Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Goede morgen. \r\n\r\nEr zijn al enorm veel weblogs. Elke \"gek\" heeft er tegenwoordig één. Het is leuk als je familie ver weg woont, dan houd je ze op de hoogte door bijna elke dag een belevenis te vermelden, waarop zij dan weer kunnen reageren.\r\n\r\nIk ga vandaag een boom snoeien bij m\'n zus, dus hard werken.\r\n\r\nHeee, jullie mening lijkt ook wel op een weblog. (proud)
Link naar reactie
Da\'s waar. Ik heb een weblog ontdekt, die echt de moeite waard is. Geen of weinig geneuzel over privé aangelegenheden..... Er worden CD\'s besproken (de man is recensent); zo heb ik toch al een paar leuke artiesten \"ontdekt\". Hij is kunstenaar, verzamelaar, fotograaf, volgt de plaatselijke politiek zeer kritisch, is gek op lijstjes en woordspelingen.... Zelfs zijn naam doet denken aan een stripfiguur.... kortom, neem es een kijkje bij [url=http://www.moorsmagazine.com/index.html][color=blue]Holly Moors[/color][/url]
Link naar reactie
[quote=elmo]Wisten jullie dat met een mogelijke niewe auteursrecht-regel de Ipod 131 euro duuder wordt :-P \r\n[url]http://www.tweakers.net/nieuws/37030[/url][/quote]\r\nDa\'s lekker: € 3,28 per GB! Straks computers ook omdat je daar ook MP3\'s mee kunt opslaan/afspelen? \r\nEfkes kijken: 200GB x € 3,28 = € 656!!!\r\nDat slaat toch zeker nergens over! 8o|
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=elmo]Wisten jullie dat met een mogelijke niewe auteursrecht-regel de Ipod 131 euro duuder wordt :-P \n[url]http://www.tweakers.net/nieuws/37030[/url][/quote]\nDa\'s lekker: € 3,28 per GB! Straks computers ook omdat je daar ook MP3\'s mee kunt opslaan/afspelen? \nEfkes kijken: 200GB x € 3,28 = € 656!!!\nDat slaat toch zeker nergens over! 8o|[/quote]\nik wil nog een 200gb harde schijf koopen, zal ik dus snel moeten doen :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=elmo][size=6]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGG[/size]\r\nDe clanwar met 20-0 verloren (cry) (cry) (cry) . Wat een afgang :-@ :-@ ! :-@ :-@ \r\n(NDW tegen $@R$. btw in ben general van NDW.\r\n\r\n[size=2]Ik hoop dat jullie nu geen hoofdpijn hebben[/size][/quote]\r\n\r\nIk weet niet eens waar het overgaat. :lol:
Link naar reactie
[quote=kater][quote=elmo][size=6]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGG[/size]\r\nDe clanwar met 20-0 verloren (cry) (cry) (cry) . Wat een afgang :-@ :-@ ! :-@ :-@ \r\n(NDW tegen $@R$. btw in ben general van NDW.\r\n\r\n[size=2]Ik hoop dat jullie nu geen hoofdpijn hebben[/size][/quote]\r\n\r\nIk weet niet eens waar het overgaat. :lol:[/quote]\r\n\r\nOkay een kleine toelichting is misschien op zijn plaats :-) \r\n\r\nIk heb een clan opgericht met Americas Army. de NDW clan. Wij hadden zojuist onze eerste clanwar. \r\nDe teams waren niet helemaal eerlijk 5vs4 (wij met z\'n vieren tegen $@R$ met zijn 5en.) Maar goed wij werden dus in de pan gehakt. (bijna letterlijk). \r\nMaar op een een of andere manier was dus mijn clan (totaal 9 man)\r\n niet compleet en daar baalde ik van. :-( \r\n\r\nAls mensen die Americas amry spelen bij een clan willen kom erbij we hebben hard (goede) leden nodig om een volgende ramp te voorkomen.
Link naar reactie
Vanacht en morgen de hele dag is de Batavierenrace, \'s werelds grootste estafetteloop. Deze is van Nijmegen naar Enschede. Ik doe daar ook aan mee, mensen die mijn score en die van mijn team (startnummer 9) willen volgen: [url]www.batavierenrace.nl[/url], klik op meedoen, dan uitslagen. Ik loop etappe 17. Vanacht om 2:30 mijn bed uit, dus ik ga nu slapen. Welterusten!
Link naar reactie
[quote]Als mensen die Americas amry spelen bij een clan willen kom erbij we hebben hard (goede) leden nodig om een volgende ramp te voorkomen. [/quote]\r\nDan moet je nog een poosje wachten tot ik m\'n nieuwe computer in elkaar heb gezet, dan meld ik me wel aan voor dienst in AA. :-P \r\n\r\nEagle: hoeveel kilometer loopt elke deelnemer?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...