Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=sjouwer]dat was weer een opname van tvtoppers\r\nnormaal om 22.00 afgelopen, dit keer om 23.00 uur\r\n\r\nwordt op 11 februari uitgezonden\r\n\r\nmarco bakker en willeke van ammelrooij[/quote]\r\n\r\nBen jij \"publiek\" Sjouwer?\r\nVoor mensen die het nog niet is opgevallen: Je hebt mensen die je vaker ziet bij TV-opnames....\r\n\r\nGoedemorgen.... Nu eerst (C) - liefst met een shaggie, ware het niet dat ik al jaren ben gestopt....
Link naar reactie
Ben ook wel eens bij opnames geweest bij \'hoezo?\'\r\n\r\nWe hebben thuis ook al eens een camera ploeg over de vloer gehad en ook laatst (en nog wel vaker) persfotografen\r\n\r\n\r\n\r\nPff zat net in een treain :S T was zo\'n nieuwe sprinter, was evht he-le-maal bomvol, we stonden bij Woerden en we konden niet weg omdat de deuren niet dicht konden :S In Utrecht stap ik in de bus, sta ik weer in een bomvolle bus, ben niet claustofobisch, maar net was ik het tot twee keer toe wel :P
Link naar reactie
[quote=reintje]Ben jij \"publiek\" Sjouwer? \r\nVoor mensen die het nog niet is opgevallen: Je hebt mensen die je vaker ziet bij TV-opnames.... [/quote]\r\nben inderdaad publiek\r\nmijn zus en vrouw zaten naast me vak te ginnegappen om de beelden (en vaak stond een kameraman ernaast)\r\nword voor 2 uur opgenomen en voor 45 minuten op tv. wordt dus nog wel geknipt in de beelden
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood]Is er hier iemand - vast wel :-P - die mij simpel kan vertellen wat \"imperialisme\" is?\r\n\r\nMoet het leren voor geschiedenis - moet héél veel begrippen leren voor geschiedenis (cry) - en juist dát begrip heb ik niet, en vandale.nl is ook plat. :-([/quote]\r\n\r\nOnline encyclopedie : [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Imperialisme[/url]
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=redder_in_nood]Is er hier iemand - vast wel :-P - die mij simpel kan vertellen wat \"imperialisme\" is?\r\n\r\nMoet het leren voor geschiedenis - moet héél veel begrippen leren voor geschiedenis (cry) - en juist dát begrip heb ik niet, en vandale.nl is ook plat. :-([/quote]\r\n\r\nOnline encyclopedie : [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Imperialisme[/url][/quote]\r\nWeet je toevallig ook een definitie?\r\nIk moet namelijk een definitie weten...\r\n\r\nBedankt voor je gezoek. (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...