Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=redder_in_nood][quote=Ultimate][quote=redder_in_nood][quote=Ultimate]http://www.ster.nl/ster?nav=gtlgHsHCjEtCeD\r\n\r\nWillen jullie eens naar die site gaan met internet explorer? Zien jullie ook een fout?[/quote]\r\n\r\nWat voor fout zou ik moeten zien?[/quote]\r\n\r\nallemaal sql errors zag ik... :-S :-S maar et zal wel dan \r\n :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nZie je die nu nog steeds?[/quote]\r\n\r\nja ik zie ze nog steeds. Ik heb een prt scr gemaakt. Ik denk nie dat het heeel goed te zien is.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

MIJN VERSLAG:\r\nOp mijn verjaardag (zaterdag) moest ik vanwege de HCC al om 8:00 op (en ik heb al zo slecht geslapen, de laatste week), echter wist ik al dat de HCC zal komen, dus uiteraard ging ik mijn bed uit. \r\nOm 9:30 kwam ik daar aan, en ben ik gelijk lid geworden van de HCC (je kon kiezen; 12 euro toegang, óf 20 euro, maar dan gelijk met toegang volgend jaar, een boek, een lidmaatschap, een tijdschrift). Uiteraard was de keuze snel gemaakt, vooral omdat ik al van plan was om lid te worden. \r\nHelaas gingen de deuren pas open om 10:00, dus nog ruim een kwartier wachten. Echter met een foldertje erbij, viel dat wel mee. \r\n\r\nOm 10:00 ging ik (alleen) naar binnen, en het eerste wat me opviel was het formaat ... Echter had ik daar niet veel tijd voor, want al gelijk kreeg ik vanalles in m\'n handen gedrukt. Reclamemateriaal (niet alleen folders, ook computerspellen, cd-rom\'s, verwarmingselement, kortingsbonnen, pennen, muts (intel ), fotolijstjes enz. enz.. Als je het niet kreeg, lag er vanalles bij de stents wat je kon pakken (het viel me nog op dat ik best wel \"aardig\" was, en netjes 1 ding, of niks pakte (behalve bij snoep ) \r\n\r\nNja; er valt heel veel te vertellen, maar ik denk dat dát te saai wordt, vandaar dat ik het verder samenvat. \r\nIk heb gekocht: 10 DVD-R (€5), 25 DVD+R (€8) en 25 CD-R (dubbelzijdig voor €7,50). Hiernaast nog 2 8*8 ventilatortjes (Zalman, MYCOM) en een ventilator voor mijn hardeschijf!! à 5 euro (vanwege mijn verjaardag, dankzij Boy (Ultimate ). Als laatste heb ik ook nog een toetsenbord à 6 euro gekocht, waar ik nu op typ; heerlijk! \r\n\r\nOp de HCCdagen waren eigenlijk ALLE Consuls aanwezig, en rond de 50 XBOX 360\'s (waar ik overigens geen tijd voor had ), en ook rond de 40 Nitendo DS\'sen. Verder was er een hele zaal mee gevuld. \r\n\r\nZoals afgesproken was ik om 14:00 op de plek -waar ik volgens mij- goed stond, echter stonden Marloes (Speeeedy), Boy (Ultimate) en Arie (Sjouwer) ergens anders. Ná een telefoontje van Arie ben ik naar de goede plek gelopen. \r\nDaar werd ik (joehoe) gefeliciteerd door hen, en vertelden we onze aankopen. \r\nSjouwer moest terug naar zijn stent (anders was hij wel erg lang weg), en ik heb nog anderhalf uur lang meegelopen met Speeeedy en Ultimate. Nog wat gegamed (goed gedaan, Marloes, bij die jongen ), en wat spullen gekocht. \r\nTrouwens, heeeel leuk jullie gezien te hebben, en de foto\'s stuur ik zo op. \r\n\r\nOm 17:00 (eind) moesten we weg, en heeft mijn vader me weer opgehaald. Vanuit de HCC ging ik naar mijn opa (die in het ziekenhuis ligt), en daarna nog even naar mijn oma. \r\nIn het ziekenhuis (waar ik perongelijk mijn mobiel aangelaten he , kreeg ik een sms\'je van luus (nog bedankt!).. \r\nPas rond 21:00 was ik weer thuis, en kon ik nog snel de ventilatortjes in mijn computer zetten. Hiernaast kwam ik erachter dat ik nogal veel verjaardagsmailtjes had gekregen, en dat er ook nog een topic op \'t forum was geopend. \r\n\r\nLeuke; i.p.v. een HD van 50 graden, heb ik een HD van 10 graden .. WAT EEN VERSCHIL (geluid valt mee..). \r\n\r\nHierbij heb ik weer wat verteld over de HCC, en hoe mijn verjaardag was. \r\n\r\nNou ja; vandaag is mijn verjaardag voor m\'n familie.. dus ik moet nu weer gaan.. de eerste gasten zijn er .\r\n\r\n@speeedy; ik dacht eerst dat Ultimate zei dat hij op het snowboard had gestaan.\r\nEn ehm; ik had dat ook wel gewild, maar je had het niet gevraagd :O.. ikke niet te mieterig..\r\n@peter; ik zal gaan voor 512 MB erbij; lijkt me genoeg.\r\nHOeveel gebruik je \"standaard\"??\r\n\r\nNu heb ik weer wat bijgepraat..
Link naar reactie
[quote=benedykt]Okee dan sjouwer ;-)\r\n\r\nIk ben een tijd terug ook op tv geweest, bij jouw vrouw, mijn vrouw :mrgreen: Wij zijn dat gezin uit appingedam :-P\r\n\r\nOch mijn hemel wat was dat mens een heks :-|[/quote]\r\n\r\nBeetje late reactie van mij.......... :-$ \r\nMaarre... volgens mij heb ik die aflevering toen wel gezien :-O
Link naar reactie
[quote=ctrlaltdelete]Even tussendoor...\r\n\r\nHeeft iemand anders ook problemen met deze pagina?\r\n\r\n[url]http://www.nod32.com/support/info.htm[/url]\r\n\r\n\r\nIk krijg niets te zien, pagina wordt steeds opnieuw geladen....\r\nIn de bron zie ik alleen maar;\r\n\r\n[code]\r\n\r\n\r\nUpdate Info\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[/code][/quote]\r\n\r\nKomt hier niks tevoorschijn... blijft maar \'klikklikklik\' zeggen.... alsof krijg je \'m tig keer te zien :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...