Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=nybble]@Thijs: ik denk niet dat dat jochie het nooit meer zal doen. Hij zal het een volgende keer weer proberen en met meer succes, helaas.\r\n\r\n[/quote]\r\n\r\nPrecies, maar ik denk dat de politie erbij in dit geval ook geen nut had gehad, hij had nog geen fiets gestolen, hij was alleen ergens waar hij niet had moeten zijn, ze hadden dat jochie gewoon vrijgelaten en gezegd dat ik niet zo moet discrimineren, bovendien had ik problemen gekregen met de buurt, dit is de waarheid in Gouda, in die wijk heeft de politie niet zoveel te zeggen, veel te bang dat un wat overkomt (liar) (A)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@ Ctrlaltdelete : die moet ik ook hebben, hoef ik nog maar een klijn toetsen bord op mijn bureau te hebben met de meest gebruikte toetsen onder windows :mrgreen:\r\n\r\ntoetsen bord?\r\ndit is de mijne, is niet veel maar kan er goed anderen mee afknallen op counter strike dus goed genoeg aleen beginnen zommige toetsen een beetje te blijven hangen\r\n[img]http://images.ldlc.com/photosldlc/00/00/40/07/LD0000400789_2.jpg[/img]\r\nmaar ik ga denk ik deze koopen \r\n[img]http://images.ldlc.com/photosldlc/00/00/40/96/LD0000409608_2.jpg[/img]\r\n\r\nedit dit is dezelfde als speedy maar dan AZERTY :lol: had ik niet gezien, \r\n@ speedy, is het een fijn toetsen bord?
Link naar reactie
Haha.. ik heb nog een heeeele oude compaq toetsenbord.\r\nIk wil een nieuwe gaan kopen ;), met windowstoetsen, mediatoetsen etc.\r\nIk houd alleen niet zo van super veel knoppen (er zijn er met meer dan 30 multimediatoetsen), daar kan ik weer niet tegen.. Gewoon een stuk of 10 multimediatoetsen + windowstoetsen + qwerty, en dan ben ik blij :)\r\n\r\nIk heb trouwens het leven geblazen in een computer, voor het eerst heb \'k windows XP geïnstalleerd (en m\'n dank gaat ook een deel uit naar TommelMOD). Hij doet het op een 800Mhz Athlon processor, 256 RAM, en allerlei rotzooidingen die ik erin heb gestoken (A). Ik ben zo blij ;), \'k heb voor de eerste keer gewerkt met een mobo + cpu e.d. boven de 233 Mhz.. en windows 98. Nog nooit heb \'k dat gedaan :-$ :-S :-$ SCHANDALIG (ik had nooit het (mo) ervoor over...)
Link naar reactie
@ richt\r\n\r\ntoetsenbord doet het goed hoor, ik vind het alleen wel jammer dat er zo\'n lange delete knop opzit.... Ik gebruikte bij mijn oude toetsenbord dat \'delte en page-up\' gedeelte als extra \'pijltjestoetsen\' bij gamen, bv voor peaken en bukken enzo....... maar dat wil dus nu niet meer.... \r\n\r\nverder is het wel een geschikt toetsenbord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...