Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=elmo]goeiemiddag....\r\n\r\nWAKKER WORDEN!!!!!!!\r\n\r\n :mrgreen:[/quote]waarom toch dat gegil\r\nals ik niks te melden heb post ik ook niks\r\nwas wel weer om 6.15 even op het forum geweest zonder te posten (al weet ik dit niet meer zeker)\r\nook om 11.45 was ik er effe, maar daarna weer weg en nu\r\nik kan niet tegen dit gezeur en dan post ik wel
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Ultimate]Ben @ een LAN party :mrgreen: :mrgreen: \r\n\r\nKan dus niet veel posten (proud)[/quote]\r\n\r\nIk had vorige week ook een (proud) . Altijd leuk. Welke games hebben jullie gedaan? Ik had MOHAA spearhead (+ alle mods (proud) ). Call of duty 1 en C&C Generals. Ook Americas army en Counterstrike source maar die had niet iedereen :-P .
Link naar reactie
@ultimate: veeeeeeel plezier :)\\\r\n@sjouwer: ja, \'k ben hier ook vaker terwijl ik niks post :S, soms is er gewoon bijna niks te zeggen ;) (en \'k schrok van het resultaat dat ik nogal veel post, de laatste 50 posts :$)\r\n\r\nTraag forum: syntax, ik woon in dezelfde gemeente als jij ;), en ook hier was het ontzettend sloom gisteren... echter geen error\'s ofzo... meer lang wachten @IE
Link naar reactie
Hierbij het \'bewijs\' uit mijn gespreksgeschiedenis van 30 dec jl.:\r\n[15:17:08] Martijn: (proud) :-P \r\n[15:17:21] Cobra Destro: hey, waar heb je die vandaan ;-) \r\n[15:17:26] Martijn: :-P\r\n[15:17:29] Martijn: 8-)\r\n[15:17:31] Martijn: weenie :-P\r\n[15:17:32] Martijn: FORUM :-D\r\n[15:17:39] Cobra Destro: o ja! :-D\r\n[15:17:43] Martijn: ik stal die :-P\r\n[15:17:50] Martijn: en thijs stal die \"waarschuw modje\" :-P\r\n[15:17:56] Martijn: en toen kwam [CENSORED] met nog meer geloof \'t :-P\r\n[15:18:01] Martijn: en [CENSORED] ook :-P\r\n[15:18:03] Martijn: wow.. iedereen :-D\r\n[15:18:10] Cobra Destro: behalve ik (cry) \r\n[15:18:14] Martijn: DOEN\r\n[15:18:18] Martijn: denk niet aan de misdaad\r\n\r\nLijkt me duidelijk bewijs!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...