Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote]BTW: weet iemand hoe ik het bereik van draadloos (ingebouwd in PDA) in de school kan vergroten; hoe kan ik zorgen dat ik verder w g kan? Sommige lokalen hebben namelijk geen bereik.. rx1950 iPAQ[/quote]\r\nExterne antenne aan je PDA binden? :-P\r\nDenk niet dat je er verder heel veel aan kan doen. :-) \r\n\r\n@Thijs: Sterkte. (Y)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=VMSW]@thijs: hopelijk dat die Luca erdoor komt.. en nog vele jaren een lieve hamster is :)..\r\n\'k hou van dieren :D[/quote]\r\n\r\nHet beestje is al bijna twee wat opzich een redlijke leeftijd al is voor een hamster, maar wij hebben ze ook gehad van 3,5 jaar. Maar we hebben ze ook gehad die bij 2 jaar uit elkaar vielen en deze is juist nog zo actieg, maja hij krijgt nu twee keer per dag antibiotica maar ze drinkt helaas bijna geen water :-S
Link naar reactie
Heb ff kort vraagje: welke hub is beter?\r\n\r\n[url]http://www.quickspot.nl/product10474/product_info.html[/url]\r\n[url]http://www.quickspot.nl/category39/product10475/product_info.html[/url]\r\n[url]http://www.quickspot.nl/category39/product4841/product_info.html[/url]\r\n\r\nHet is een beetje voor games te spelen op school als we even niets te doen hebben, dat we gauw een netwerkje kunnen opzetten.
Link naar reactie
[quote=PhrozenCrew]Dat was ook geen streven van mij, kopje luid Jullie mening, moet hij dan gelijk zijn aan de jouwe ik heb toevallig helemaal niet met Hamsters en vandaag mijn opmerking. \r\n\r\nmeningen kunnen wel een verschillen en vreemd genoeg zou een dergelijk opmerking over een Kip of een Varken wel kunnen...\r\n\r\nMaar oke het was natuurlijk niet de bedoeling je te kwetsen ik stuur je dan ook met plezier een nieuwe hamster als je dat op prijs zal stellen.[/quote]\r\n\r\nOeh :-@ \r\nNu heb je ook nog de pech een hele verkeerde Mod voor je neus te krijgen hier.... :-@ \r\nHet is omdat je al je excuses hebt aangeboden want eerlijk gezegt stond ik klaar ben een ban toen ik je eerdere bericht las en nu weer het bericht wat ik hierboven quote.... Je kan iemand niet een [i]nieuwe[/i] hamster \'sturen\' [hoe kom je er op]\r\n1) vanwege het feit dat het hamstertje er nog is.\r\n2) omdat er geen nieuwe is, een andere wellicht maar nooit een nieuwe. Je krijgt nooit het zelfde beestje waar je zo heel van houdt terug.\r\n\r\nEn dit heeft ook nog eens een keer niks te maken met verschil van mening :-@ Het heeft alles te maken met respect, iets waar jij blijkbaar nog veel over moet leren.\r\nJij kan misschien anders denken over dieren, etc. Maar feit blijft dat Thijs zijn diertje ziek is, hij dat hier al niet voor niks schrijft, hopend op steun [iets wat je hier op het forum altijd kunt krijgen] en dan kom jij met zoiets? :-@ \r\nWhoooeeeeei jij hebt me echt heel erg boos gemaakt. Dat moge duidelijk zijn.\r\nIk geef je de wijsheid mee om voortaan eerst eens ernstig na te denken voordat je zomaar wat neer kalkt. Je hoeft niet te posten hoor! Ook al sta jij misschien anders tegenover dieren wat uiteraard mag maar ga niet een ander kwetsen met zijn zieke diertje.\r\n\r\nEn wat jij schrijft over varkens/kippen/etc; maakt voor mij totaal geen verschil, ook daar wil ik geen kwetsende dingen over horen. Ik vind het al verschrikkelijk genoeg hoe wij in deze wereld met deze dieren omgaan, dat zou voor mij heel anders mogen maar helaas kan ik daar weinig meer aan doen dan geen vlees meer te eten. Dus kom bij mij niet aan met je gewauwel.\r\nVerschillen van mening vind ik prima maar je moet niet andermans leed in een discussie gaan sleuren. Niet hier.\r\n\r\nThijs, beterschap voor je hamster (F)
Link naar reactie
Voel je net geremd een ban toe te passen als je die beoefte voelt hoor,\r\n\r\nIk geeft graag het en een der een advies maar het zeker een leven buiten dit Forum en zal er echt niet voor bij het RIAGG belanden.\r\n\r\nIk vind alleen een Forum van een computerblad een vreemde plaats voor dergelijke mededelingen, ook al staat het of-topic en dat was de belangrijkste reden van de sarcastische reactie. Natuurlijk bepaal ik niet wat er hier wel thuis hoort maar een mening mag ik denk ik hebben aangezien dat het enige is wat in Nedrland nog niet gereguleerd is.\r\n\r\nmaar goed wil je me bannen prima, zo niet ook goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...