Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Navy]Koffiedik in je tuin strooien: schijnen katten een hekel aan te hebben. Schijten ze voortaan bij de andere buren (of die daarnaast, of weer dáárnaast, enz. enz.) 8-|[/quote]\r\nEen echte kattenhater, zo te lezen. (@) \r\nEr zijn ook mensen die van katten houden en mensen die van honden houden, etc. (B)
Link naar reactie
Ik heb ook een hekel aan (sommige) katten.\r\nWij hebben ook een kat (daar heb ik geen hekel aan :mrgreen: ).\r\n\r\nMaar dan komt er \'s avonds laat zo\'n rooie kat langs de weg aanrennen,\r\nrent zo bij ons de schuur in - via katteluikje -, rent naar de etensbak van onze kat, vreet die hele bak leeg (ondertussen is onze kat \'m allang gesmeerd) en maakt onze kat nog even bang en rent weer weg.\r\n\"Op naar de volgende!\" zal hij wel denken.\r\nEn dat zelfde doet hij dan bij onze buren, en bij de buren van onde buren, en bij de buren van de buren van onze buren, en bij de buren van de buren van de buren van onze buren enzovoort (ik weet niet hoeveel huizen hij precies afgaat, maar wel veel :-@ ). En dan die nacht slaapt hij ergens (weet niet waar).\r\nEn dan \'s avonds begint het weer van voor af aan.\r\nIk weet niet van wie die kat is, maar als ik het weet....\r\ndan zwaait er wat voor de eigenaar... :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
Link naar reactie
[quote=kater][quote=Navy]Koffiedik in je tuin strooien: schijnen katten een hekel aan te hebben. Schijten ze voortaan bij de andere buren (of die daarnaast, of weer dáárnaast, enz. enz.) 8-|[/quote]\r\nEen echte kattenhater, zo te lezen. (@) \r\nEr zijn ook mensen die van katten houden en mensen die van honden houden, etc. (B)[/quote]\r\nFoei kater, hoe kun je nou zoiets zeggen! Ik haat geen katten, ik hou van dieren: alle dieren, ja soms zelfs van mensen! En koffiedik: wat is daar mis mee? Het is juist een effectieve manier om katten uit je tuin te weren als ze daar hun behoeftes doen! En volkomen onschadelijk bovendien! Want neem van mij aan: als katten je tuin gebruiken als kattenbak, dan stinkt het gewoon vreselijk na een poosje. Dus s.v.p. niet van die voorbarige conclusies, dankuwel astublief.
Link naar reactie
@ redder in nood:\r\nWist je dat er katten zijn die twee huizen hebben? Daardoor denken twee gezinnen dat ze een kat hebben! Het ene gezin vertelt dan dat de kat de hele dag op sjouw is en \'s avonds thuiskomt om te eten en lekker te slapen. Het andere gezin vertelt dat de kat de hele nacht op sjouw is en \'s morgens gezellig weer thuiskomt! Echt gebeurd!
Link naar reactie
@ Flater: Echt lief die laatste foto !!!\r\n\r\nToen ik een jaar of 10 was heeft een kat van iemand uit de buurt een keer ons konijn ontvoerd en half doodgebeten, de eigenaar van die kat heeft het konijn teruggebracht en een paar dagen later is het konijn doodgaan (cry) (cry) \r\n\r\ndus, kan niet echt zeggen dat ik goede ervaringen met katten heb, maar ja, tis hun natuur natuurlijk. doe je niks aan.....\r\nen eigenlijk zijn ze best lief (@) \r\n\r\n\r\nwat vinden jullie trouwens van deze? op die foto is ze een half jaar, nu is ze 6 :-O
Link naar reactie
De buren van onze buren hebben van die langharige beesten, die mensen hebben geeneens een kattenbak in huis omdat dat zo stinkt, waarom neem je dan een kat :S, het gevolg is dat ze in onze tuin komen schijten, nou vind je het dan een wonder dat ik dan een emmer water pak. maar ondertussen is die kat al zo bang voor mij dat hij al gaat rennen als hij mij ziet aankomen. (6)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...