Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Syntax Terror][quote=VMSW]wat een intilligentie :)[/quote]\r\nIntelligentie.. Sry, ik kon het niet laten. :mrgreen:[/quote]\r\n\r\n[img]http://korcz81.w.interia.pl/lol.gif[/img] Inkoppertje :-P \r\n\r\nZo ben nog niet zo lang thuis, was van 14:00-21:00 op school, dingen inhalen met 2 andere mensen voor 1 vak ... terwijl wij juist de mensen zijn die het verst zijn van de hele klas :-S , verder kwam er dus niemand van mijn klas..\r\n\r\nMorgen eerste werkdag :mrgreen:
Link naar reactie
zow hey :P Ik kom net terug van een bedrijfsuitje, had nogal last van me rug, dus wou gouw naar huis. Echt 20 meter voor mijn huis bij de kruizing staat het stoplicht op rood. ik geen zin om te wachten, dus reed door, er kwam wel een auto aan, maar schatte in dat ik het wel redde. Toch niet, dus ik besloot maar te stoppen. 10 meter voordat de auto bij mij was zag ik de kleurtjes en dacht ik bij mezelf: FUCK!, het was een pliesieauto. En tot mijn grote spijt stopte die ook nog. Vroeg die agent aan me of ik geld over had, heb ik natuurlijk niet, ik hem verteld dat ik net van me werk kwam en dat het druk was enzo, zei die oke dan laten we het hierbij :D\r\n\r\nAls die agent chargerijnig was had ie me 120 euro afhandig kunnen maken:\r\ndoor rood rijden: 50 euro\r\ngeen achterlicht 20 euro\r\ngeen legitimatie 50 euro\r\n\r\nik ga dat licht toch maar eens fixen denk ik....
Link naar reactie
Jij hebt geluk gehad!\r\n\r\nEen vriendin van mij werd onlangs aangehouden op de fiets voor door rood rijden, ze kon bewijzen dat ze dat niet deed (stoplilichten waren niet gesyncroniseerd) maar ze kreeg wel een bekeuring omdat haar achterlicht niet vel genoeg brandde inverhouding tot haar voorlicht!\r\n\r\nHoe bedoel je agent moet perse bekeuring geven :-S
Link naar reactie
[quote=sjouwer][quote=Thijs]Sjouwer is weer in een lollige bui :P[/quote]mag het dan niet[/quote]\r\n\r\ntuurlijk mag dat\r\n\r\n[quote]It\'s a beautiful day \r\nThe sun is shining \r\nI feel good \r\nAnd no-one\'s gonna stop me now, oh yeah \r\n[/quote]\r\n\r\nNou ja heb alleen net bij office-center een bureaustoel gekocht en thuis blijkt dat het rugsteun mechanisme niet goed werkt :-@
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...