Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Eagle_Erwin][quote=Muis]\r\nWaar heb je gezeten vannacht, toch niet toevallig bij \"De Kater\"? ;-)[/quote]\r\nNee, ik heb gewoon op de campus gefeest, als daar 12.000 studenten rondhangen, ga ik niet naar de Kater toe natuurlijk :-P[/quote]\r\n\r\nAch....tuuuuuurlijk! Beetje druk ook hè...voor de Kater?!\r\n[URL=http://www.imageshack.us][img]http://img247.echo.cx/img247/5388/n1blondmomenthl2ym.gif[/img][/URL]
Link naar reactie
@nybble, je bent van harte welkom :-P \r\nAls je wilt weten wat AA allemaal is kijk gewoon op [url]www.americasarmy.com[/url] (ik had het hier ook al een keer uitgelegt. ;-) \r\nAls je een beetje goed begint te worden gaat het verslavend werken alleen ik kan het niet spelen nu (cry) (cry) \r\nM\'n AMD 3500 winnie is kaduk, volgens de Statusledjes op het mobo is de processor beschadigt (cry) (cry) (cry) Ik was niet een aan het overclocken- :!:
Link naar reactie
[quote=elmo]@nybble, je bent van harte welkom :-P \r\nAls je wilt weten wat AA allemaal is kijk gewoon op [url]www.americasarmy.com[/url] (ik had het hier ook al een keer uitgelegt. ;-) \r\nAls je een beetje goed begint te worden gaat het verslavend werken alleen ik kan het niet spelen nu (cry) (cry) \r\nM\'n AMD 3500 winnie is kaduk, volgens de Statusledjes op het mobo is de processor beschadigt (cry) (cry) (cry) Ik was niet een aan het overclocken- :!:[/quote]\r\n\r\nDamn :-( \r\n\r\nJe hebt nog wel garantie neem ik aan?\r\n\r\nHoe heet werd het beestje?
Link naar reactie
[quote=elmo]@nybble, je bent van harte welkom :-P \r\nAls je wilt weten wat AA allemaal is kijk gewoon op [url]www.americasarmy.com[/url] (ik had het hier ook al een keer uitgelegt. ;-) \r\nAls je een beetje goed begint te worden gaat het verslavend werken alleen ik kan het niet spelen nu (cry) (cry) \r\nM\'n AMD 3500 winnie is kaduk, volgens de Statusledjes op het mobo is de processor beschadigt (cry) (cry) (cry) Ik was niet een aan het overclocken- :!:[/quote]\r\n\r\nHo, ho Elmo (heee, dat rijmt!!!) niet zo haastig....\r\nIk moet eerst mijn nieuwe computer bij elkaar gesprokkeld hebben en dan nog in elkaar zetten. Maar dan kom ik er zekers aan. (Y) (H)
Link naar reactie
[quote=elmo]Werk nu momenteel op een Intel Celeron 466Mhz 64MB ram 6 GB hd met Windows M(eer) E(llende) :-P[/quote]\r\nDe eerste computer waar ik op werkte was een 286 (ik bedoel niet 286 MHz, maar een 286. Dat was pas traag. Soms 5 minuten of langer wachten. En een 486 met Windows 3.11, dat schoot ook echt niet op.\r\nWaarom zet je op de Intel Celeron 466 geen Windows 98 SE, volgens mij veel sneller en stabieler. ;-)
Link naar reactie
[quote=Flater]Wat is het stil vandaag in het lange draadje. In een andere topic heb ik iets gevraagt over een filmpje, hij doet het, het is een klein filmpje en past wel in het lange draadje denk ik\r\n[url]http://www.xs4all.nl/~herma/DCP_4842.MOV[/url][/quote]\r\n\r\nwaarom bijt die hond die ratten niet dood?
Link naar reactie
[quote=kater][quote=elmo]Werk nu momenteel op een Intel Celeron 466Mhz 64MB ram 6 GB hd met Windows M(eer) E(llende) :-P[/quote]\r\nDe eerste computer waar ik op werkte was een 286 (ik bedoel niet 286 MHz, maar een 286. Dat was pas traag. Soms 5 minuten of langer wachten. En een 486 met Windows 3.11, dat schoot ook echt niet op.\r\nWaarom zet je op de Intel Celeron 466 geen Windows 98 SE, volgens mij veel sneller en stabieler. ;-)[/quote]\r\n\r\nIk werkte als eerst op een 80486 DX2 (66Mhz) dus ik weet wat je bedoelt 8-| \r\n\r\nWindows 98SE wil d \'r niet op (gaan de drivers moeilijk doen en word de soundcard niet herkent :-@ . WIn ME vind automatisch de goede drivers. Ik heb nu win 2000 prof kijken hoe dat erop draait :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...