Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Ultimate][quote=redder_in_nood][quote=Ultimate]http://www.ster.nl/ster?nav=gtlgHsHCjEtCeD\r\n\r\nWillen jullie eens naar die site gaan met internet explorer? Zien jullie ook een fout?[/quote]\r\n\r\nWat voor fout zou ik moeten zien?[/quote]\r\n\r\nallemaal sql errors zag ik... :-S :-S maar et zal wel dan \r\n :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nZie je die nu nog steeds?
Link naar reactie
[quote=VMSW]\"zag\" > waarschijnlijk verleden tijd.[/quote]\r\nZag is altijd verleden tijd :mrgreen:\r\n\r\nMaar als je iets zag, en je gaat nu kijken dan kan je het weer zien 8-|\r\nIk zag dat de brug open was.\r\nAls je je omdraait en je kijkt weer en de brug is nog steeds open:\r\nIk zie dat de brug open is. 8-| \r\n\r\nVeel plezier morgen, allen ;-)
Link naar reactie
@ Petertje,\r\n\r\nAls je voor hardware gaat word je verschrikkelijk teleurgesteld (cry) \r\n\r\nMeer dan 50% was alleen maar cd en dvd verkopers en inkt cartridge troep :/\r\n\r\nEr waren maar 4 of 5 serieuze stands voor hardware en daar was de keuze zeer beperkt of het was gewoon veel duurder ook nog....\r\n\r\nBlegh ik volgend jaar niet weer denk ik :(\r\n\r\nWat voor mobo heb je peet?
Link naar reactie
[quote=hellolo]Wat voor mobo heb je peet? [/quote] Niet mijn mobo.. maar het is het mobo van een compaq Evo w4000\r\n\r\nEcdl tips? Dat heb je niet nodig joh, de vragen zijn zo simpel, en de antwoorden te downloaden :P btw, welke module ga je toetsen?\r\n\r\nk zie wel wat de hcc te bieden heeft, me kaartje is gratis en vervoer ook, dus wat wil ik nog meer? :P (ik weet al wat ik nog meer wil...(A))\r\n\r\nBtw, heb je toevallig de stand van compu-factory gezien?
Link naar reactie
Tel de pinnetjes zou ik zeggen :lol: \r\n\r\nHet moet eigenlijk wel ja :-) 478 dan :-)\r\n\r\nOh lol, ik wist dat het makkelijk was maar ik ben geen office held dus :razz:\r\n\r\nIk ga word 2k3 toetsen, het hele boek van word.\r\n\r\nHoop dat ik niets vergeet :razz:\r\n\r\nJa die van mij was ook gratis heb er alleen wat arctic silver 5 uit kunnen halen, ik haal morgen een creative zen touch 20GB :mrgreen: \r\n\r\nHeb er zin in :razz:\r\n\r\nEn mijn hsf (big typhoon) moet ik maar bestellen dan (cry) \r\n\r\nZegt me zo even niets..
Link naar reactie
[quote=hellolo]Tel de pinnetjes zou ik zeggen :lol: \r\n\r\nHet moet eigenlijk wel ja :-) 478 dan :-)\r\n\r\nOh lol, ik wist dat het makkelijk was maar ik ben geen office held dus :razz:\r\n\r\nIk ga word 2k3 toetsen, het hele boek van word.\r\n\r\nHoop dat ik niets vergeet :razz:\r\n\r\nJa die van mij was ook gratis heb er alleen wat arctic silver 5 uit kunnen halen, ik haal morgen een creative zen touch 20GB :mrgreen: \r\n\r\nHeb er zin in :razz:\r\n\r\nEn mijn hsf (big typhoon) moet ik maar bestellen dan (cry) \r\n\r\nZegt me zo even niets..[/quote]\r\nword 2k3? Ik wist niet dat die er ook al was... Ik heb word2k gedaan namelijk...\r\n\r\nVMSW, gefeliciteerd.\r\n\r\nover thuiskomen gesproken.... Donderdag en Vrijdag hadden wij een actiedag in Uden. Ik ben blij dat ik er donderdag stond, en niet vrijdag :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...