Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik mag dan af en toe een eigen manier hebben op dinge te reageren maar vergeet niet zonder iemand te kennen mag je eigenlijk geen conclusie trekken.....\r\n\r\nik died dan ook alleen exuces aan als ik dat meen, zoals in jou geval. Sta ik achter een opmerking hoe kwetsend dan ook welicht voor iemand dan trek ik dioe niet terug!\r\n\r\nik weet nit hoiu oud jij bent maar ik heb gevallen als dit al talloze keren meegemaakt met mijn twee dochters en dan varieerewnd met hond, katten en cavia\'s....\r\n\r\nik begrijd dus wel degelijk de binding van een mens met zijn huisdier, en toen mijn vorige hond werd doodgereden ben ik zelfs twee dagen thuis gebleven wegens concentratie gebrek en toch wel verdriet.......
Link naar reactie
Hoezo,\r\n\r\nJe doet net of ik iets tegen Thijs heb of had!!\r\n\r\nIk heb een niet al te aardige opmerking gemaakt en daarvoor mijn excuses aangeboden. \r\n\r\nBlijkbaar zie me als en soort onmens maar dat valt best wel me hoor, ik ben zelfs wel eens betrapt op menselijke trekjes en inlevingsvermogen... :-P \r\n\r\nik zal het maar als en compliment opvatten :-D :-D
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Hoezo,\r\n\r\nJe doet net of ik iets tegen Thijs heb of had!!\r\n\r\nIk heb een niet al te aardige opmerking gemaakt en daarvoor mijn excuses aangeboden. \r\n\r\nBlijkbaar zie me als en soort onmens maar dat valt best wel me hoor, ik ben zelfs wel eens betrapt op menselijke trekjes en inlevingsvermogen... :-P \r\n\r\nik zal het maar als en compliment opvatten :-D :-D[/quote]\r\nIk denk dat je me verkeerd begrijpt:\r\nEen tijdje geleden zei je een minder prettige opmerking. Toen bleef je een beetje vreemde dingen zeggen, net of je wat tegen dieren had.\r\nEn dan nu je oprechte condoleance, daar ben ik toch blij mee.
Link naar reactie
[quote=Thijs](F) Luca (F)\r\n\r\nVanmorgen is ze overleden. De blik in de ogen, aslof er niks aan de hand is.\r\n\r\nBen ff uit t veld geslagen, een hamster is een hamster, maar met deze had ik wel een heel speciale band...\r\n\r\n[img]http://www.xs4all.nl/~kamperm/CI/luca.jpg[/img]\r\n(L) u 4 ever[/quote]\r\n\r\nSterkte Thijs (F)
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=Ultimate]Man leer alsjeblieft eens spellen. \r\n\r\nEn zoals je al zegt is dit offtopic. Hier kan alles gezegd wat niet met computers te maken heeft. Dus ook dit.[/quote]\r\n\r\nOeps Ultimate.... Eén van de basisregels: verdraagzaamheid zelf niet door boosheid uit het oog verliezen.... ;-)[/quote]\r\n\r\nJa, sorry, maar ik had het even gehad. Dat viel echt niet normaal te lezen hoor. Maar goed, ik had het wel wat subtieleren kunnen zeggen. Excuses daarvoor.\r\n\r\n@PhrozenCrew\r\n\r\nIk kan wel goed engels. Als ik dan ook in een land zo wonen waar engels werd gepraat zou ik er alles aan doen om die taalfouten zo snel mogelijk weg te werken.\r\n\r\nBij ons in de groep (op school) zitten duitse studenten en die hebben in 8 weken nederlands geleerd. In 8!! weken. Ze kunnen het verstaan/spreken en schrijven. Nog wel met gebreken maar in 8 weken praten ze verstaanbaar nederlands..
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Hoezo,\r\n\r\nJe doet net of ik iets tegen Thijs heb of had!!\r\n\r\nIk heb een niet al te aardige opmerking gemaakt en daarvoor mijn excuses aangeboden. \r\n\r\nBlijkbaar zie me als en soort onmens maar dat valt best wel me hoor, ik ben zelfs wel eens betrapt op menselijke trekjes en inlevingsvermogen... :-P \r\n\r\nik zal het maar als en compliment opvatten :-D :-D[/quote]\r\n\r\nDe eerste indruk die je krijgt van iemand is meteen de indruk die je nauwelijks meer loslaat totdat je hem/haar pas goed leert kennen. ;-)
Link naar reactie
Volgens mij was het thijs of richt die vroeg over die usb op je modem die dan vervolgens als webserver kon draaien. Ik heb 2 links gevonden waar zoiets wordt beschreven: [url]http://www.elektuur.nl/Default.aspx?tabid=27&year=2006&month=2&art=91007663&PN=On[/url] \r\n[url]http://sprite.student.utwente.nl/~jeroen/projects/lb000021/usb_tutorial/[/url] \r\n\r\nIk hoop dat jullie er wat aan hebben.
Link naar reactie
Ben ik met je eens hoor,\r\n\r\nAlleen helaas, op mijn werk spreek ik de hele dag Engels en dan duurt het dus weer een poosje voor de schakelaar om gaat. Alleen met de kinderen spreek ik GEEN Engels en die spreken en schrijven voor hun leefttijd dan ook heel goed Nederlands.\r\n\r\nEn een mening hebben over iemand op grond van een eerste indruk mag, maar oordelen over een persoon of situatie zonder hem te kennen is buitengewoon gemakzuchtig en voorbarig. Stellen dat iemand een kontgat lijkt (goede vertaling toch?) is niets mis meer zeggen dat iemand er een is zonder dat je hem kent is minder.\r\n\r\nik heb ooit eens door verhalen van collega\'s een heel verkeerd beeld gehad van een klant (de directeur) en dat is me niet echt goed bevallen. Ik heb dat project toen keer op keer van me af geschaven want er zou niet met die man te werken zijn. Toen ik er niet langer onderuit kon (ja ik heb ook een leidingevende boven me) bleek het juist een heel goede samenwerking te zijn.... Heb daardoor bevestigd gekregen nooit een oordeel klaar te hebben voordat je weet met wie je te maken heb.\r\n\r\nik had ook een handicap kunnen hebben en daardoor de spelling zo te verkloten (dat heeft een medewerken van mij die heeft maar vier vingers (totaal....)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...