Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=redder_in_nood][quote=elmo]Weet iemand wat de processen HTTP.SYS en NVCPT.SYS zijn?\r\n\r\nIk krijg vaak blauw scherm met 1 van deze 2 processen als veroorzaker (min 1x in het halv uur :-@ ). (IRQ driver nog less or Equal.)[/quote]\r\n\r\nWelke Windows heb je?\r\nIk heb het hier - in Windows XP Professional Nederlands - niet draaien.[/quote]\r\n\r\nxp (proud)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

In Windows Server 2003 wordt een nieuw stuurprogramma voor de kernelmodus, HTTP.SYS, geïntroduceerd om HTTP te parseren en in een cache te plaatsen, waardoor de schaalbaarheid en prestaties worden verbeterd. IIS 6.0 is gebaseerd op HTTP.SYS en speciaal aangepast om de doorvoer van de webserver te vergroten. Bovendien verwerkt HTTP.SYS in bepaalde omstandigheden rechtstreeks processen die zijn aangevraagd in de kernel.
Link naar reactie
[quote=elmo]Weet iemand wat de processen HTTP.SYS en NVCPT.SYS zijn?\r\n\r\nIk krijg vaak blauw scherm met 1 van deze 2 processen als veroorzaker (min 1x in het halv uur :-@ ). (IRQ driver nog less or Equal.)[/quote]\r\n\r\nEven op Google gezocht, mogelijk heb je [url=http://blogs.msdn.com/webtransports/archive/2005/02/24/379820.aspx] hier [/url] wat aan
Link naar reactie
Hm.. \'k heb even weinig tijd om alles nog door te lezen; morgen serieuse reactie.\r\nHet was op de HCC ontzettend leuk, en daar heb ik Sjouwer (Arie), Speeeedy (Marloes) en Ultimate (Boy) ook nog gezien en gesproken. Hiernaast heb ik ook nog PetertjevanEs (Peter) gesproken..\r\n\r\nO ja; aangezien jullie vast niet meer mijn felicitatie-topic lezen; allemaal ontzettend bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
Het verhaal: \r\nVandaag dus naar de hcc geweest..... Sjouwer en VMSW gesproken, vmsw op de foto gezet :-D, stokjes gevangen, op nepsnowboard gestaan :mrgreen:, gadgets binnengesleept en natuurlijk dingen gekocht. Ultimate heeft nog een gigaset voor VOIP bellen met skype gewonnen t.w.v. 120 euro en we hebben nog een deal gesloten met een andere klant dat we samen gingen betalen zodat wij een pc schoonmaakset kregen (stofzuigertje enzo :smile: )........ \r\n\r\nSjouwer heeft ons wordperfect12 laten zien, en het was stukken beter/ handiger dan ik had gedacht :-). Ultimate en vmsw waren een beetje mieterig, ze dufden niet eens op het snowboard :-# (waren zeker bang dat ze er sneller af zouden vallen dan ik (proud) (proud) ) Peter was er dus niet.... nog wel ff aan de telefoon gehad :-P\r\n\r\nDit was speeeedy. live vanaf ultimates laptop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...