Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Thijs, kun jij nou niet even heel diep door het stof kruipen, PC\'s hielen likken, wat stroop om zijn mond smeren, een veer in zijn bips steken, zijn hand kussen? Misschien dat hij dan over zijn, waarschijnlijk aanwezige, hart strijkt en alsnog vertelt in welk blad zijn zogenaamde onderzoek wordt gepubliceerd? Please please please!?
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@animal: niet gek een TL?? ik ga op winterkamp; 2 dagen trekken en slapen in tentje + zaklamp :), met een TL kom ik niet ver, en \'t zal hoogst vreemd zijn.. Trouwens, ik heb gewoon wat voetpoeder vervangen door dat poeder ;)\r\nO ja, niks van mijn snoep is afgepakt!!\r\n@speeedy: geen feest :(\r\n\r\n@richt: maybe... (animal bij smokkelploeg ;)) En thijs overdrijft dan weer..\r\n@reintje: nog aan me gedacht?? ;)\r\n\r\n@everyone: kan iemand mij uitleggen wat die PC bedoeld met \'gezien ziekelijke bla bla bla niet gratis mail adres???\r\n\r\n@rin: ik voel me diep beledigd :(... maar \'t was idd rustig!!! maar 1 pagina ofzo!!!!\r\n@ultimate: the same!!\r\n\r\n@navy: ach ja; misschien wat op internet te vinden, en daarnaast: WHO CARES.. btw, \'t is toch geen écht professioneel blad, anders zouden ze dat wel beter aanpakken etc..
Link naar reactie
[quote=Richt][quote=VMSW]Ik denk dat bijna iemand wel weet wie ik bedoel met PC > die crew ;) phrosencrew..\r\n@richt; misschien bedoelen ze iets actuelers ;) (?)[/quote]\r\n\r\n ^o) wat voor poeder 8-| :lol: (proud)[/quote]word veel verkocht in de koffieshops\r\nkomt van planten beginnend met een w\r\n\r\nde afval wordt vaak illegaal gestort (mot ik weer met de afvalverwerker bellen)
Link naar reactie
@richt: had jij dat niet verwacht soms???? :S (wow.. hoe naïef ......) ;)\r\n\r\n@reintje:\r\nTja, 60 km (ruim, da\'s als je helemaal goed loopt; wij vaak fout/minder goed), met 17 kilo bepakking ikke (sommige 20, sommige 8 :-S :-S ). Nou ja, in Drentse heide + bos.. in de heide ontzettend veel wind + regen (1ste dag), gelukkig hadden we de 2de dagen geen regen, en een beetje wind.. maar vooral de eerste dag was enorm afzien, vooral omdat die regen gewoon super vervelend was, en het gewoon ontzettend STOM maakte.. (\'k wou dat ik niet geweest was ;)). Nou, die dag 35 kilometer, dan voel je \'dood\', maar als je dan weer even een kwartiertje zit, dan heb je opeens weer energie, heel vreemd.. dan tent opzetten + inrichten.. midden in donker + kouw.. (o ja, \'k was om 6 uur op die dag).. en dan maar naar het kampvuur + eten (soep + brood + worteltjes ofzo).. die volgende dag alweer om 6:00 gewekt.. (alweer) en dan snel opruimen, en dan om 6:30 weer beginnen met lopen!! dát is dus echt niet leuk.. vooral als je dan uit je warme slaapzak komt, en alles moet opruimen + in de kou (ik hoorde -5 graden, al zie \'k op nieuws dat het minder was..., ikl weet niet hoe het zat) alles opruimen + weer gaan wandelen.. vreselijk.\r\nAch ja, die dag was minder erg, en \'t werd steeds gezelliger! Einde..
Link naar reactie
Mensen ik wil jullie allemaal even wijzen op de volgende link:\r\n[url]http://www.trouw.nl/deverdieping/article203446.ece/Illegale+Trouw[/url]\r\n\r\nvooral de artikelen in de catogorie \"U moet weten\" zijn om te smullen...\r\n\r\nIk weet het WO II was geen leuke tijd, maar ik ben altijd erg geintresseerd geweest in de Vaderlandse Geschiedenis.
Link naar reactie
[quote=Thijs]Mensen ik wil jullie allemaal even wijzen op de volgende link:\r\n[url]http://www.trouw.nl/deverdieping/article203446.ece/Illegale+Trouw[/url]\r\n\r\nvooral de artikelen in de catogorie \"U moet weten\" zijn om te smullen...\r\n\r\nIk weet het WO II was geen leuke tijd, maar ik ben altijd erg geintresseerd geweest in de Vaderlandse Geschiedenis.[/quote]\r\n\r\nMooie link, eigenlijk is er niet veel veranderd qua nieuws.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...