Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=nybble]Leuk Flater, dan ben je ze misschien over 8 weken kwijt? Of wil je ze zelf houden?\r\n\r\n@Reintje, wat maakt het verder ook uit. Ik zie hier zoveel fouten langskomen en als ik op alles zou reageren dan had ik er een dagtaak aan. Dat doe ik dus lekker niet. :-P (proud) \r\n\r\nEen goede morgen hier. (8)[/quote]\r\n\r\nHo.... helemaal mee eens Nybble. Maar ff voor de goede orde... ik was niet degene die commentaar had op spelling hoor...... doe ik NOOIT..... lees nog maar es na.....
Link naar reactie
[quote=Ultimate][quote=pappaharry]M\'n kat zit voor het raam te schelden. \"alléén honde(n)weer; ze staken zeker in De Bilt, báh !\"[/quote]\r\n\r\nTis hier hartstikke mooi weer. 20 graden ongeveer :mrgreen: (proud)[/quote]\r\n\r\nWaar woon je dan helemaal?\r\nHier is het regen, regen en nog eens regen.\r\nMaar gelukkig is het forum van Computer idee er nog, zodat ik me niet hoef te vervelen.\r\n :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=pappaharry]M\'n kat zit voor het raam te schelden. \"alléén honde(n)weer; ze staken zeker in De Bilt, báh !\"[/quote]\r\n\r\n :lol: \r\n\r\nNiet veel meegemaakt vandaag, mengpaneel is bij de winkel terug (N) \r\n\r\nEr zaten gigantisch veel storing en fouten in dat ding.\r\n\r\nBinnen een week heb ik een nieuwe terug, maar nu zit ik wel mooi een week zonder geluid +o(geen boxjes over (cry) )\r\n\r\nSaai weekendje dus |-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...