Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

@ Thijs, sterkte man!\r\n\r\nIk heb zelf ook al een aantal huisdieren verloren, of ze nu klein of groot zijn, je hecht je er toch aan.\r\n\r\n[quote]Stellen dat iemand een kontgat lijkt (goede vertaling toch?)[/quote]\r\nHmmm.. Sorry, maar deze uitspraak is nieuw voor me.. :-S\r\nIs dit een vertaling van \"to look like an ass\" ofzo? In dat geval is de vertaling \"ezel\" denk ik beter op zijn plaats. :-P\r\nSowieso betekend het \"Er belachelijk uitzien\", dus eigenlijk niet letterlijk te vertalen.\r\n\r\n\r\nMaar misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor. :-)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=PhrozenCrew]Ben ik met je eens hoor,\r\n\r\n\r\n\r\nEn een mening hebben over iemand op grond van een eerste indruk mag, maar oordelen over een persoon of situatie zonder hem te kennen is buitengewoon gemakzuchtig en voorbarig. Stellen dat iemand een kontgat lijkt (goede vertaling toch?) is niets mis meer zeggen dat iemand er een is zonder dat je hem kent is minder.\r\n\r\nik heb ooit eens door verhalen van collega\'s een heel verkeerd beeld gehad van een klant (de directeur) en dat is me niet echt goed bevallen. Ik heb dat project toen keer op keer van me af geschaven want er zou niet met die man te werken zijn. Toen ik er niet langer onderuit kon (ja ik heb ook een leidingevende boven me) bleek het juist een heel goede samenwerking te zijn.... Heb daardoor bevestigd gekregen nooit een oordeel klaar te hebben voordat je weet met wie je te maken heb.\r\n\r\n[/quote]\r\n\r\nIk weet het, Ik weer er ook alles van. Maar dat is wel hoe het gaan in de nederland er wordt altijd gekeken naar de eerste indruk.\r\n\r\n@ richt en rin, ik heb het veranderd :-P
Link naar reactie
[quote=Thijs](F) Luca (F)\r\n\r\nVanmorgen is ze overleden. De blik in de ogen, aslof er niks aan de hand is.\r\n\r\nBen ff uit t veld geslagen, een hamster is een hamster, maar met deze had ik wel een heel speciale band...\r\n\r\n[img]http://www.xs4all.nl/~kamperm/CI/luca.jpg[/img]\r\n(L) u 4 ever[/quote]\r\nGrote man, sterkte nu je je kleine vriend hebt verloren.
Link naar reactie
BTW, \'k heb grappig idee, alleen weet ik niet wat jullie ervan vinden (graag \'jullie mening\'):\r\n\r\n\'beste forummer van het forum.computeridee.nl\'\r\n\r\nje mag jezelf niet nomineren, anderen moeten je opgeven.\r\nals ik merk dat er een stuk of 5 tot 10 zijn opgegeven, begin IK een topic (thijs, niet kapen a.u.b.) begin ik een topic waarin iedereen (die wil) mag stemmen of zijn/haar favoriete forumgenoot..\r\n\r\nWat vinden jullie, en wie wil je opgeven?\r\nLet op: het moeten natuurlijk mensen zijn die actief zijn, en daarnaast niet alleen offtopic werken.\r\n\r\np.s. zelf wil ik nomineren: avv\r\nmotivatie: veel te vinden, is vaak aanwezig, helpt goed enz.
Link naar reactie
[quote=VMSW]BTW, \'k heb grappig idee, alleen weet ik niet wat jullie ervan vinden (graag \'jullie mening\'):\r\n\r\n\'beste forummer van het forum.computeridee.nl\'\r\n\r\nje mag jezelf niet nomineren, anderen moeten je opgeven.\r\nals ik merk dat er een stuk of 5 tot 10 zijn opgegeven, begin IK een topic (thijs, niet kapen a.u.b.) begin ik een topic waarin iedereen (die wil) mag stemmen of zijn/haar favoriete forumgenoot..\r\n\r\nWat vinden jullie, en wie wil je opgeven?\r\nLet op: het moeten natuurlijk mensen zijn die actief zijn, en daarnaast niet alleen offtopic werken.\r\n\r\np.s. zelf wil ik nomineren: avv\r\nmotivatie: veel te vinden, is vaak aanwezig, helpt goed enz.[/quote]Controlaltdelete, omdat hij met de oplossing kwam voor een probleem waar ik en andere geen oplossing voor hadden. Ik had bijna een nieuwe gekocht....
Link naar reactie
[quote=reintje]Lieverd.....\r\nOnlangs was er iemand die dat idee opperde en heeft toen snel de draad dichtgegooid....\r\nIk neem aan dat Modje de draad heeft verwijderd.\r\n\r\nHet is geen goed idee, omdat het de sfeer op het forum zeker niet ten goede zal komen.[/quote]\r\n\r\nSluit ik mij bij aan, maar dan zonder lieverd (proud)
Link naar reactie
[quote=Ultimate][quote=reintje]Lieverd.....\r\nOnlangs was er iemand die dat idee opperde en heeft toen snel de draad dichtgegooid....\r\nIk neem aan dat Modje de draad heeft verwijderd.\r\n\r\nHet is geen goed idee, omdat het de sfeer op het forum zeker niet ten goede zal komen.[/quote]\r\n\r\nSluit ik mij bij aan, maar dan zonder lieverd (proud)[/quote]\r\nEn daar sluit ik me dan weer helemaal bij aan, maar dan weer met dat zonder lieverd :-P :-S
Link naar reactie
Zijn de mensen hier dan zo bang een lage klasering te krijgen en als dat zo is gaan ze dan vervelend doen??\r\n\r\nHet is toch heel normaal als er binnen een geenschap veel mensen zijn een eentje de populairste is en eentje de minst populaire???\r\n\r\nik heb de reden van het eerder mislukken van het lijstje gemist maar het komt wel wat bekrompen over als men bang is voor de sfeer door eens te kijken waar men staat hebben de mensen hier dan zo\'n enorm ego??\r\n\r\nIk bied mezelf graag aan om de laatste plaats in te nemen (zelfkennis) dan wordt ook nog eens een ander dit bespaart...
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Zijn de mensen hier dan zo bang een lage klasering te krijgen en als dat zo is gaan ze dan vervelend doen??\r\n\r\nHet is toch heel normaal als er binnen een geenschap veel mensen zijn een eentje de populairste is en eentje de minst populaire???\r\n\r\nik heb de reden van het eerder mislukken van het lijstje gemist maar het komt wel wat bekrompen over als men bang is voor de sfeer door eens te kijken waar men staat hebben de mensen hier dan zo\'n enorm ego??\r\n\r\nIk bied mezelf graag aan om de laatste plaats in te nemen (zelfkennis) dan wordt ook nog eens een ander dit bespaart...[/quote]\r\n\r\nJij concludeert maar en concludeert maar. Je snapt echt helemaal niks van mensen..........!\r\nHet GAAT helemaal niet om een eventuele classering. Het gaat hier om.... Dit forum is er één waar computerliefhebbers elkaar helpen met problemen en ook zelf geholpen worden. Of dat nu is op een technisch uitstekende wijze, of puur omdat een medeforummer zich inzet om tot een oplossing te komen.... wie bepaalt dan wat het meest waardevol is.... In feite is iedere positieve inbreng waardevol..... En je zult ongetwijfelt kennis hebben van zaken, maar sociaal ben je niet vaardig, dus hou je een beetje in....
Link naar reactie
Lijkt me ook geen goed idee.. Als je zo´n verkiezing gaat houden, zal je ook slechte kanten van personen moeten gaan oprakelen.. Niet iedereen kan daar even goed tegen, en het komt (zoals eerder gezegd) de sfeer op het forum niet ten goede.\r\nIedereen doet zijn best, sommige mensen weten er meer vanaf dan andere.. Iemand die niet zoveel van computers weet, maar op zoek gaat naar antwoorden en daardoor dus niet zo vaak een antwoord kan plaatsen werkt er imo harder voor dan iemand die het antwoord zo uit zijn mouw schud. Maar de laatste zal altijd zo´n verkiezing winnen, omdat die meer opvalt. Hetzelfde geldt voor mensen die maar een uurtje per dag tijd hebben, tegenover mensen die de hele dag thuiszitten.Maar het gevolg kan wel zijn dat de eerste persoon zich behoorlijk ondergewaardeerd voelt.\r\n\r\nDus als je het mij vraagt: Geen goed idee. Mocht je toch zo´n verkiezing willen houden, ik houd je niet tegen, maar doe het wel in een aparte topic. :-)
Link naar reactie
Ik word je inderdaad een beetje Phrozen. Sinds jij op het forum bent gekomen vind ik de sfeer verslechterd (sorry dat ik het moet zeggen). Wat ik voor stel is dat je maar naar een ander forum gaat want ik begin je een beetje zat te worden en dat is [u]mijn[/u] mening! \r\n\r\nEn over die beoordeling laat natuurlijk nergens op (in t algemeen) we zijn hier lekker communistisch bezig, iedereen is gelijk. We moet alleen niet naar iedereen is gelijk maar sommigen meer dan anderen gaan!
Link naar reactie
Jullie zullen ongetwijfelt gelijk hebben en ik ben een sociaal zak persoontje, geeft niets en voel me nog steeds niet gekwetst, \r\n\r\nIk zal dan ook Volgende week laten weten wat ik hier deed en waarom :-| \r\n\r\nniets is zonder reden op deze wereld...\r\n\r\nenne Thijs, nu begrijp ik ook waarom je zo op het overlijden van je hamster reageert\r\nblijkbaar snap je meer van dieren dan van mensen al is dat op zich geen slechte eigenschap hoor....\r\n\r\nMaar goed, op jullie verzoek trek ik me terug en zal woensdag nog even de reden vertellen van mijn verblijf hier en waar je mijn ervaringen en conclusie hier opgedaan terug kunt lezen\r\nIk wens een ieder het beste met zijn of haar dingen en beslomeringen en zal het rustige leventje hier op het Forum niet langer verstoren met mijn inbreng,\r\n\r\nAan Modje, je mag me ook uit het bestand halen want ik neem aan dat je weet dat drie mensen PhrozenCrew zijn (kan je aan de ip\'s zien) maar pas morgen weet de derde dat we ons terugtrekken :-# \r\n\r\nWoensdag maak ik wel een id aan met naam van het blad. \r\n\r\nEen fijna avond nog allemaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...