Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=kater]En een 486 met Windows 3.11, dat schoot ook echt niet op.[/quote]\r\n\r\nIk ben wel een enorme fan van de 486. Het is de eerste computer die echt geen enkel probleem meer heeft met CD-ROM drives, lukte met menig 386 niet om er een aan te prikken. Verder draait Windows 95 perfect op een 486, en dan hoef je niet eens zo lang te wachten. Tenminste, als je zonder virusscanner e.d. draait, dus internet is uit den boze. Kan wel, maar dat maakt het geheel veel te traag.\r\nMaar goed, voor mij als hobbyist was de 486 dé machine, heb er nog zo\'n 10 staan :-P
Link naar reactie
Tien? :lol: \r\nWaar laat je ze allemaal?\r\n\r\nMijn eerste echte computer was een 386 DX, 24 MHz met turboknop, zodat hij 40 MHz kon draaien. 2 MB intern geheugen en 256 kleuren. Draaide op windows 3.1. \r\nWas een prima computertje. (Y) \r\n\r\nIk kon gisteren het internet niet op, storing in het netwerk van Chello. Heb inmiddels alwéér een nieuw IP-nummer, de derde binnen één jaar. :-(
Link naar reactie
[quote=nybble]Tien? :lol: \r\nWaar laat je ze allemaal?\r\n\r\nMijn eerste echte computer was een 386 DX, 24 MHz met turboknop, zodat hij 40 MHz kon draaien. 2 MB intern geheugen en 256 kleuren. Draaide op windows 3.1. \r\nWas een prima computertje. (Y) \r\n\r\nIk kon gisteren het internet niet op, storing in het netwerk van Chello. Heb inmiddels alwéér een nieuw IP-nummer, de derde binnen één jaar. :-([/quote]\r\nben je ook van al je ip-bans af :mrgreen: \r\nik zelf heb met mijn adsl nog nooit van ip verandert(3jaar bij wanadoo france)
Link naar reactie
[quote=nybble]Tien? :lol: \r\nWaar laat je ze allemaal?[/quote]\r\n\r\nWe hebben een grote schuur, en ik heb ze al tijden op non-actief staan, dus ik heb het alleen over de kasten met inhoud, geen monitoren, daar heb ik er minstens zoveel van, maar die kun je ook redelijk stapelen tegen de muur. Moeten maar eens naar een recycle-centrum gestuurd worden, nadat ik ze met de hamer heb bewerkt (proud) 8o|
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin][quote=nybble]Tien? :lol: \r\nWaar laat je ze allemaal?[/quote]\r\n\r\nWe hebben een grote schuur, en ik heb ze al tijden op non-actief staan, dus ik heb het alleen over de kasten met inhoud, geen monitoren, daar heb ik er minstens zoveel van, maar die kun je ook redelijk stapelen tegen de muur. Moeten maar eens naar een recycle-centrum gestuurd worden, nadat ik ze met de hamer heb bewerkt (proud) 8o|[/quote]\r\n\r\nAls je de monitoren naar de kringloop brengt (of laat halen) hebben minder gefortuneerde mensen (of instanties) er nog iets aan......
Link naar reactie
De meeste 15\", maar ook een aantal 14\" of 13\" (die laatste zwart/wit (lees: zwart/oranje of zwart/groen)). Met zo\'n oude aansluiting met maar 2 rijen pinnen ipv 3 tegenwoordig. Daar heb ik sowieso niets meer aan, de andere met wel gewoon vga-aansluiting en gewoon in kleur, doen het soms nog wel, maar ik gebruik ze gewoon niet. Maar ja, de hobbyist blijft bewaren, voor het geval dat... 8-|
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]De meeste 15\", maar ook een aantal 14\" of 13\" (die laatste zwart/wit (lees: zwart/oranje of zwart/groen)). Met zo\'n oude aansluiting met maar 2 rijen pinnen ipv 3 tegenwoordig. Daar heb ik sowieso niets meer aan, de andere met wel gewoon vga-aansluiting en gewoon in kleur, doen het soms nog wel, maar ik gebruik ze gewoon niet. Maar ja, de hobbyist blijft bewaren, voor het geval dat... 8-|[/quote]\r\nJe moet er wel de ruimte voor hebben natuurlijk.\r\n2 rijen is een gewone D-sub connector. heb je in 9 - 15 en 25 pins.\r\n3 rijen is High density D-sub. heb je in 15 - etc pins (kan er even niet op komen). ;-)
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=Flater]Wat is het stil vandaag in het lange draadje. In een andere topic heb ik iets gevraagt over een filmpje, hij doet het, het is een klein filmpje en past wel in het lange draadje denk ik\r\n[url]http://www.xs4all.nl/~herma/DCP_4842.MOV[/url][/quote]\r\n\r\nwaarom bijt die hond die ratten niet dood?[/quote]Thijs jij bent zeker van de ratten besnuffelt? :mrgreen:
Link naar reactie
Ik ben ook vrij trouwens :mrgreen: \r\n\r\nmaandag was het de laatste les dag en vrijdag is het LSD (laatse school dag :mrgreen: )\r\n\r\nOverdags allemaal onzin doen terwijl iedereen verkleed is (zelf maffia :-) ) en S\'avonds is het eindbal (in een discotheek (proud) )\r\n\r\nDat was het alweer.....\r\n\r\nDOEI!
Link naar reactie
[quote=Flater]Wat is het stil vandaag in het lange draadje. In een andere topic heb ik iets gevraagt over een filmpje, hij doet het, het is een klein filmpje en past wel in het lange draadje denk ik\r\n[url]http://www.xs4all.nl/~herma/DCP_4842.MOV[/url][/quote]\r\n\r\nIk heb net even je fimpje bekeken, maar zijn het jouw katten en hond?
Link naar reactie
Morgen Stuntdag (proud) (proud) (proud) \r\n\r\nheb nu een leuk armbandje om. Zal zo ff kijken of ik een foto kan maken.(geeft licht in het donker) Het thema is Black&white dus hebben we alles donker gemaakt op school en van die blacklights opgehangen. Ook hebben we armbandjes gekocht die je, als je ze breekt, licht geven. Branden 14 !!!! uur. 1000 stks 100 eurie :-P
Link naar reactie
Wij hebben over weken stuntdag :-P :-P \r\n\r\nOverigens is m\'n celeron 466Mhz sneller geworden.\r\nHet is nu een pentium 3 450 Mhz minder mhz\'tjes dus maar wel sneller nl. hogere fsb en meer cache.\r\nGeheugen van 64 naar 128MB gegaan. en een xtra hd\'tje van 8 GB erbij.\r\n[size=2](waar haal ik het vandaan? Gratis connecties :-) )[/size]
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=Flater]Wat is het stil vandaag in het lange draadje. In een andere topic heb ik iets gevraagt over een filmpje, hij doet het, het is een klein filmpje en past wel in het lange draadje denk ik\r\n[url]http://www.xs4all.nl/~herma/DCP_4842.MOV[/url][/quote]\r\n\r\nIk heb net even je fimpje bekeken, maar zijn het jouw katten en hond?[/quote]Ja dat zijn de drie kittens, vandaag 16 dagen jong en 1 van mijn honden, dit is Ed. Ed is zwaar verliefd op de kleintjes hij zit/ligt heel de dag naast de doos en af en toe gaat hij ze wassen :roll: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...