Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ja.. tijdje geleden dat ik modje zag idd.. en leuke emicoon, modje ;)\r\nHellolo, gefeliciteerd met je nieuwe ava, maar ik vond je oude denk ik toch leuker.\r\nNja; eigen mening.\r\n\r\nIkke heb een nieuw ventilatorsysteem.\r\nZoals valt te lezen in mijn hcc-verslag (ik denk dat weinigen zo\'n groot verslag lezen), heb ik wat nieuwe ventilatoren etc. in mijn pc gezet.\r\nVandaag wou ik by Mycom ook nieuwe geluidskaart kopen (die onboard doet vreemd (microfoon pakt het gewoon niet), en daarnaast ondersteunt het geen 5.1 speakerset, vandaar.\r\nEchter hadden ze dat niet, en heb ik wel en ventilatorregelaar gekocht.\r\nZalman ZM-MFC1
Link naar reactie
Woei nieuwe processorkoeler binnen :mrgreen: \r\n\r\nZit er verder aan te denken om mijn case een beetje te modden, als die stomme buurman nou een opschat (ik zou nog mail van hem krijgen of hij hem kon spuiten of niet , autospuiterij)\r\n\r\nIk wil de achterste fangrill uit mijn case wegdremelen, en een airduct maken voor mijn processorkoeler, hij kan nu niet echt ademen :-(
Link naar reactie
[quote=hellolo]Nieuwe avatar :mrgreen: \r\n\r\nHey modster, long time no see [img]http://www.softexmengerti.com/opendiary/rteimg/smiley/smiley021_wave.gif[/img][/quote]\r\nHello Hellolo :mrgreen: dat is leuk om te zeggen achter elkaar (proud) \r\nIk ben hier wel de hele tijd hoor (H) alleen niet altijd hier [cryptisch he (proud) ]
Link naar reactie
Nou als je er zo op aandringt...\r\n\r\nVanochten wou ik om 8:46 de stoptrein (ja directietijd) vanuit Gouda Goverwelle naar Utrecht nemen, ik stond al geruime tijd van te voren op het perron, ineens klappen de bordjes weg. Paar minuten later \"de trein vertrekt vanaf perron 1\" iedereen zich omdraaien, want daar was perron 1. Wij wachten, wachten wachten, ondetussen was het al 9 uur geworden, geen speakers over vertraagde treinen etc, dus één van de medereizigers drukt maar een sopde info knop op het perron. \"De stoptrein naar Utrecht?, Die heeft een vertraging van ongeveer 10 minuten\" \"Mevrouw we zijnal 15 minuten aan t wachten\"\"Hij komt er zo aan meneer\", om 9:10 nog steeds geen trein, dus weer drukken op de knop \"Er is een defect aan een overgang\" \"Maar mevrouw de andere treinen rijden wel\"\"Daar kan ik ook niks aan doen meneer\"\"Kunt u dan niet een Intercity of Sneltrein laten stoppen extra, ik en mijn medereizigers zouden graag naar Utrecht willen\"\"nee hoor dat hoeft niet, hij heeft een vertraging van 20 minuten en komt er zo aan\"\"Mevrouw we wachten al 25 minuten\"\"Daar kan ik niks aan doen meneer, goedenmiddag\" Uiteindelijk kwam om 9:16 de stoptrein naar Amsterdam waar ik maar in ben gaan zitten, op woerden uitgestapt en daar na een kwartier wachten de stoptrein vanuit leiden naar utrecht te pakken gekregen. De bus in Utrecht had ook problemen, waardoor ik 40 minuten te laat kwam.\r\n\r\nEn voor de mensen die zeggen, had je maar een trein eerder moeten nemen, van uit GG gaat er om t uur een trein naar Utrecht en ik heb standaard een uitloop van een half uur.\r\n\r\nt Gevolg is at ik nu met een gigantische hoop extra werk zit, omdat ik een verslag moet schrijven van de gemiste les :-@ \r\n\r\n[b]NS bedankt[/b]
Link naar reactie
Jaaa! Ik heb gisteren mijn PC op de zaak opnieuw geïnstalleerd: afsluitprobleem, 40MB vrije schijfruimte, stationsletters versprongen zodat snelkoppelingen niet meer werkten.\r\nInmiddels draait alles weer als te voren. Alleen heb ik nog steeds een afsluitprobleem!!? Uitzondering 0E op 28:00000002. Zelfde als voor de formatering dus :-| .\r\nEn dan Mailwasher. Versie 1.33 liet meerder accounts bij evenzovele providers toe, de nieuwe maar 1 :-( . Nu heb ik op de thuisPC nog de oude staan en die is inenen niet meer down te loaden. Wat heb ik nu gedaan: ik heb de map van Mailwasher geopend, de bestanden per email naar de zaak gestuurd, daar een nieuwe map gemaakt die Mailwasher is gedoopt, daar de bestanden heen gesaved (wat een taal....) en een snelkoppeling van het .exe-bestand op het bureaublad geplaatst. Gewoon: puur op de gok. En verd****: het werkt weer! Ik dacht eigenlijk dat dat niet kon, maar zo zie je maar weer.\r\nWat er de laatste tijd nog meer gebeurde?\r\nIemand van de buren (jongerencentrum) trapte per ongeluk een gat in het plafond op de zaak\r\nMijn auto had nukken die gerepareerd werden.\r\nMijn leesbril doormidden gebroken maar gratis gemaakt. (Y) \r\nDe WC-bril kapot en vervangen. :-# \r\nMijn wasautomaat kapot en vervangen:\r\nik belde op en zei dat ik bij hun een nieuwe wasautomaat (w.a.) had gekocht, dat daar al een nieuwe motor in was gekomen en dat ie het wéér niet deed. Garantie had ik niet meer, maar of ik aanspraak kon maken op een coulanceregeling? (A) Dat hing er van af, zei de mevrouw. Wanneer had ik die w.a. dan gekocht? Ik: nou mevrouw, bijna 22 jaar geleden. Zij lachen. Ik ook. Ik zeg: Nee, ik geef mijn geld niet meer uit aan een 22-jarige w.a. Doet u mij maar een nieuwe. Voor 319 eurietjes stond hij 3 dagen later op zijn plekje.\r\nZo. Nog iemand iets te vertellen? :lol:
Link naar reactie
[quote=Thijs]Nou als je er zo op aandringt...\r\n\r\nVanochten wou ik om 8:46 de stoptrein (ja directietijd) vanuit Gouda Goverwelle naar Utrecht nemen, ik stond al geruime tijd van te voren op het perron, ineens klappen de bordjes weg. Paar minuten later \"de trein vertrekt vanaf perron 1\" iedereen zich omdraaien, want daar was perron 1. Wij wachten, wachten wachten, ondetussen was het al 9 uur geworden, geen speakers over vertraagde treinen etc, dus één van de medereizigers drukt maar een sopde info knop op het perron. \"De stoptrein naar Utrecht?, Die heeft een vertraging van ongeveer 10 minuten\" \"Mevrouw we zijnal 15 minuten aan t wachten\"\"Hij komt er zo aan meneer\", om 9:10 nog steeds geen trein, dus weer drukken op de knop \"Er is een defect aan een overgang\" \"Maar mevrouw de andere treinen rijden wel\"\"Daar kan ik ook niks aan doen meneer\"\"Kunt u dan niet een Intercity of Sneltrein laten stoppen extra, ik en mijn medereizigers zouden graag naar Utrecht willen\"\"nee hoor dat hoeft niet, hij heeft een vertraging van 20 minuten en komt er zo aan\"\"Mevrouw we wachten al 25 minuten\"\"Daar kan ik niks aan doen meneer, goedenmiddag\" Uiteindelijk kwam om 9:16 de stoptrein naar Amsterdam waar ik maar in ben gaan zitten, op woerden uitgestapt en daar na een kwartier wachten de stoptrein vanuit leiden naar utrecht te pakken gekregen. De bus in Utrecht had ook problemen, waardoor ik 40 minuten te laat kwam.\r\n\r\nEn voor de mensen die zeggen, had je maar een trein eerder moeten nemen, van uit GG gaat er om t uur een trein naar Utrecht en ik heb standaard een uitloop van een half uur.\r\n\r\nt Gevolg is at ik nu met een gigantische hoop extra werk zit, omdat ik een verslag moet schrijven van de gemiste les :-@ \r\n\r\n[b]NS bedankt[/b][/quote]\r\n\r\nIk heb nooit zo\'n ingewikkelde smoes :P Ik zeg altijd of de brug stond open of ik was nog moe van het overwerken de vorige dag :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...