Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Speeeedy]33 procent van de computergebruikers in Engeland schreeuwt tegen hun pc wanneer deze crasht. In Nederland is dit 31 procent. Bijna een kwart van de Nederlanders raakt in paniek of barst in huilen uit. De Amerikanen blijken het beste om te kunnen gaan met computerproblemen. 38 procent van deze groep zucht slechts een keer diep als de computer crasht.[/quote]\r\nAls ik Amerikaan was dan zou ik ook volstaan met zuchten: daar in Amerika zijn wel ergere dingen om van te gaan schreeuwen. Laat ik er dan maar ééntje noemen: BUSH!
Link naar reactie
[quote=Modje][quote=nybble]Goede morgen allemaal (H) \r\n\r\nEven een paar plaatjes (leuk voor Modje) :[/quote]\r\n\r\nHeel leuk voor Modje (L) Dat middelste plaatje kan mijn hondje nu ook... samen geleerd :-) Die andere 2 plaatjes is meer als zijn hondenpet goed staat... *-)[/quote]\r\nDus jij kunt dat nu ook, Modje? Roll over?\r\nMmmm, effe checken:\r\n\r\n[size=6]Roll over![/size]\r\n (proud)
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=Modje][quote=nybble]Goede morgen allemaal (H) \r\n\r\nEven een paar plaatjes (leuk voor Modje) :[/quote]\r\n\r\nHeel leuk voor Modje (L) Dat middelste plaatje kan mijn hondje nu ook... samen geleerd :-) Die andere 2 plaatjes is meer als zijn hondenpet goed staat... *-)[/quote]\r\nDus jij kunt dat nu ook, Modje? Roll over?\r\nMmmm, effe checken:\r\n\r\n[size=6]Roll over![/size]\r\n (proud)[/quote]\r\nHonden vinden dat leuk om te doen.\r\nKatten kijken je dan raar aan en denken, doe dat zelf, wij doen wel gewoon. :lol:
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=Modje][quote=nybble]Goede morgen allemaal (H) \r\n\r\nEven een paar plaatjes (leuk voor Modje) :[/quote]\r\n\r\nHeel leuk voor Modje (L) Dat middelste plaatje kan mijn hondje nu ook... samen geleerd :-) Die andere 2 plaatjes is meer als zijn hondenpet goed staat... *-)[/quote]\r\nDus jij kunt dat nu ook, Modje? Roll over?\r\nMmmm, effe checken:\r\n\r\n[size=6]Roll over![/size]\r\n (proud)[/quote]\r\n\r\nNavy, Modje doet dit dan natuurlijk alleen als hondje het zegt!
Link naar reactie
[quote=Speeeedy]4 schriftelijk, 3 mondelingen..... \r\n\r\nglücklig not alle on the le même jour[/quote]\r\n\r\nJe gaat toch niet met frans beginnen hoop ik +o( \r\n\r\nDat heb ik zo snel mogelijk laten vallen :mrgreen: \r\n\r\nenigste bottleneck op het moment is deutsch |-) \r\n\r\nwe zien wel wat er van komt hé 8-|
Link naar reactie
[quote=hellolo][quote=Speeeedy]4 schriftelijk, 3 mondelingen..... \r\n\r\nglücklig not alle on the le même jour[/quote]\r\n\r\nJe gaat toch niet met frans beginnen hoop ik +o( \r\n\r\nDat heb ik zo snel mogelijk laten vallen :mrgreen: \r\n\r\nenigste bottleneck op het moment is deutsch |-) \r\n\r\nwe zien wel wat er van komt hé 8-|[/quote]\r\n\r\nJe Nederlands blijkbaar ook, want het is ENIGE bottleneck (proud) (proud) (proud) (proud) :-P :-P :-P :-P :-P :-P
Link naar reactie
[quote=Ultimate][quote=hellolo][quote=Speeeedy]4 schriftelijk, 3 mondelingen..... \r\n\r\nglücklig not alle on the le même jour[/quote]\r\n\r\nJe gaat toch niet met frans beginnen hoop ik +o( \r\n\r\nDat heb ik zo snel mogelijk laten vallen :mrgreen: \r\n\r\nenigste bottleneck op het moment is deutsch |-) \r\n\r\nwe zien wel wat er van komt hé 8-|[/quote]\r\n\r\nJe Nederlands blijkbaar ook, want het is ENIGE bottleneck (proud) (proud) (proud) (proud) :-P :-P :-P :-P :-P :-P[/quote]\r\n\r\nDuits heb ik een paar maanden geleden afgesloten met een 5 (proud) , je cijfer stond al vast voordat je binnenkwam, alle meisjes hadden een 7 alle homo\'s ook en de andere jongens een 5 of lager.\r\n\r\nKon het zowieso niet goed met hem vinden, ik ga altijd uit van niet geschoten is altijd mis, en hij gaat voor met een gemist schot kan je onschuldigen raken. Dus als ik een woordje niet wist flapte ik er maar wat uit, en werd hij weer pissig. En dan zei ik weer \"Ich habe es nicht gewust, darf ich mein fahrad zurruck haben\" en dan was het helemaal feest :S
Link naar reactie
Thijs het gaat er om dat je het hier ook nog es neer zet en sommige mensen kunnen dat heel goed kwetsend vinden. Als iemand die 40 - 45 heeft meegemaakt het zegt, dan kun je daar nog begrip voor hebben.... \r\nDeze zin: {quote} alle meisjes hadden een 7 alle homo\'s ook {/quote} getuigt ook niet echt van tact. Wat dat betreft doe je echt niet aan zelfreflectie.... Da\'s jammer want daardoor jaag je mensen tegen je in het harnas....., terwijl je het waarschijnlijk niet slecht bedoelt, maar gewoon niet goed aanvoelt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...