Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

gefeliciteerd!!\r\n\r\nMIJN PDA KOMT TOCH WEL HEEL BINNENKORT :), IK ZIE NU OPEENS DAT ER I.P.V. WEEK 4, \"OP VOORRAAD\" STAAT :D\r\n(sorry, ben ontzettend blij).. nu heb \'k dus ongeveer 3 weken gewacht hierop, en alweer werd het uitgesteld, maar opeens zie ik nu dat ze het hebben, en dat ze het vandaag dus zullen gaan verzenden via DHL.. heeft iemand enig idee wanneer dat zou aankomen? > zaterdag? maandag? dinsdag?
Link naar reactie
Ok :), omdat het hier zo rustig is, heb ik hier wat te rekenen voor jullie.\r\nDiegene die een beetje weten over clusters, kunnen dit vast wel oplossen:\r\n\r\nIk heb een HD van ??? GB, maar deze kan maar 30731685888 bestanden à 1 bit opslaan. De clustergrootte is 4 kb.\r\n\r\nHoe groot is mijn schijf?\r\n\r\n@tommel en peter: jullie mogen niet meedoen, zover ik weet weten jullie al wat mijn HD is ;)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=hellolo]Hmm computer moet vanacht maar even aanblijven,:[/quote]\r\n\r\nIk kan me de dag niet meer heugen dat ie ooit is uitgeweest. Een nacht bedoel ik. (proud) (proud) (proud)\r\n\r\n[b]Usercost DSL AOL\r\nover a period of november 21st 2005 & january 9th 2006\r\n· DSL : 79252 MB[/b][/quote]\r\n\r\nHaha :-P \r\n\r\nDat wil ik eigenlijk ook doen maar ik kan hem niet meer in slaapstand zetten ? :-S \r\n\r\nShift ingedrukt houden werkt niet meer dan komt er geen slaapstand bij te staan maar standby blijft lekker staan, druk je op standby dan blijven je fans lekker draaien (fancontroller) :-( \r\n\r\nDan moet ik het steeds via xp64 bit in slaapstand zetten :-P (Dual boot :-) )\r\n\r\nFeli richt :-) \r\n\r\n[quote=Speeeedy]Richt, bon anniversaire! <;:o) \r\n\r\nIk heb 10 februari een herkansing statstiek tentamen (cry) (cry) had een 5 (cry) (cry) 3 fouten te veel :-@\r\nGelukkig had ik op een ander vet-moeilijk-vet-veel-werk tentamen een 8 (proud)[/quote]\r\n\r\nIk ben trots (proud)\r\n\r\nHoe de F*ck krijgt windows xp het voor elkaar om op al mijn friggin partities systeemherstel te beschadigen :-@ \r\n\r\n*grom* \r\n\r\nKostte me weer een kwartier om chkdsk te draaien :sad:
Link naar reactie
[quote=VMSW]Ok :), omdat het hier zo rustig is, heb ik hier wat te rekenen voor jullie.\r\nDiegene die een beetje weten over clusters, kunnen dit vast wel oplossen:\r\n\r\nIk heb een HD van ??? GB, maar deze kan maar 30731685888 bestanden à 1 bit opslaan. De clustergrootte is 4 kb.\r\n\r\nHoe groot is mijn schijf?\r\n\r\n@tommel en peter: jullie mogen niet meedoen, zover ik weet weten jullie al wat mijn HD is ;)[/quote]\r\n\r\n30GB ?
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]@Hellolo, Configuratiescherm->Energiebeheer->Slaapstand, staat het vakje wel aangevinkt? Zo niet, ff aanvinken. Als ie grijs is hebt je te weinig ruimte over op je windows partitie, of denkt ie dat PC geen slaapstand ondersteund. In het laatste geval proberen om je mobo drivers (opnieuw) te installeren.[/quote]\r\n\r\nMijn held (A) \r\n\r\nNooit geweten :^) :mrgreen:\r\n\r\nHet stond dus helemaal niet aangevinkt :^)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...