Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=redder_in_nood][quote=VMSW]Klok moet toch pas vanavond teruggezet wordeen :-S ...[/quote]\r\n\r\nNee.\r\nVanochtend al.\r\nVan 03.00 naar 02.00 uur.[/quote]voor VMSW de klok wordt op de nacht van zaterdag op zondag verschoven\r\n\r\nook een handigheidje\r\n\r\nin het [u]voorj[/u]aar gaat de klok [u]voor[/u]uit\r\nin het [u]achter[/u]jaar (bewust niet voor najaar gekozen) gaat de klok [u]achter[/u]uit\r\n\r\ngr arie
Link naar reactie
@VMSW: Zet de printer aan, de printer zal standaard meteen online staan. Zet de printer offline door op het online knopje te drukken. Druk nu 7 of 8 keer op menu tot je test menu tegen komt. dan druk je net zo lang op item tot je zelftest tegen komt. dan druk je op enter en zal er een configuratiepagina uitrollen waar je jet aantal prints op kunt vinden :)
Link naar reactie
WAt ben \'k toch ff stom met denken; \'k heb het te druk.\r\nEn helaas voor navy, ik kom nergens te vroeg, omdat ik:\r\na. er al achter ben (voor dit te lezen), dankzij de computer\r\nb. ik geen afspraken heb vandaag..\r\n\r\nPetertje; hé.. handig.\r\naantal pagina\'s: 242544 (wowwwww..)\r\nKomt van bedrijf hè.. heeft het zo te zien al aardig druk gehad!\r\n\r\nRam: 2048 kb. (hha.. geen MB :()\r\n\r\nBedankt!
Link naar reactie
Voor een proefwerk (\'k kan niks meer verzinnen).. wie weet een antwoord:\r\n\r\nHoe kan je overbevolking tegengaan (ja... blijf realistisch s.v.p.)\r\n- Voorbehoedsmiddelen\r\n- 1-kind-regel (China)\r\n- Afrikanen bijv. overhalen om maar 1 of 2 kinderen te nemen\r\n- Uitbreiden van land (polder)\r\n- Oorlog\r\n- (bij land): emigreren\r\n\r\nIemand nog ideeën?\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt :)\r\n\r\nJa, ik weet dat dit geen huiswerk-forum is, maar \'k weet bijna zeker dat \'t op het PW komt, en hoe meer je er goed hebt, hoe meer punten je krijgt hè.
Link naar reactie
[quote=VMSW]\r\nPetertje; hé.. handig.\r\naantal pagina\'s: 242544 (wowwwww..)\r\nKomt van bedrijf hè.. heeft het zo te zien al aardig druk gehad!\r\n\r\nRam: 2048 kb. (hha.. geen MB :()\r\n\r\nBedankt![/quote]\r\nMijne zit op de helft en heeft evenveel geheuge. 2048kb =2mb ;) Hou hier dus rekening mee dat je geen jpeg\'s groter dan 2mb en andere bestenden groter dan 2mb mee kunt printen.\r\n\r\nWeet iemand nog een goede en goedkope UPS? Ik heb het nu helemaal gehad hier. een maand geleden ging me pa even testen of ze boormachine die 2 dagen in de regen had gelegen het nog deed, pieuwwww, pc uit :\'(, vandaag, behangafstoomapparaat uit de ex-verhuur bij gamma gekocht. pieuwwwwww... had ie er geen water in gedaan, dus ik start me pc op hij doet er water in, weer pieeuuuuuuwwww..:@:@:@:@:@ En ik was*** aan het downloaden, rarren en parren, kan ik *** weer opnieuw beginnen en echt goed voor me hd lijkt het me ook niet...
Link naar reactie
Wát.. kan je dus geen JPEG\'s printern groter dan 2 MB.. \'k dacht dat hij 2 MB kon onthouden, en dat bijv. bij JPEG\'s alseerst 2 MB word verzonden, totdat hij weer bijna leeg is, en dat er dan weer 2 MB bij komt (bijvullen) ofzo..\r\nWeet je dat zeker?? Vervelend.\r\n\r\nMaar ja; \'t is een laser, dus plaatjes zullen niet snel hiermee gedaan worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...