Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Eigenlijk mis ik modje!! :p\r\nDie reageert al een tijd niet meer..\r\nBij het begin van deze topic zie \'k modje regelmatig, nu is die verdwenen...\r\nCOME BACK! :roll:\r\n\r\nEigenlijk wel jammer dat we het moeten doen met 1 modje (niet dat deze het niet goed doet hoor..). Kan je overigens modje worden?? Zal wel niet.. Maar ach..\r\n\'k mis modje wel ;)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=VMSW]Eigenlijk mis ik modje!! :p\r\nDie reageert al een tijd niet meer..\r\nBij het begin van deze topic zie \'k modje regelmatig, nu is die verdwenen...\r\nCOME BACK! :roll:\r\n\r\nEigenlijk wel jammer dat we het moeten doen met 1 modje (niet dat deze het niet goed doet hoor..). Kan je overigens modje worden?? Zal wel niet.. Maar ach..\r\n\'k mis modje wel ;)[/quote]\r\n\r\nOnze Modster moet nou eenmaal ook andere dingen doen.\r\nBTW is Admin er ook nog.\r\nMod worden gaat hier niet :-)\r\nVolgens Modster:\r\n\'Het is hier een forum waar iedereen gelijk is, dus geen speciale ranken, geen postcount e.d.\'.\r\nZit wel wat van waarheid achter.
Link naar reactie
Ja.. dat dacht ik ook al, maar toch vroeg \'k het me af.\r\nMooie spreuk, modster (vrouwelijke vorm.. bestaat nog ook ;))\r\nTja.. Admin is er, maar die reageert eigenlijk nooit in dit soort topic\'s (of vergis ik me..) Modje zag \'k zelf ook als iemand die gewoon ook soms meedoet.\r\nAdmin die is meestal alleen voor \'zakelijke\' dingen.. :(\r\n\r\nAch.. onze modster heeft het vast druk. Succes! :-P
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=VMSW]Eigenlijk mis ik modje!! :p\r\nDie reageert al een tijd niet meer..\r\nBij het begin van deze topic zie \'k modje regelmatig, nu is die verdwenen...\r\nCOME BACK! :roll:\r\n\r\nEigenlijk wel jammer dat we het moeten doen met 1 modje (niet dat deze het niet goed doet hoor..). Kan je overigens modje worden?? Zal wel niet.. Maar ach..\r\n\'k mis modje wel ;)[/quote]\r\n\r\nOnze Modster moet nou eenmaal ook andere dingen doen.\r\nBTW is Admin er ook nog.\r\nMod worden gaat hier niet :-)\r\nVolgens Modster:\r\n\'Het is hier een forum waar iedereen gelijk is, dus geen speciale ranken, geen postcount e.d.\'.\r\nZit wel wat van waarheid achter.[/quote]\r\ninderdaad, maar misschien dat een aantal \"hulp modjes\" rechten te geven om topics te verplaatsen naar een verborgen forum, zodat bv. scheldpartijen, spam enzo daar naartoe kan worden verplaatst en modje later kan kijken of het helemaal weg kan, het een en ander aanpassen, terugzetten enzo.\r\n\r\nNu wil er namelijk nog wel eens een aantal dagen spam enzo op het forum staan omdat ons modje natuurlijk niet 24/7 op dit forum zit...
Link naar reactie
Inderdaad, en je ziet regelmatig dingen die eigenlijk zó veranderd moeten worden.\r\nBijvoorbeeld die foto\'s van (zover ik weet: eeejj = gebanned), die konden er gelijk vanaf, je ziet regelmatig dubbelposten, veel scheldwoorden enz.. kan zó weg als je hulpmodjes hebt.. Maar ja; da\'s ook vervelend als er een \'verkeerd\' hulpmodje komt.\r\nEn dát risico moeten we niet hebben.\r\nHiernaast is het voor CID weer aardig wat werk om het forum zo te maken dat er een hulpmodje \'toegelaten\' wordt.. is toch denk ik wel wat scriptwerk..
Link naar reactie
[quote=VMSW]Inderdaad, en je ziet regelmatig dingen die eigenlijk zó veranderd moeten worden.\r\nBijvoorbeeld die foto\'s van (zover ik weet: eeejj = gebanned), die konden er gelijk vanaf, je ziet regelmatig dubbelposten, veel scheldwoorden enz.. kan zó weg als je hulpmodjes hebt.. Maar ja; da\'s ook vervelend als er een \'verkeerd\' hulpmodje komt.\r\nEn dát risico moeten we niet hebben.\r\nHiernaast is het voor CID weer aardig wat werk om het forum zo te maken dat er een hulpmodje \'toegelaten\' wordt.. is toch denk ik wel wat scriptwerk..[/quote]\r\nDit is toch gewoon een phpbb forum? volgens mij kun je dan moderators rechten geven om posts te verplaatsen, maar niet te verwijderen enzo.
Link naar reactie
[b]Gameplay[/b]\r\n\r\nEr zijn stands van Microsoft, Nintendo, Sony en alle andere grote gamepublishers waar je de nieuwste games kunt spelen. \r\n\r\n(oa. Xbox 360)\r\n\r\nEr worden competities georganiseerd, gratis goodies uit gedeeld en je kunt natuurlijk weer op de foto met de lekkerste gamebabes!\r\n\r\nKortom op 12 & 13 november verandert Amsterdam in het walhalla van de games. Scoor dus snel kaartjes en wees d\'r bij! \r\n\r\n\r\nmeer info: [url]http://www.powerweb.nl/gameplay_index.jsp?rubriek=282730[/url]\r\n\r\nentree is maar 15 euro (proud) \r\n\r\nalleen treinkaartje is 29 euro vanuit zwolle :x
Link naar reactie
[quote=VMSW]Ow... is een beetje vals het nu nog te editten, anders slaat dat bericht van ultimate nergens op.\r\nBij [url]www.kingston.nl[/url] kan je helaas geen RAM-geheugens bestellen (tenzij dat vliegtuigmaatschappij failliet gaat, en alle computers worden verkocht.. o.d.)\r\n[url]www.kingston.com[/url] is de goede ;), dank: ultimate[/quote]\r\n\r\nNo problemo,\r\n\r\nMaar als jij je bericht gewijzigd had, dan stond er in mijn quote nog wel kingston.nl ;-) \r\n\r\nEn idd, modje zie ik ook al een poosje hier niet meer, maar die komt van zelf wel weer hoor (proud) \r\n\r\nEn idd 2, het zou leuk/goed/handig zijn om een hulp-modje te hebben. [size=1]ik wil wel hulp modje zijn hoor.[/size]
Link naar reactie
[quote=Ultimate][quote=VMSW]Ow... is een beetje vals het nu nog te editten, anders slaat dat bericht van ultimate nergens op.\r\nBij [url]www.kingston.nl[/url] kan je helaas geen RAM-geheugens bestellen (tenzij dat vliegtuigmaatschappij failliet gaat, en alle computers worden verkocht.. o.d.)\r\n[url]www.kingston.com[/url] is de goede ;), dank: ultimate[/quote]\r\n\r\nNo problemo,\r\n\r\nMaar als jij je bericht gewijzigd had, dan stond er in mijn quote nog wel kingston.nl ;-) \r\n\r\nEn idd, modje zie ik ook al een poosje hier niet meer, maar die komt van zelf wel weer hoor (proud) \r\n\r\nEn idd 2, het zou leuk/goed/handig zijn om een hulp-modje te hebben. [size=1]ik wil wel hulp modje zijn hoor.[/size][/quote]\r\nIk denk dat de meeste \"die hard\" forummers hier wel een steentje willen bijdragen..
Link naar reactie
[size=3][quote=Ultimate][quote=VMSW]Ow... is een beetje vals het nu nog te editten, anders slaat dat bericht van ultimate nergens op.\r\nBij [url]www.kingston.nl[/url] kan je helaas geen RAM-geheugens bestellen (tenzij dat vliegtuigmaatschappij failliet gaat, en alle computers worden verkocht.. o.d.)\r\n[url]www.kingston.com[/url] is de goede ;), dank: ultimate[/quote]\r\n\r\nNo problemo,\r\n\r\nMaar als jij je bericht gewijzigd had, dan stond er in mijn quote nog wel kingston.nl ;-) \r\n\r\nEn idd, modje zie ik ook al een poosje hier niet meer, maar die komt van zelf wel weer hoor (proud) \r\n\r\nEn idd 2, het zou leuk/goed/handig zijn om een hulp-modje te hebben. [size=6]ik wil wel hulp modje zijn hoor.[/size][/quote]\r\n\r\nTrouwens, ik denk dat iedereen wel hulpmodje wil zijn.[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n[size=1]ik ook[/size]\r\n\r\nMaar ja.. het zou waarschijnlijk iemand zijn die ze kennen, of al \'lang\' een \'trouwe\' forummer is o.d. hè..\r\nTja.. hoe ze kiezen is moeilijk, ALS ze het doen..\r\nOnze modster of Admin reageert niet.. (nog niet hopelijk)
Link naar reactie
Maar wát is de definitie van een trouwe forummer, trouwen forummer elmo :)\r\nHoe lang moet hij er zijn?\r\nHoeveel moet hij posten?\r\nHoe oud moet hij zijn?\r\nHoeveel diploma\'s moet hij hebben?\r\nMoet hij/zij lid zijn van CID?\r\nenz..\r\nGenoeg vragen om dat te bedenken.. (en \'k weet zeker dat \'heeft die zin\' niet nodig is.. :lol: )\r\n\r\nOw.. \'k ben nu wel ff heel vaak aan \'t woord in deze topic.. egoïst..
Link naar reactie
Hoe lang moet hij er zijn? [b] lijkt me toch wel een tijdje[/b]\r\nHoeveel moet hij posten? [b]niet van belang[/b]\r\nHoe oud moet hij zijn? [b] ook niet van belang[/b]\r\nHoeveel diploma\'s moet hij hebben? [b]zwemdiploma a een rits en veterdiploma :lol: [/b]\r\nMoet hij/zij lid zijn van CID? [b] niet van belang[/b]\r\n[size=1]zo denk ik dat modje er over denkt[/size]\r\n\r\nMaar jongens, laten we nou niet vooruitlopen op de fijten! Als modje het niet meer aan kan en ze iemand erbij zoekken zal er vast wel een vacature verschijnen of sommige van ons worden gevraagd.
Link naar reactie
Vandaag weer een actie pfff:\r\n\r\nWe hadden een kerkdienst voor jongeren in een kerk midden in een allochtonenwijk, heel de middag hadden we al lopen opbouwen en we hadden wel trek gekregen. Zodoende gingen 2 meiden naar een snackbar voor friet en kroketten. Omdat ik een vrij regelneef achtige taak heb, had ik de sleutel van het fietsenhok-hek. Ik loop dus met die 2 meiden mee naar buiten, zie ik ineens een (van noord-afrikaanse afkomst) jonge wegfietsen uit de richting van het hok, ik dus vragen wat hij daar deed, niks verzekerde hij mij, dus hij fiets gauw weg. Ik loop verder en wat schept mijn verbazing, zit er ook één in het hok bij de fietsen te klooien (+-13 jaar oud), je zag hem kijken van shit ik ben erbij. Dus ik begin beetje te vragen wat hij hier doet, zegt hij \"ik zag dat een fiets niet op slot stond en ik wou waarschuwen\"(sure daarvoor moet je in het hok zijn), dus ik zat te denken wat ga ik doen, houd ik m aan, met t risico later zelf in elkaar geslagen te worden doord broers van die andere jongen, of laat ik hem gaan en staat hij er over 15 minuten weer. Ik zei hem dus dat ik de politie kon bellen maar dat ik dat liever niet deed, als hij zou beloven dat ie t niet meer zou doen en mij daar een hand voor durfde te geven dat hij mocht gaan. Dus zogezegd zo gedaan hij geeft me een hand en belooft het. Ik wil dus het hek opendoen, blijft het slot steken! Je zag hem kijken van shit wat nu. Hij zat dus nog steeds aardig opgesloten aan de nadere kant (hij kon er via een andere manier uit maar die wou hij dus niet laten zien, maar wij wisten die route wel). Nog een keer proberen en ja hoor daar ging het slot al. Hek open en weg was hij. Ik controleerde dus de fietsen even, ga ik weer naar binnen, krijg ik een appluas en gejoel naar mn oren, waren die meiden t alvast gaan vertellen van mijn \'heldendaad\'. Was dus wel stoer :-P .\r\n\r\nt Was dus helemaal geen heldendaad maar gewoon mijn onbesuisdheid dat ik meteen op die jongen afstormde zeg maar en t was gewoon geluk dat ik het zo heb kunnen oplossen ;-).\r\n\r\nIk heb dus weer iemand op het rechte pad gezet hoop ik :-O
Link naar reactie
Ik heb dus weer iemand op het rechte pad gezet hoop ik\r\n\r\n@thijs,\r\n\r\nVindt je het erg lullig als ik zeg; keep dreaming!\r\nVoor de rest sjapo! voor je manier van handelen.\r\nEigenlijk zegt het wel wat over de maatschappij, ik bedoel dus dat het te krankzinnig voor woorden is, dat jij bang moet zijn om in elkaar geslagen te worden, wanneer je het lievertje had aangehouden.\r\n\r\nEffe wat anders, wat doen twee noord afrikaanse jochies samen in een fietsenhok????\r\nIk kwam daar vroeger ook, maar dan met een vriendinnetje\r\n (proud) (proud)
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]Ben ik vandaag eerste, of moet je dan eerst geslapen hebben? Zo niet:\r\nEerste!\r\nZo wel:\r\nLaatste!\r\n\r\nEdit:\r\nIk zie dat ik de tijd nog niet goed heb staan. Dus het wordt:\r\nZo niet:\r\nDerde!\r\nZo wel:\r\nLaatste! (tenminste, dat gok ik)[/quote]ik zie gewoon 0.00 is begin van de dag dus je hebt hem wel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...