Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Eagle_Erwin]Ik wil eigenlijk een 17\" TFT monitor aanschaffen, maar heb er geen geld voor over. Waar kan ik dan het beste zijn, behalve \'s nacht bij een bedrijf zonder alarminstallatie? (6)[/quote]\r\n\r\nMiss in A\'dam met een bordje op je schoot. Moet je natuurlijk niet er bij zetten dat je niet kunt zien anders krijg je ook geen monitor (proud)
Link naar reactie
[quote=Thijs]Enne ik ga hem niet opsturen ofso, dat is mij de moeite niet waard, het is ophalen of niet![/quote]\r\n\r\nEigenlijk grapte ik maar wat hoor. Ik snap best dat je een monitor geen 3300 KM ver opstuurt. :lol: :lol: :lol: :lol:\r\n\r\nik mag dan wel 2 handicapt hebben. 1 ben blond, 2 half amerikaan, maar ik nog steeds niet gek
Link naar reactie
He heeft iemand ervaringen met dit ding? \r\n\r\n[img]http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/ample_oasismp3.gif[/img]\r\n\r\nZo staat hij in de kruidvat folder, en ik heb een simpele mp3speler nodig... Deze leek me wel leuk, maar ja, als jullie mij nu gaan vertellen dat hij brak is en dat het een miskoop is, dan laat ik hem lekker liggen :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...