen\r\n\r\nHet is dus ook [b]de[/b] topic.\r\n[b][u]Hoe weet ik dit?[/b][/u]\r\nIk heb het op [url]www.vandale.nl[/url] opgezocht (zie [url]http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic[/url]).\r\nDus aan jullie de vraag: is het:\r\n[b][u]dit topic[/u][/b]\r\n[b][u]deze topic[/u][/b]\r\n\r\nIk weet het niet (ik denk dat het deze is), dus vraag ik aan jullie wat jullie ervan denken.\r\nIk dacht: Het zijn hier zúlke taal-fanaten, die weten het wel! :mrgreen:
Link naar reactie
Ik snap sowieso niet waarom mensen een vraag een topic noemen :-S Een topic is voor mij een onderwerp, dat is voor mij hier op het forum een categorie [zoals b.v. Windhoos of Brandweer] de vragen die erin gesteld worden noem ik threads [of vragen :mrgreen: ]\r\n\r\nMaar ja, wie ben ik he?\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n *-) hmmmm o, ja; Modje (proud)
Link naar reactie
[quote=nybble]Mijn gevoel heeft me nog nooit bedrogen en dus zeg ik al jaaaaaren [b]de[/b] topic. :roll: :twisted: :mrgreen: \r\nIk vind het ook niet klinken: [b]dit[/b] topic. Klinkt voor mij net zo fout als [b]deze[/b] onderwerp.\r\nOnderwerp is onzijdig en topic is mannelijk.[/quote]\r\n\r\nNou Nybble.... dan mag jij ook door voor de stofzuiger :lol:
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=nybble]Mijn gevoel heeft me nog nooit bedrogen en dus zeg ik al jaaaaaren [b]de[/b] topic. :roll: :twisted: :mrgreen: \r\nIk vind het ook niet klinken: [b]dit[/b] topic. Klinkt voor mij net zo fout als [b]deze[/b] onderwerp.\r\nOnderwerp is onzijdig en topic is mannelijk.[/quote]\r\n\r\nNou Nybble.... dan mag jij ook door voor de stofzuiger :lol:[/quote]\r\n\r\nEn wie ligt er aan kop? :lol:
Link naar reactie
[quote=Modje][quote=nybble][quote=Modje]Maar ja, wie ben ik he?\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n *-) hmmmm o, ja; Modje (proud) [/quote]\r\n\r\n :-* Je had ons moeten laten raden! :-*[/quote]\r\n\r\nAch ja... maar wie weet met wat rare dingen er gekomen wordt... :-$[/quote]\r\n\r\nDaar kan ik me wel iets bij voorstellen :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...