Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kan je dáár 80 euro voor krijgen??\r\n\r\nIkke heb hier:\r\n\r\nPentium 2, 400 Mhz (ook nog een 1000 Mhz, Athlon Thunderbird)\r\n256 MB geheugen\r\n8 GB HD\r\nCD-RW\r\n2x netwerkkaarten\r\nGPU met 8 MB\r\n+ windows xp + office 2003...\r\n+ scherm, muis, toetsenbord, boxies\r\n\r\nEn \'k zal eerder verwachten dat ik dáár 80 euro voor krijg.. maar voor 200 Mhz toch niet?\r\n\r\nEDIT:\r\nIk sluit me aan bij navy
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Nou ja zeg.. ehm, kom even bij mij langs graag in nederland...\r\n\r\nIkke heb hier nog 3x 166 Mhz, en 2x 233 Mhz staan :)\r\nAls die nog zoveel opleveren ;).. of tenmisnte wat.. MAKKIE\r\n\r\nEn koop hier je pc..\r\n\r\nHiernaast; \'k heb ook een computer van meer dan 1000 euro hoor.. binnenkort met upgrades heeft die (ALLEEN computer, dus geen muis etc.) ongeveer 1400 euro gekost...
Link naar reactie
Nou;\r\n\r\nPentium 4 3.4 Ghz (processor)\r\n1024 MB-RAM (geheugen)\r\nPCTV-RAVE (tv-kaart)\r\nX850 Professional (videokaart)\r\nGoede ventilator à 45 euro..+ normale ventilatoren\r\nPlextor PX-712A (, en een LG cd-speler)\r\ndiskettestation (jeah...)\r\nWindows XP Home edition\r\nIn elkaar gezet (\'k durfde het \"net\" niet aan \'t zelf te doen, nu precies een jaar geleden).
Link naar reactie
Richt; \'t is een jaar geleden..\r\nEn ehm.. nederland is niet ZOOOO goedkoop ;)\r\n\r\nwat \'t is (2x videokaart, ik weet het.. maar \'k heb een nieuwe, oude is eruit)\r\n\r\nATI EAX300X > 100 euro (afgerond..)\r\nGeheugen: 100 euro (1024 MB)\r\nMoederbord (Avalon 915) 133 euro\r\nPentium 4, 3.4 Ghz > 290 euro\r\nCD-ROM 1 = 20 euro\r\nHD (120 Gb :\'()= 110 euro\r\nWindows = 100 euro (jaa..\'k ben nog op sommige fronten legaal)\r\nTV-kaart = 65 euro\r\nDVD-speler = 125 euro (writer etc.)\r\nKast = 25 euro\r\nDiskette = 15 euro\r\nAssemblage (^o)) > 25 euro\r\n\r\nNieuw:\r\nX850 Pro Videokaart: 220 euro\r\n512 MB Geheugen: 60 euro\r\nNieuwe ventilator voor CPU: 40 euro
Link naar reactie
done, ik zie dat je een krabbel hebt gezet, ik weet alleen nog niet wat :P, ik krijg steeds een error als ik hyves bezoek :S ik kijk morgen nog wel even ofzo.\r\n\r\nMisschien dat ik me profiel daar ook maar eens ophef. Ik probeer wat chicky\'s in me lijst te krijgen daar, maar als ik ze zo\'n uiotnodiging stuur dan gaan ze replyen naar mij met ik ben al lid.... Is die mail van hyves zo onduidelijk of zijn ze gewoon blond?:P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...