Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Eagle_Erwin]Tjonge, we zijn nu al uren verder en heb nog niets geleerd.\r\nDe reden:\r\nVolgende week begint een practicum, en onze begeleider stuurde gister om kwart voor 18 één iemand uit ons groepje van 4 dat hij er volgende week niet is, en of je vandaag of morgen even een gesprek met hem kunnen hebben. Hoorde dat dus vanmiddag, en moest dus nog even wat geregeld worden: vandaag kan niet (ik moet leren) en morgen ochtend is het tentamen, dus kan \'s middags pas. Nu, dat is uiteindelijk geregeld, moest ik nog boodschappen doen etcetera etcetera. Nou, kwart over 17 en nog geen r**t uitgevoerd. Wordt weer laat vanavond, dat weet ik wel. |-)[/quote]\r\nKwart vóór [b]18[/b] :-| , kwart over [b]17[/b] :-| ?? Mijn klok gaat maar tot 12??? :-S \r\n[img]http://www.wurksjops.nl/forum/images/smiles/n13.gif[/img]
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik ben blij dat jullie hier met elkaar weer door 1 deur kunnen, dan kan ik hier weer weg.\r\n\r\nAlleen wil ik PhrozenCrew er nog op wijzen dat dit voor mij niet ging om het verschillen van mening.\r\nJullie verschillen misschien van mening over hoe jij t.o. hamsters staat en hoe Thijs t.o. hamsters staat.\r\nMaar daar gaat dit niet over m.i. Volgens mij had Thijs niet een stelling op het forum gezet m.b.t. hamsters. [en dan nog zou ik nooit zo\'n \'sate-opmerking\' accepteren] Hij had blijk gegeven van zijn zorg rondom zijn zieke hamster. En in mijn wereld ga je daar dan geen grappen over maken. Als dat in jouw [of ieder ander zijn/haar] wereld anders is; PRIMA! Maar houd dat hier voor je als iemand zich zo kwetsbaar opsteld.\r\nDan wens je iemand sterkte of je post gewoon even niks als je dat niet kan opbrengen, even goeie forum-vrienden.\r\nHet zou gewoon fijn zijn als je dit door zou hebben, want er is een wezenlijk verschil tussen dit en het geven van je mening.\r\n\r\nHet zou zo kunnen zijn dat volgens jou dan deze thread een hele verkeerde naam heeft maar dat heeft nou eenmaal een geschiedenis. En die kunnen de mensen die hier al vanaf het \'oude forum\' in soortgelijke thread posten je veel beter uitleggen.
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Ik ben Engels en vraag me af of jou Engels net zo goed is als mijn Nederlands.....[/quote]\r\n\r\nAlles is te leren. Ik ben ook Amerikaan, die Nederlands spreekt en schrijft. En ik zie niet zo heel veel vauten in mijn schreifen.\r\n :-P\r\n\r\n[quote=PhrozenCrew]Mr. Green en zolang ze me geen Alien noemen[/quote] \r\n\r\nin mijn paspoort staat dat ik een Alien residence ben :-# :-#
Link naar reactie
Oke dan Modje :-) \r\n\r\nMaar vraag je niet om een mening dan is een kopje \"Jullie Mening\" toch wel een deur openzetten en dan is mijn bescheiden mening neem dan \"lief en leed\" voor een dergelijk onderwerp.\r\n\r\nmaar goed,\r\n wees niet bang daar zal ik niet stieken in kijken......\r\n\r\nIk zo heerlijk even Bambi II kijken met de kids (en ja legaal van oma gekregen)
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Oke dan Modje :-) \r\n\r\nMaar vraag je niet om een mening dan is een kopje \"Jullie Mening\" toch wel een deur openzetten en dan is mijn bescheiden mening neem dan \"lief en leed\" voor een dergelijk onderwerp.\r\n\r\nmaar goed,\r\n wees niet bang daar zal ik niet stieken in kijken......\r\n\r\nIk zo heerlijk even Bambi II kijken met de kids (en ja legaal van oma gekregen)[/quote]\r\nJullie mening is destijds opgericht in 2003 (?) door een forummer daar, met de vraag wat wij van BIG o.i.d. vonden. Toen is het langzamerhand uitgegroeid tot een topic waar mensen elkaar dagelijks ontmoeten (forum is latijns voor ontmoetingsplaats) en gewoon een beetje gezellig praten.\r\nHet heeft niet echt een onderwerp. Als je wat te vertellen hebt (moet wel enigszinds normaal zijn) dan kan je dat hier kwijt. Als je zin hebt plaats je hier wat. Niemand die zeurt over spam o.i.d.\r\nDat is ook onder andere een reden voor mij reden waarom ik hier (meestal) dagelijks te vinden ben: Je wordt geaccepteerd zoals je bent.\r\nOp veel forums wordt je afgekraakt om je mening of gewoon genegeerd. Op veel forums is het forum niet belangrijk voor de admins, en op veel forums is er geen goede sfeer e.d.\r\nHier vind ik dat wel. Het is hier gezellig, je kunt lachen met elkaar, Modje komt op voor de bezoekers en is er als de kippen bij om het forum goed, netjes en schoon te houden.\r\nSoms zegt hier iemand wat, en dan heb ik de neiging wat te zeggen wat de andere(n) niet leuk vinden, maar dan houd ik mijn mond - wat ik overigens ook hier geleerd heb. :mrgreen:\r\nJullie Mening is niet echt een topic waar je over allerlei stellingen je mening kan geven (dan was ik hier allang niet meer) maar dus gewoon een dagelijkse ontmoetingsplaats voor iedereen, jong en oud, blank en donker, allochtoon of autochtoon, opgeleid of niet opgeleid, en ga zo maar door.\r\nHier wordt een ieder gerespecteerd om zijn of haar zijn. Maar dan wordt wél verwacht dat een ieder de ander ook respecteerd. Ik weet niet of je een beetje de Bijbel kent, maar misschien ken je dit spreekwoord: \"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!\" (Lucas 6 vers 31 dacht ik, in de Koran staat iets soortgelijks).\r\nOverigens mag je best in \"Lief en Leed\" kijken, alleen als je denkt dat je mensen zult kwetsen daar, dan vraag ik je niets te posten.\r\nIn zulke topics antwoord ik ook niet vaak omdat ik bang ben dat ik anderen kwets, wat ik - uiteraard - liever niet doe.\r\nIk hoop dat we dit incident, ongeluk nu snel kunnen en zullen vergeten en overgaan tot de orde van de dag: Vertellen wat je kwijt wilt...\r\n\r\nDit topic is BTW ook te bereiken via [url]www.julliemening.be[/url] en [url]www.j-m.be[/url].
Link naar reactie
[quote]Jullie mening is destijds opgericht in 2003 (?) door een forummer daar, met de vraag wat wij van BIG o.i.d. vonden.[/quote]\r\n\r\nDoor [b]Jacoro[/b] op Zaterdag, 16 Augustus 2003 - 01:41: \r\nWat vinden jullie van stichting BREIN,Kazaa MP3 etc etc. \r\n\r\n\r\nZo is \'t begonnen....en zo gaat \'t vast nog heel lang door. :mrgreen:
Link naar reactie
Ik lees wat mee; het verbaast me dat niemand vaststelt: ‘ kwik’ heet niet ‘quick’ maar ‘mercury’. Overigens respect voor Phrozen Crew’s beheersing van onze moeilijke taal. Dat hebben haar (!) ouders ondanks al dat ‘globetrotten’ echt niet gek gedaan; ik lees dagelijks ergere fouten ! \r\n@R.I.N.: Jacoro startte ‘jullie mening’ in augustus (kan ik vanwege een crash van mijn main-compie even niet preciseren) n.a.v. \'Stichting BREIN\'.\r\nEnnuh: mijn opa (1882/1973) zei al: “hoe meer je mensen leert kennen, hoe meer je van dieren houdt”.. Respect voor andere levende wezens lijkt een achterhaald begrip te worden.. Mijn oudste poezekind (Selene, pas 11) lijkt diabetes te hebben; dat wordt denkelijk ‘insuline spuiten’ ... het zij zo; de afgelopen vijfenveertig jaren als ‘pappabaas’ verplichten me immers ook de nare kantjes te accepteren ... Moest ik even kwijt...
Link naar reactie
t gaat niet goed met Luca, ze eet niet meer en drinkt niet meer en het lukt bijna niet meer om medicijn te geven. t beestje zit geeneens in haar nestje maar ligt te knikkebollen in een hoekje van de kooi. Ze reageert bijna nergens meer op, voordat ze ziek werd reageerde ze altijd op onze stemmen en op haar naam. Het enige waar ze op reageert is aanraking, ze heeft er nooit van gehouden om geaait te worden, maar daar houden de meeste hamsters niet van. Ik hoop dat ze het haalt, vorige week had ik nog met een vriend erover wat een lief, actief en intillegent beestje het is. Lief omdat ze nog nooit iemand heeft gebeten, actief omdatze nog nooit van de zwaartekracht heeft gehoordm ze loopt altijd ondersteboven door haar kooi door zich vast te klampen aan de tralies, als ze naar beneden valt (soms wel 40 cm) klimt ze net zo snel weer naar boven. Intillegent omdat ze vaak zelf oplossingen zocht, ze was bijvoorbeeld in staat om haar eigen kooi open te maken, je kijkt raar op als zo\'n beest ineens door de kamer loopt! Ook was ze zindelijk, want ze plast in een speciaal hamster toilet, een bakje in de hoek van de kooi en ze wast zich in een bakje met chinchila zand. We hebben al vele hamsters gehad, ze zijn van twee weken oud (ging mn vader op staan) tot 3,5 jaar oud (zeer oud voor een hamster) geworden, maar geen enkel beestje is zo gaaf als deze.\r\n\r\nZe is nog niet dood, dus ik blijf hopen...\r\n\r\n...to be continued
Link naar reactie
Nu wil ik geen mierenneuker zijn (wilde eerst ander dier noemen maar dat leek me iets te....)\r\n\r\nHaar moeder goed gedaan?????\r\n\r\nkan met niet voorstellen dat ik me ooit voorgedaan of voorgesteld heb als een vrouw, vrij recent nog gebruik gemakt van het toilet en ook toen was ik nog steeds uitgerust met onderdelen die je (meestal) toch echt alleen bij een man vind.. Maar ik heb wel een moeder dat deel klopt op zich...\r\n\r\nEn als we toch een avond sex met incecten hebben, quick heet ook geen Mercury maar dat is wel de juiste vertaling van het Nederlandse woord kwik zolang daar het metaal bedoeld wordt...\r\n\r\nzo en nu een sigaretje na afloopt (sn) (sn) (sn) (voor als iemand er nog zout op wil leggen)
Link naar reactie
@Phozen Crew.: Oeps... zie nu pas dat (?) uitpakte als (!) .. (vraagteken omdat ik vooroordelen verwerp) en dan toch verkeerd overgekomen... \r\nIk hoop dat je je nergens op getrapt voelt .. Mijn enige excuus is dat ik tijdelijk onder W98SE op een \'nood-comp\' -P2-166- zit en dat toetsenbord- en tijd-instellingen steeds verspringen (zelfs de \'accenten\' weigeren mee te werken)... Een ouwe bok (nou ja, ik word pas 74) verkijkt zich dan wel eens...
Link naar reactie
:-D :-D \r\n\r\nIn tegenstelling tot blijkbaar een hoop mensen hier ben ik niet bepaald snel op mijn onderdelen getrapt hoor....\r\n\r\nIn de loop der jaren (ben ook al weer 40) heb ik geleerd wat je je wel en niet moet aantrekken en waar je om moet lachen of naast je neer leggen.\r\n\r\nHet zal een typisch Nederlands iets zijn om je druk te maken om de meest kleine dingen. Ik hou dan ook mijn hart vast als er echt eens wat gebeurt hier...\r\n\r\nAlleen al dat eindeloos gezeur of een missie naar Afganistan, het kan wel eens gevaarlijk worden... willen ze soms het leger des heils sturen?\r\n\r\nvolgens mijn heb je hier net als bij ons geen diestplicht en als je een vak kiest dan loop je een beroepsrisico.. maar ja hier zeuren ook de boeren dat ze geld willen als het lang regent..... als ik een winkel in lege schoenendozen begin en dan aanklop om geld omdat ik niet genoeg verdien lachen ze me ook uit (denk ik als dat nite zo is hoor ik het graag want mijn vriendin heeft er nogal wat....)\r\n\r\nmaar goed ik ben dus zeker niet op mijn tenen getrapt ondanks mijn maat 46 (Nederlandse maat!!)
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]:-D :-D \r\n[b]In tegenstelling tot blijkbaar een hoop mensen hier[/b] ben ik niet bepaald snel op mijn onderdelen getrapt hoor....[/quote]\r\n\r\nIk hou gewoon niet zo van je manier van redeneren... er zit steeds weer een steek in jouw stukjes.\r\nHou het nou gewoon bij jezelf;\r\n[quote]ik ben niet bepaald snel op mijn onderdelen getrapt hoor....[/quote]\r\nZo moeilijk kan dat niet zijn.
Link naar reactie
[quote]Alleen al dat eindeloos gezeur of een missie naar Afganistan, het kan wel eens gevaarlijk worden...[/quote]\r\nMja, dat krijg je met burger-\"experts\" die wel even voor het leger gaan bepalen of het niet te gevaarlijk is..\r\n\r\nIn dit geval ben ik het met je eens: We hebben een beroepsleger, die kiezen voor dit beroep en ja: Dat kan inderdaad gevaarlijk worden.\r\nAls Afghanistan niet gevaarlijk zou zijn, hoeft er ook geen leger naar toe. *-) Hooguit het Leger des Heils dan om kleding/voedsel te verstrekken. :-P \r\n\r\nHoewel ik me wel ga afvragen hoe professioneel onze defensietak nou is.. Een USB-stick met informatie (of het nou gevoelig is of niet) die in een huurauto blijft liggen? :-S Goed, we vergeten allemaal wel eens iets, dus dat kan nog gebeuren. Maar dat ie vervolgens niet eens beveiligd is, is wat mij betreft toch wel het toppunt.\r\n\r\nNou ja, in ieder geval al een geruststelling dat ze in tegenstelling tot de AIVD al USB-sticks gebruiken.. :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...