Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=nybble] Eagle: hoeveel kilometer loopt elke deelnemer?[/quote]\r\n\r\nEr zijn etappes tussen de 3,4 en 11,9 km. Ikzelf houdt het bij een bescheiden 3,5 km :-P. Kom net mijn bed uit om te vertrekken :-S |-) . Voorlopig gaat het niet heel slecht met team 9 (Makkelijker te vinden bij uitslagen onder: Sparks4ever).
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Snappie]@richt,\r\n\r\nCitaat:\r\n\r\n\"Rockstar Games is pleased to announce that Grand Theft Auto: San Andreas is making its way to the Xbox® and PC this June. Both versions will be in stores in North America on June 7th, 2005 and in Europe on June 10th, 2005.\"\r\n\r\nVerwachte specs:\r\n\r\nMinimum specification:\r\n\r\nCPU: 1GHz P4/AMD Athlon,\r\nRAM: 256Mb\r\nGPU: GeForce 2/ Radeon 7000\r\n\r\nGood specs:\r\n\r\nCPU: 2.0GHz P4/AMD Athlon\r\nRAM: 512Mb DDR333\r\nGPU: GeForce Fx5800/ Radeon 9700\r\n\r\nBron: [url]http://forum.pcvsconsole.com/viewthread.php?tid=13572[/url][/quote]\r\nmooi dan kan ik op mijn amd xp 2200+, 256mb ram, nvidea geforce 4 64mb dun nog gta sanandreas spelen, ik was bang een nieuwe video kaart nodig te heben.\r\n\r\n[quote=elmo][quote=kater][quote=elmo][size=6]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGG[/size]\r\nDe clanwar met 20-0 verloren (cry) (cry) (cry) . Wat een afgang :-@ :-@ ! :-@ :-@ \r\n(NDW tegen $@R$. btw in ben general van NDW.\r\n\r\n[size=2]Ik hoop dat jullie nu geen hoofdpijn hebben[/size][/quote]\r\n\r\nIk weet niet eens waar het overgaat. :lol:[/quote]\r\n\r\nOkay een kleine toelichting is misschien op zijn plaats :-) \r\n\r\nIk heb een clan opgericht met Americas Army. de NDW clan. Wij hadden zojuist onze eerste clanwar. \r\nDe teams waren niet helemaal eerlijk 5vs4 (wij met z\'n vieren tegen $@R$ met zijn 5en.) Maar goed wij werden dus in de pan gehakt. (bijna letterlijk). \r\nMaar op een een of andere manier was dus mijn clan (totaal 9 man)\r\n niet compleet en daar baalde ik van. :-( \r\n\r\nAls mensen die Americas amry spelen bij een clan willen kom erbij we hebben hard (goede) leden nodig om een volgende ramp te voorkomen.[/quote]\r\namericas army lijkt me wel een leuk spel, lijkt het op deset combat?\r\nwat zijn de specs?
Link naar reactie
ik heb net de specs voor americas army gevonden :\r\n Q: What are the recommended system requirements for the Windows 2.2 version?\r\nA: The recommended requirements for the game are:\r\n# 3-D graphics card with 128 MB memory and support for hardware transformation and lighting\r\n# 2.0 GHz processor or equivalent\r\n# English version of Windows(r) 98/ME/2000/XP Operating System\r\n# 512 MB RAM\r\n# 1.62GB of uncompressed hard disk space for game files\r\n# Quad-speed CD-ROM (600K/sec sustained transfer rate)\r\n# Windows 98/ME/2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)\r\n# DirectX(r)8.1\r\n# DirectX(r)8.1 or higher compatible sound card and drivers*\r\n# Broadband Network Connection*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio\r\n(Last Updated: 2004-10-19)\r\n\r\nQ: What are the minimum system requirements for the Windows 2.2 version?\r\nA: The minimum system requirements for the game are:\r\n# 3-D graphics card with 64 MB memory and support for hardware transformation and lighting\r\n# 1.3 GHz processor or equivalent\r\n# English version of Windows(r) 98/ME/2000/XP Operating System\r\n# 256 MB RAM\r\n# 1.62GB of uncompressed hard disk space for game files\r\n# Quad-speed CD-ROM (600K/sec sustained transfer rate)\r\n# Windows 98/ME/2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)\r\n# DirectX(r)8.1\r\n# DirectX(r)8.1 or higher compatible sound card and drivers*\r\n# 56.6 Kbps modem or higher network connection\r\n\r\n*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio\r\n(Last Updated: 2004-10-19)
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=ctrlaltdelete]Heb je ook die versie met triangels?\r\n\r\n :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nik herinner me een foto van jaren geleden waarop een ctrlaltdelete stond met triangel (hebben we ooit es geplaatst op wurksjops).... maar dat bedoel je vast niet... :mrgreen: Vertel....[/quote]\r\n\r\nJa, die herinner ik me ook nog wel. :lol: \r\nIs toen alleen om privicy redenen verwijderd. (proud)
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=reintje]Voor de liefhebbers (nergens te vinden op het inet, maar nu dus wel!....)\r\n\r\n\r\n[url=http://members.home.nl/reintjedevos/film/the_duel.wmv][color=blue]Het Duel uit Crossroads[/color][/url][/quote]\r\n\r\nWie zijn dat op dat filmpje?[/quote]\r\n\r\nDat zijn Steve Vai (de langharige) , Ralph Maccio (The Karate Kid).... Maar eigenlijk speelt Ry Cooder het gitaarwerk van Ralph Maccio..... Als je van blues houdt is de soundtrack een aanrader....(daar staat overigens dit duel niet op....)
Link naar reactie
De Batavierenrace is ook weer afgelopen, we zijn uiteindelijk 245ste geworden. Niet goed, maar we gingen dan ook voor de fun mee. Ik heb ook goed gelopen, 12,52 km/uur gemiddeld over 3,5 km. Best netjes, maar omdat dit een damesafstand was, kreeg ik een hoop straftijd: 6 minuten bij mijn gelopen 16 minuten. Dat was slecht voor de ranking. Ons team heeft uiteindelijk bijna 50 minuten straftijd gekregen, omdat we te weinig vrouwen hadden. Maar het was gezellig, met aansluitend het grootste studentenfeest van Nederland. Ben daar nu een beetje van aan het uitrusten, en dan komende week weer volop studeren 8-|
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin] Maar het was gezellig, met aansluitend het grootste studentenfeest van Nederland. Ben daar nu een beetje van aan het uitrusten, en dan komende week weer volop studeren 8-|[/quote]\r\n\r\nZó is dat, het gaat erom dat het een leuke dag (en nacht) is geweest toch?\r\nWaar heb je gezeten vannacht, toch niet toevallig bij \"De Kater\"? ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...