Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Eagle_Erwin]Tja, een beetje eersteklas WLAN beveiliging is belangrijk tegenwoordig, maar je moet het wel even doorhebben. Geen ervaring met WLAN neem ik aan? :-P[/quote]\r\n\r\nNee geen ervaring mee, wij hebben hier thuis internet over de electriciteit met van die adapters, geloof me echt super praktisch, al wil je ergens in het huis computeren, hup je steekt de stekker in het stopcontact en je hebt verbinding. Dan zou je zeggen dat heb je met draadloos ook, maar ik heb geen last van het storen van de verbinding door andere apparaten. Het enige wat ik me wel eens afvraag, 1 op de 3 huizen zit in de selfde fase, betekent dat dan ook dat ze ook van deze verbinding gebruk kunnen maken?
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=Eagle_Erwin]Tja, een beetje eersteklas WLAN beveiliging is belangrijk tegenwoordig, maar je moet het wel even doorhebben. Geen ervaring met WLAN neem ik aan? :-P[/quote]\r\n\r\nNee geen ervaring mee, wij hebben hier thuis internet over de electriciteit met van die adapters, geloof me echt super praktisch, al wil je ergens in het huis computeren, hup je steekt de stekker in het stopcontact en je hebt verbinding. Dan zou je zeggen dat heb je met draadloos ook, maar ik heb geen last van het storen van de verbinding door andere apparaten. Het enige wat ik me wel eens afvraag, 1 op de 3 huizen zit in de selfde fase, betekent dat dan ook dat ze ook van deze verbinding gebruk kunnen maken?[/quote]\r\nJa dat kan, dus moet je de verbinding ook beveiligen.\r\nNet als alle systemen heeft ook dit systeem zijn voor- en nadelen. ;-)
Link naar reactie
Ik kan me van veel edities van Computer Idee herinneren dat het systeem via het stopcontact ook veel problemen geeft. Inmiddels zou dat ook wel verbeterd zijn, dus is tegenwoordig misschien ook wel een optie. Maar draadloos blijf ik fijner vinden: Tuin en laptop gaan dan goed samen. Verder zijn er altijd plaatsen in huis te vinden waar net geen vrij stopcontact te vinden is, en dan heb je ook weer een probleem.
Link naar reactie
Problemen? Nog helemaal niet gehad eigenlijk, windows xp herkende het zelfs meteen. Het voordeel ervan is ook dat je niet gebonden bent aan de afstend tot de ontvanger/zender. In principe kan je met een verlengsnoertje 2km verderop gaan zitten (niet dat ik dat zou doen) dat zou met draadloos niet kunnen en btw het wordt wek gerkend onder draadloos.
Link naar reactie
Ik denk niet dat een verlengsnoer van 2 km nog signaal doorgeeft: de weerstand wordt dan zeer hoog, en de kleine netwerksignalen zullen snel gestoord worden door verliezen.\r\nVerder zou een echt UTP netwerk het stabielst blijven van allemaal, dat is ook beter dan WLAN. Maar dat staat niet in de weg dat je weken of maanden zonder problemen kunt netwerken.
Link naar reactie
[quote=Navy]@ redder in nood:\r\nWist je dat er katten zijn die twee huizen hebben? Daardoor denken twee gezinnen dat ze een kat hebben! Het ene gezin vertelt dan dat de kat de hele dag op sjouw is en \'s avonds thuiskomt om te eten en lekker te slapen. Het andere gezin vertelt dat de kat de hele nacht op sjouw is en \'s morgens gezellig weer thuiskomt! Echt gebeurd![/quote]\r\n\r\nSorry dat ik zo laat ben, was een tijdje weg. :-$ \r\nMaar dan moet die kat wel heel veel gezinnen hebben die dat denken.\r\nEn ik zou het (heel eerlijk gezegd) niet erg vinden als die kat eens een keertje... ...weggaat.\r\nIk vind katten (poezen ook hoor :mrgreen:)best leuke dieren / beesten, maar dan moeten ze zich wel normaal gedragen!\r\nAnders hoef ik ze niet!
Link naar reactie
Omg ik haat mijn dell kast :-@ \r\n\r\nEven een koptelefoon aansluiten (mengpaneel is nog niet terug :-@ ) computerkast uit de kast (houten 8-| )aansluiten werkt niet *-) \r\n\r\nBleek na de tijd dat er voorop ook een aansluiting zat :-$ \r\n\r\nIk de kast weer in de houten kast zetten-> plug en play error (cry) \r\n\r\nKast open maken blijkt dat het groene hendeltje wat mijn pci kaarten op hun plek moet houden kapot is 8o| \r\n\r\nOftewel nu zit mijn geluidskaart heel erg losjes :^) \r\n\r\nNou jah nog €75 en 8 weken en dan kan ik eindelijk mijn computer bouwen <;:o) \r\n\r\nIk kreeg die (*^)_&*%)*& koptelefoon niet aan de praat :-@ \r\n\r\nBleek dat wave op mute stond 8o| (*(^)(&%*(_ computers )&%&*(^_)\r\n\r\nEn dat was het weer voor vandaag :-P \r\n\r\nIk kan mijn eigen weblog wel beginnen (proud)
Link naar reactie
[quote=Thijs]Problemen? Nog helemaal niet gehad eigenlijk, windows xp herkende het zelfs meteen. Het voordeel ervan is ook dat je niet gebonden bent aan de afstend tot de ontvanger/zender. In principe kan je met een verlengsnoertje 2km verderop gaan zitten (niet dat ik dat zou doen) dat zou met draadloos niet kunnen en btw het wordt wek gerkend onder draadloos.[/quote]\r\nIk zie je al zitten met een verlengsnoertje van 2 Km. :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...