Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik wil ook niet weten hoe zo iemand reageert in \"Lief en Leed\", het is tenslotte een geregistreerde gebruiker.\r\n\r\nMaar goed, ik ga maar weer eens leren voor mijn laatste tentamen van de afgelopen 2 weken, heb er nu 5 gehad, waarvan er zeker 3 een voldoende zijn denk ik, 1 twijfelachtig en 1 onvoldoende. Laat ik de laatste maar weer een \"zeker voldoende\" scoren!
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Voel je net geremd een ban toe te passen als je die beoefte voelt hoor,\r\n\r\nIk geeft graag het en een der een advies maar het zeker een leven buiten dit Forum en zal er echt niet voor bij het RIAGG belanden.\r\n\r\nIk vind alleen een Forum van een computerblad een vreemde plaats voor dergelijke mededelingen, ook al staat het of-topic en dat was de belangrijkste reden van de sarcastische reactie. Natuurlijk bepaal ik niet wat er hier wel thuis hoort maar een mening mag ik denk ik hebben aangezien dat het enige is wat in Nedrland nog niet gereguleerd is.\r\n\r\nmaar goed wil je me bannen prima, zo niet ook goed.[/quote]\r\n\r\nWoei, je blijft wel lef hebben hé, je komt ff binnenwandelen en je probeert meteen de dienst uit te maken :-@ Hou aub je gemak dicht en ga lekker NL leren.
Link naar reactie
A- ik leer elke dag meer van de Nederlandse taal\r\n\r\nEn\r\n\r\nB- dat van, van Gogh moet je me toch even uitleggen aangezien dagelijks talloze mensen hun mening geven kan ik daar even niets mee.\r\n\r\nEn als je denkt dat ik de dienst uit probeer te maken weet ik niet waar die kronkel vandaan komt maar ik moet je dan toch teleurstelen. Je mag gerust voor mij denken, waarschijnlijk weet je dat beter dan ikzelf, maar dit keer heb je het toch echt mis.\r\n\r\nEn is woei verleden tijd van waait? zo ja dan valt het toch best wel mee met mijn Nederlands en is jou gramatica wat minder denk ik.
Link naar reactie
Beetje respect??\r\n\r\nIk denk trouwens toch echt dat we niet zó erg aan regels gebonden zijn, en daarnaast; wat is er tegen een off-topic deel dat nergens over gaat (volgens jou dan, ik vind het een geweldige topic). Trouwens, mijn mening: je mag denken wat je wilt, als je het alleen maar uit als het gepast is, of kán.\r\nEdit: en trouwens, als je het niks vindt voor dit onderwerp, blijf dan ook gewoon weg, en negeer het desnoods. En als iedereen hier dezelfde mening zou hebben, dus dat het niks is, dan zou toch bijna niemand posten? ^o) \r\nwoei = uitdrukking, soort van oei, maar dan erger\r\n\r\n@erwin: hopelijk, succes!!
Link naar reactie
Rustig Thijs. :-) \r\n\r\n@Phrozen:\r\nMoeten wij ruiken dat je Engels bent ofzo? ;-) \r\nDus ook voor jouw: Relax..\r\nEn voor de rest: Niet zo lopen zeuren op zijn Nederlands, er zijn genoeg autochtonen die zelfs nog slechter schrijven..\r\n\r\nVerder heb je volgens mij geen enkel idee waar deze hele thread over gaat als je denkt dat je op zo´n manier je mening moet geven. Het heeft namelijk al ongeveer 1,5 jaar weinig meer te maken met \"onze mening\", maar is een plaats geworden waar mensen op een [u]gezellige[/u] manier met elkaar kunnen praten. Enige reden dat het nog steeds \"Jullie Mening\" heet is om historische redenen.\r\n\r\nEn je mening geven is prima, maar iemand hiermee (onbewust) pijn doen niet. Dus als iemand jouw mening als kwetsend ervaart (en het is duidelijk dat Thijs niet de enige is), heb je gewoon je excuses maar aan te bieden.\r\n\r\nIk wordt sch*tziek van die \"Je moet alles maar kunnen zeggen\" mentaliteit van de laatste jaren.. Er zijn ook fatsoensnormen.
Link naar reactie
[quote]Ik wordt sch*tziek van die \"Je moet alles maar kunnen zeggen\" mentaliteit van de laatste jaren.. Er zijn ook fatsoensnormen. [/quote]\r\n\r\nje neemt de woorden uit m\'n mond. Al ben ik nog niet zo lang hier op de wereld (;)), alsnog vind ik nog steeds dat daar té veel gebruik van gemaakt wordt.. Prachtig, syntax!
Link naar reactie
Ik sluit me hier dan ook bij aan,\r\n\r\nEn mijn exuces waren al een poosje geleden gemaakt hoor :roll: \r\n\r\nMaar ik heb een oplossing voor mijn Nederlands, tikken in Word, ff plakken en dan klaar en begrijpt iedereen het..\r\n\r\nEn mijn opmerking was geen kwestie van geen respect hebben voor de eigennaar van de Hamster!!! \r\n\r\nIk respecteer elk mens zolang die mij geen reden geeft dat respect op te geven! Net zo goed dat ik de mening van een ieder respecteer, hoe verkeerd die mening ook is in de ogen van de rest van de wereld. Het er mee eens zijn is een heel ander verhaal.\r\n\r\nEn ik ben voor het eerst een allochtoon genoemd :-| geeft niet maar eigenlijk is het wel zo ook al woon ik hier nu zes jaar.\r\n\r\nik laat het hier maar verder bij om niet nog meer boosheid al dan niet terecht te veroorzaken en beperk me tot de dingen waar mensen wel blij mee zijn.\r\n\r\nzij die gaan koffiedrinken groeten u (C)
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Ik ben Engels en vraag me af of jou Engels net zo goed is als mijn Nederlands.....\r\n\r\nmaar je heb wel gelijk het ziet er niet altijd even netjes uit helaas geen spellingcorrectie hier :([/quote]\r\nAls hij niet goed Engels kent dan gaat hij toch ook niet op en Engels forum rondhangen? Of hij controleert in ieder geval nog zijn spelling e.d...\r\n\r\n@ Erwin: Succes.\r\n\r\nToch wil ik nog even reageren op die saté opmerking van je:\r\nIk vind dat ongepast. Als een dierbaar iemand van jou ernstig ziek is zeg ik toch ook niet \"Als hij dood gaat en je hebt meer vrienden dan kun je hem altijd nog opeten!\", dus waarom zou je dat wel over (huis)dieren zeggen?\r\n\r\nMaar goed, je mag hier best even rond blijven hangen in Jullie Mening, maar als je niet weet wat het is, reageer dan niet meteen en kijk eerst eens een paar dagen.\r\nJe moet nu niet denken dat iedereen een hekel aan je heeft, alleen kan je beter ietsje langer denken over wat je zegt.\r\n\r\n@ Iedereen: Goede middag! (C)
Link naar reactie
[quote]En ik ben voor het eerst een allochtoon genoemd geeft niet maar eigenlijk is het wel zo ook al woon ik hier nu zes jaar.[/quote]\r\nDefinitie van allochtoon zoals ik hem op de middelbare school geleerd heb: Persoon die woonachtig is in Nederland en van wie ten minste één ouder is geboren in het buitenland.\r\nOmdat je aangaf Engels te zijn ging ik hiervan uit. Of je nu 1, 2 of 99 jaar in Nederland woont, volgens die definitie kan je nooit autochtoon inwoner worden, is dat erg? Nee, wat maakt het nu uit of je ouders Nederlands of buitenlands zijn? :-) \r\nDe laatste jaren lijkt het wel alsof allochtoon gelijkstaat aan \"onaangepast/asociaal/tuig\" etc, complete onzin! Een mens is een mens, of ie nou zwart, wit, geel of van mij part pimpelpaars is.\r\n\r\n[quote]En mijn opmerking was geen kwestie van geen respect hebben voor de eigennaar van de Hamster!!![/quote]\r\nDat snap ik, maar je kan iemand ook kwesten terwijl je hem wel respecteerd. ;-)\r\n\r\n\r\nMaar goed, \"shit happens\", iedereen maakt fouten. Geen probleem, zolang je ze maar kan toegeven en je excuses aan kan bieden, zoals Phrozen heeft gedaan. Dus wat mij betreft: Zand erover. (B)
Link naar reactie
k we nemen er een op, :mrgreen: en zolang ze me geen Alien noemen....\r\n\r\nBen wel Engels maar ben geboren on op een eilandje in de Caraiben, wegens het werk van mijn vader toendertijd en heb daar tot mijn 10e gewoond en toen naar Australie verhuisd en sinds een paar jaar hier dus... (mijn werkgever gaf mij die kans of hij wilde van me af dat kan ook nog.......)\r\n\r\nmaar goed zoals een wijs man eens zei\r\n\r\nals we niet af en toe ergens tegenaan zouden schoppen hadden we ook geen schoenen nodig.......
Link naar reactie
Tjonge, we zijn nu al uren verder en heb nog niets geleerd.\r\nDe reden:\r\nVolgende week begint een practicum, en onze begeleider stuurde gister om kwart voor 18 één iemand uit ons groepje van 4 dat hij er volgende week niet is, en of je vandaag of morgen even een gesprek met hem kunnen hebben. Hoorde dat dus vanmiddag, en moest dus nog even wat geregeld worden: vandaag kan niet (ik moet leren) en morgen ochtend is het tentamen, dus kan \'s middags pas. Nu, dat is uiteindelijk geregeld, moest ik nog boodschappen doen etcetera etcetera. Nou, kwart over 17 en nog geen r**t uitgevoerd. Wordt weer laat vanavond, dat weet ik wel. |-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...