Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik neem bewust geen lopend huisdier, daar ik en mijn vrouw alle 2 werken.\r\nals we een huis dier nemen die ook buiten kan wordt het namelijk een dier zoals hieromschreven (tuinscheiter bij een ander)\r\nen dat willen we niet\r\ndie gene die dus denken we werken en kunnen een dier nemen koemn dus vaak bedrogen uit!
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=sjouwer]ik neem bewust geen lopend huisdier, daar ik en mijn vrouw alle 2 werken.\r\nals we een huis dier nemen die ook buiten kan wordt het namelijk een dier zoals hieromschreven (tuinscheiter bij een ander)\r\nen dat willen we niet\r\ndie gene die dus denken we werken en kunnen een dier nemen koemn dus vaak bedrogen uit![/quote]\r\nMee eens Sjouwer, het huisdier zit dan de hele dag alleen en daar kunnen ze meestal slecht tegen. Ik heb wel eens jankende honden gehoord, de gehele dag. Echt zielig.\r\nEn niet alle katten scheiten bij een ander in de tuin. :lol: En zoals hieronder ergens beschreven, koffieprut helpt daar heel goed tegen. ;-)
Link naar reactie
@Speeeedy wat een schattig nijntje! Ik hou van veel dieren, heb 2 honden en drie katten, onee 6 op dit moment :-) Ze zijn me allemaal even lief en ik ga voor ze door het vuur. Ze kosten me een fortuin aan dierenarst kosten en voeding maar dat heb ik er graag voor over. Een mooie uitspraak vindt ik altijd: Ga je van dieren houden, leer je de mensen kennen.
Link naar reactie
[quote]De hamster van een neefje van mij heeft een keer zelfmoord gepleegd \r\n\r\nwas op de tafel aan het lopen, gaat op de rand staan, en laat zich naar beneden vallen \r\n[/quote]\r\n\r\nDoet ie van mij ook de hele tijd, alleen heb ik vloerkleed liggen (proud), m\'n vader heeft ook wel eens geholpen, hamster ontsnapt, niemand heefvt het door, vader doet afwas, zet een stap achteruit, hoort gekraak onder z\'n voeten (cry)
Link naar reactie
[quote=Snappie]Mag ik effe??\r\n\r\n\"Medal of Honor: European Assault will be released on June 16, for PC, PS2 and Xbox \"\r\n\r\nJoepieeeeeeee (proud) (proud) :mrgreen: :mrgreen: (Y) (Y) \r\n\r\n( :-$ ja sorry hoor, maar dat wist ik nog niet :-$ )[/quote]\r\nsuper!! <;:o)\r\n\r\nwaneer komt GTA San Andreas op de PC en wt zijn de specs? <;:o)
Link naar reactie
@richt,\r\n\r\nCitaat:\r\n\r\n\"Rockstar Games is pleased to announce that Grand Theft Auto: San Andreas is making its way to the Xbox® and PC this June. Both versions will be in stores in North America on June 7th, 2005 and in Europe on June 10th, 2005.\"\r\n\r\nVerwachte specs:\r\n\r\nMinimum specification:\r\n\r\nCPU: 1GHz P4/AMD Athlon,\r\nRAM: 256Mb\r\nGPU: GeForce 2/ Radeon 7000\r\n\r\nGood specs:\r\n\r\nCPU: 2.0GHz P4/AMD Athlon\r\nRAM: 512Mb DDR333\r\nGPU: GeForce Fx5800/ Radeon 9700\r\n\r\nBron: [url]http://forum.pcvsconsole.com/viewthread.php?tid=13572[/url]
Link naar reactie
Vandaag had mijn broertje een probleem met het draadloze netwerk thuis (ik woon in een studentenhuis), hij kon een laptop niet aan het WLAN koppelen. Natuurlijk, ik had MAC filtering aanstaan, dus dat ging niet. Kon hem zo over MSN ook niet vertellen hoe het moest, dus maar even een VNC verbinding aangelegd. Helemaal cool dat spul! Inloggen op een van de netwerkcomputers thuis, daarmee 192.168.1.1 benaderen, en configureer de router maar zoals u wilt! Juiste menu naar voren gehaald, broertje MAC in laten voeren, en werken! Tenminste, eerst even zeggen dat hij het MAC adres van de WLAN kaart moet opgeven, en niet van de gewone LAN (proud) (was hij even vergeten :-S ). Maar goed, als ik het een keer zat wordt, dan kan in vanuit Enschede het volledige netwerk thuis platleggen: Wachtwoord op de Router veranderen en internet en WLAN uitschakelen: Eindelijk rust (6) .\r\n\r\nSorry voor dit lange verhaal, maar wilde het even kwijt :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...