Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=hellolo]Ik kan hem nog steeds RMA\'en ja maar dan zit ik Bijna een week zonder SNelle computer want een processor zonder fan houd het zo\'n 10 seconden vol....Zucht :-( \r\n\r\nIk haat dit gat :-( \r\n\r\nKan hier niet eens een 3->3 pins verlengkabeltje kopen hier, krijg je van zo\'n muts een fanmate kabel mee die na testen (bij mij thuis :-@ ) alleen maar werkt met een fanmate :-@ \r\n\r\nAAAAAAAAAARGH :-( \r\n\r\nNu kan ik die nieuwe fan dus niet aansluiten omdat dat stomme kabeltje te kort is en ik geen verlengkabeltje kan halen hier, en als ik 1 online bestel á €0.50 mag ik €7.50 verzendkosten erbij betalen :-@ \r\n\r\nKan ik net zo goed een nieuwe fancontroller halen die GEEN geluid maakt :-( \r\n\r\nIk wil iemand slaan :-([/quote]\r\nHoezo een week zonder cpu fan? Je kunt toch gewoon naar de winkel en omruilen voor eentje zonder productiefout?\r\n\r\nGewoon zo\'n 3 pins verlengkabeltje voor je fan? Ik zou gewoon de draadjes doorknippen en er een stukje tussen solderen. Maar als je dat liever niet doet: [url]www.ace-systems.nl[/url] kabeltje 60cm 2.25 verzendkosten zullen rond de 0.78 zijn denk ik...
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=hellolo]Ik had die koeler dus besteld omdat hier geen enkele goede winkel in de buurt zit...Dan kan ik hem eerst terugsturen en dan weer wachten tot hij terug gestuurd word :-( \r\n\r\nFan is nu een tijdelijke oplossing voor, de fanmate kwam nog van pas (proud)[/quote]\r\nProbeer een deltje te sluiten met de winkel anders. Jij betaalt een x bedrag aan borg (prijs cooler), ze sturen jou een nieuwe, jij stuurt ouwe terug, zij storten borg terug...
Link naar reactie
Bij de plaatselijk computerboer eerst 1x512MB besteld voor mijn nieuwe PC: 99 euro, maar niet leverbaar :-S .\r\nToen 2x256MB besteld: 68 euro per stuk, moeilijk leverbaar :-| .\r\nMailde mijn leverancier deze week foutje op de website en vertelde hoe lastig het is geschikt geheugen te vinden. Nou, dat hadden zij wel: 512MB voor 59 euro!! Heb er maar 2 besteld. (proud) \r\nAlle andere afgezegd, wat nog kon ook!
Link naar reactie
[quote=Navy]Bij de plaatselijk computerboer eerst 1x512MB besteld voor mijn nieuwe PC: 99 euro, maar niet leverbaar :-S .\r\nToen 2x256MB besteld: 68 euro per stuk, moeilijk leverbaar :-| .\r\nMailde mijn leverancier deze week foutje op de website en vertelde hoe lastig het is geschikt geheugen te vinden. Nou, dat hadden zij wel: 512MB voor 59 euro!! Heb er maar 2 besteld. (proud) \r\nAlle andere afgezegd, wat nog kon ook![/quote]\r\nZou leuk zijn als het werkt :) Je hebt wel niet goed, geld terug garanite voor als ie het toch niet doet hoop ik? Wij hebben sinds donderdag geloof ik eindelijk geschikt geheugen gevonden :)\r\n\r\nEDIT: WTF :| 256mb voor 68 euro???? :| Je bent gek als je dat er voor neerteld!
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes][quote=hellolo]Ik had die koeler dus besteld omdat hier geen enkele goede winkel in de buurt zit...Dan kan ik hem eerst terugsturen en dan weer wachten tot hij terug gestuurd word :-( \r\n\r\nFan is nu een tijdelijke oplossing voor, de fanmate kwam nog van pas (proud)[/quote]\r\nProbeer een deltje te sluiten met de winkel anders. Jij betaalt een x bedrag aan borg (prijs cooler), ze sturen jou een nieuwe, jij stuurt ouwe terug, zij storten borg terug...[/quote]\r\n\r\nDat zou kunnen inderdaad, maar dan zit ik alsnog zo\'n 4 Dagen minimaal zonder koeler en moet ik die zalman er weer af halen e.d..\r\n\r\nTjah...Op 7V heb ik er geen last van en daar staat hij toch altijd op als ik niet game/zware dingen doe..\r\n\r\nDenk dat ik het eerst maar zo laat...Als ik er later alsnog knettergek van word vervang ik de fan in de 7700CU wel door een mooie stille papst :-) \r\n\r\nBedankt voor het meedenken :-)
Link naar reactie
Ow... is een beetje vals het nu nog te editten, anders slaat dat bericht van ultimate nergens op.\r\nBij [url]www.kingston.nl[/url] kan je helaas geen RAM-geheugens bestellen (tenzij dat vliegtuigmaatschappij failliet gaat, en alle computers worden verkocht.. o.d.)\r\n[url]www.kingston.com[/url] is de goede ;), dank: ultimate
Link naar reactie
Zoals jullie wellicht weten heb ik sinds maandag een server draaien in mijn studentenhok in Enschede. Heel leuk allemaal, maar in het weekend ga ik altijd naar \'huis\' (voor de was e.d. :-P ). Ik kon gelukkig vanuit Noordeloos (ik bespaar jullie de details waar dat ligt) inloggen via VNC of Remote Desktop. Heb ik *&%&^%@%&^%*&(^ op afmelden geklikt, waardoor ik niet meer op de server kan komen: FTP down, Apache down, VNC down. Maw. Pas vanavond als ik weer terug ben doet de server het weer. Moet ik toch eens afleren of een methode vinden om dit niet meer te doen. Ik had bij start de optie \'Afmelden\' al weggewerkt via het register, maar als je op uitschakelen klikt, kun je nog steeds voor afmelden gaan, mits je met Remote Desktop werkt. Toch raar, dat dan ook Administrator wordt afgemeld, hoewel ik met mijn eigen account was ingelogd. Misschien is er toch iets anders gebeurd (uitgebrand? :-O )
Link naar reactie
Vandaag (net) meegemaakt;\r\nZitten in een soort van snackbar :) een ijsje te eten na het bowlen (GEWONNEN!, 2x)\r\nLopen er 2 jongens langs, gaan alle sloten van de auto\'s \"testen\" of \"controleren\".\r\nZiet er niet echt 100% \"eerlijk\" uit.. Dus loopt m\'n vader erachteraan..\r\nKom ik thuis op de fiets (vader + moeder lopen), belt de politie.\r\nMijn broertje wist daar niks van, en krijgt te horen dat de politie zoekt naar \"martijn\"..\r\nLeuk verwarrend..\r\nBlijk ik even te moeten zeggen wat er gebeurd is.. :-P valt dus nog wel mee ;)\r\nDenkt m\'n broertje dat ik iets fout heb gedaan.. (6) , nee hoor! (A) \r\nAch.. is best leuk een telefoontje van de politie te krijgen die niet negatief is.\r\nVooral als \'k nog eigenlijk nooit contact heb gehad met de politie :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...