Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=\"Navy\"][quote]\"Wij willen u verassen\". [/quote]\r\n\r\nLaat ik het nog mooier maken, bij ons op school waarschuwen ze op school bij het schrijven van Engelse, Franse en Duitse brieven om verrassing en niet verassing op te zoeken in het woordenboek, en ik geef het toe het niveau is slecht, maar ja litteratuur is belangrijker dan kunnen schrijven he.
Link naar reactie
En tjah om nou te zeggen dat ik uitgebreid les heb gehad in de neerlandsche taal :roll: \r\n\r\nIk heb in jaar 1 en 2 wel serieus les gehad, jaar 3 was bagger en dit jaar is het niveau gemiddeld.\r\n\r\nMet gemiddeld bedoel ik dat we er weinig hebben geleerd :neutral: \r\n\r\nMaar ik erger me eigenlijk niet zo aan grammatica/spel fouten.\r\n\r\nZo en nu genoeg gezeurd voor vandaag (^)
Link naar reactie
[quote=nybble][url]http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=dyslectisch[/url]\r\n\r\n ;-)[/quote]\r\n\r\nJe bent dyslectisch, maar de stoornis die je hebt heet dyslexie.....; snap je wel?\r\n\r\nOverigens.... Van Dale loopt vreselijk achter als dyslexie nog steeds wordt omschreven als woordblindheid..... het heeft niks te maken met je gezichtsvermogen maar alles met de verwerking van informatie....
Link naar reactie
@Reintje: hélemaal mee eens! Al een tijd staat vast dat \"dis-lexie\" (\"mis-lezen\") vaak \"spiegelen\" is; waarbij het \'lees-deel\' van het brein \'vertaal-foutjes\' maakt en (bijv.) een p als q, en een b als d (en ook andersom) \'doorgeeft\'. Niet te verwarren met met taalarmoede of leerluiheid en zéker niet \'achterlijk\'. De \'stoornis\' is meestal op héél andere niveaus wonderschoon gecompenseerd! En nou gaat ik slaapies doen !
Link naar reactie
Kijk, toch weer wat geleerd, gisteren/vandaag. Geen wonder dat ik maar een 6 had voor Nederlands op de H.B.S.! :-(\r\nTer verdediging:: Ik schrijf snel, en normaal lees ik het meerdere keren en haal er zo de foutjes uit. Maar als ik het te snel wil doen, blijven er altijd wel een paar staan die ik pas na lange tijd ontdek. En tja, op een forum is daar gewoon geen tijd voor. Maar gelukkig heb ik jullie hulp :-) en zal het misschien wel beter worden. \r\n(Toch leerzamer dan je denkt, hè, zo\'n forum.) 8-|\r\n(En oud? 55 is toch niet oud??? 8o| )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...