Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Haha.. ehm.. goed idee eigenlijk.. Reintje, slim idee, nog niet aan gedacht. Ik had het eigenlijk alleen aan klasgenoten gestuurd.. LET OP: je kan niet super veel, alleen werkwoordsvormen + tijden + getal, en nominativus + accusativus herkennen + vertalen (rest naamvallen alleen maar \'herkennen\')\r\n\r\nHet staat in excel.. ik denk dat ik hem vandaag/morgen online zet, en dan geef \'k jullie wel het adres. Niet aan gedacht! Haha.. \'zeker als je schoolgaand bent\'?, wat maakt dat uit?\r\n\r\nTrouwens, ik heb momenteel 3 monitoren op mijn pc :$, en aangezien eentje altijd als \'tijdelijke\' monitor dient, vraag ik me hetvolgende af: kan je een schermbeveiliging ook alleen maar voor 1 monitor laten werken (\'k bedoel: kan je zorgen dat 1 monitor zichzelf in standbye zet als je stopt met het gebruiken (geen muis meer erover o.d.?) (of moet \'k hierover even een échte topic maken.. \'k twijfel soms of een vraag van me wel de moeite is om een topic over te maken namelijk ;)\r\n\r\n[EDIT]: Ik kom er net achter dat m\'n vertaler nog geen passief + futurum kent.. die ga ik ook nog ff toevoegen, voordat ik hem online zet.. \'k ben benieuwd of het populair is ;), anders ga ik een \'donatie\'-knop maken, wordt \'k misschien nog rijk ;)
Link naar reactie
[quote]zeker als je schoolgaand bent[/quote]\r\n\r\nJe mag een webruimte die je van een provider hebt, meestal niet commercieel gebruiken. Dus moet je die verdienste wel een beetje bescheiden houden (vraag € 1,-- te storten op je rekeningnr.).\r\nMet de quote bedoel ik dat je als schoolgaande waarschijnlijk niet zoveel geld hebt te besteden en dan is een kleine bijverdienste toch hartstikke welkom?
Link naar reactie
[quote=reintje][quote]zeker als je schoolgaand bent[/quote]\r\n\r\nJe mag een webruimte die je van een provider hebt, meestal niet commercieel gebruiken. Dus moet je die verdienste wel een beetje bescheiden houden (vraag € 1,-- te storten op je rekeningnr.).\r\nMet de quote bedoel ik dat je als schoolgaande waarschijnlijk niet zoveel geld hebt te besteden en dan is een kleine bijverdienste toch hartstikke welkom?[/quote]\r\n\r\nTja.. \'k ben niet echt van plan geld ervoor te vragen; \'k denk dat:\r\na. niemand dat doet\r\nb. rekeningnummers kunnen misbruikt worden\r\n\r\nhaha.. inkomsten zijn altijd welkom.. \'k verdien weleens wat met hond uitlaten, krantenlopen, en soms weleens iemand helpen (en heel soms met m\'n computerhobby; \'k zoek eigenlijk nog een leuk baantje in de computer\'wereld\'.. heb \'k al aardig wat over geleerd ;)).
Link naar reactie
Er zijn zoveel mensen met computerproblemen... Dan heb ik het nog niet eens over de hardware... maar bijv. over het bestrijden van virussen en spy-/adware. Veel mensen schaffen een PC aan en hebben geen idee wat spyware is, want dat vertellen ze niet in de winkel. Die mensen vragen vaak een kennis om eens even te kijken. Laat een beetje uitlekken in je omgeving dat je er verstand van hebt en dat je tegen een kleine vergoeding de problemen kunt oplossen (no cure no pay). Zo rol je er toch lekker in....
Link naar reactie
[size=3]Reactie op Thijs:[/size]\r\n[size=2]@Thijs; Tja, ikzelf heb ook geen diploma\'s ofzo (nog 3de klas :oops: ) maar doe gewoon heel veel met computers. Er zijn ook veel mensen die bij mij komen met computerproblemen/computerprobleempjes, die ik help. Aangezien dat meestal vrienden zijn, reken ik eigenlijk nooit iets voor zoiets. Ik vind dat meer een vriendendienst. Ik hoop op iets bij zo\'n computerwinkel ofzo die nog mensen nodig heeft voor -wat dan ook-. Tja.. \'k hoop erop, maar inderdaad; \'k verwachtte al dat het moeilijk zou gaan worden.[/size]\r\n\r\nReactie op Reintje\r\n[size=2]@reintje; da\'s precies wat ik eigenlijk ook van plan was (ben alleen langzamerhand weer vergeten, en eigenlijk nooit meer wat mee gedaan). Toen wou ik ook gaan zorgen dat mensen met computerproblemen/probleempjes bij mij kwamen, en dat ik ze hiermee ging helpen. (inderdaad; volgens \'no cure no pay\', anders krijg je helemaal geen \'klanten\').\r\nO ja, nog hulp nodig bij het verhuizen ;-) (A) Succes, en veel plezier in jouw nieuwe woning! (stuur me een verhuiskaartje)[/size]\r\n\r\nIk weet het nog niet zo, maar inderdaad lijkt me reintje\'s manier de makkelijkste manier om nog kans te maken. Hoe moet ik nou gaan zorgen dat ze weten dat ze bij mij terecht kunnen ^o).\r\nEn inderdaad, nog wat: veel mensen met super kleine problemen komen soms al bij de computer (\'k denk dan: STOM, hoge prijzen voor kleine dingen). Bijvoorbeeld, zoals reintje zegt, spy-/adware, \'k heb dat zó van de computer af, echter zijn er zat mensen die naar de winkel gaan. Laatst nog van iemand gehoord; 20 euro kwijt voor even wat spy-/adware verwijderen.. Ten eerste is het niet eens zo\'n probleem (je pc gaat niet zomaar \'stuk\'), en \'k had ze zó kunnen helpen. Ach.. \'k weet het niet zo..\r\n\r\nLijkt me overigens wel leuk wat te verdienen met m\'n computerkennis.\r\n\r\n[size=6]Geld verdienen met website?[/size]\r\nO ja, wat is er weer een irritante reclame bij gekomen (forum), bij de startpagina staat zo\'n \'pop-up\' wat nog net geen \'pop-up\' is.. VERVELEND.. Ach.. CID wil natuurlijk ook wat verdienen (proud) :lol: \r\nMededeling: \'k heb wel een keer 80 euro verdiend met een website :-P , toen had \'k een reclame van e-bay neergezet, en pér lid dat ik aanbracht kreeg ik 3,50 en zelfs op een gegeven moment 7 euro. Dat ging dus heerlijk. Gewoon aardig wat klasgenoten gevraagd, en als beloning: buisje pringles (euro\'tje).. joehoe![b][u][size=6][/size][/u][/b][b][/b][b][size=3][/size][/b]
Link naar reactie
[quote]Hoe moet ik nou gaan zorgen dat ze weten dat ze bij mij terecht kunnen[/quote]\r\n\r\nDe beste reclame is mond-op-mond-reclame..... \r\nVan vrienden vraag je inderdaad geen geld ... bovendien zal er ook wel weer eens een vriendendienst voor terugkomen (nu of in de toekomst).\r\nJe moet een goede start hebben en als dat eenmaal loopt doen de klanten de rest.... Zijn ze tevreden dan zeggen ze dat voort...\r\n\r\n[quote]Laatst nog van iemand gehoord; 20 euro kwijt voor even wat spy-/adware verwijderen.. [/quote]\r\n\r\nDat mag je niet helemaal vergelijken met jouw situatie natuurlijk. Een winkelier heeft vaak bijkomende kosten die jij niet hebt, omdat je op een veel kleinere schaal eens een klusje doet. (personeel, huur, belastingen, etc).
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes][quote]Laatst nog van iemand gehoord; 20 euro kwijt voor even wat spy-/adware verwijderen.. [/quote]\r\n10 euro om een netwerkkaart te activeren, hoe vind je die? :P[/quote]\r\n\r\n :mrgreen: Sommige mensen.... :twisted: \r\n\r\n[quote=redder_in_nood][quote=hellolo][img]http://img407.imageshack.us/img407/2887/stonedcat5gs.jpg[/img][/quote]\r\nIs het niet inte[b]rr[/b]upt? :-$\r\n\r\n@ VMSW: Als jij rijk bent krijgen wij zeker ook wel wat (mo)? :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nIk heb hem niet gemaakt maar het is inderdaad interrupt scherp opgemerktt ;-) \r\n\r\nAargh frustratie :-( \r\n\r\n2 mooie papst 55Cfm 120MM fans besteld, vandaag mooi binnen ingebouwd (L) Wat een verschil :mrgreen: \r\n\r\nEcht heel stil, alleen nu heb ik maar 1 aan kunnen sluiten omdat de aansluiting niet lang genoeg is om naar mijn fancontroller te gaan :-( \r\n\r\nNadeeltje, Hdd word wel stukken warmer :-S Dat moet ik nog even uitzoeken *-) \r\n\r\nMischien wat hoger/lager plaatsen zien wat het doet, maar hij is wel stil hoor :lol: (proud)
Link naar reactie
AAAARGH^6\r\n\r\nDit is niet mijn dag :-( \r\n\r\nHeel mijn systeem stil(Hdd hoor je soms maar dat vind ik wel fijn :-) ) Blijkt dat die zalman Cpu koeler van me een productiefout heeft (cry) \r\n\r\nNormaal als ik ging gamen ging alles zo\'n beetje op 12Volt en hoorde ik die cpu koeler niet, nou nu dus wel :-( \r\n\r\nAls ik hem op 9V of hoger laat draaien is het niet normaal meer, ding is zo onstabiel als de *^_*@$ , Motortje giert als een gek :-( \r\n\r\nAAARGH :-(
Link naar reactie
Ik kan hem nog steeds RMA\'en ja maar dan zit ik Bijna een week zonder SNelle computer want een processor zonder fan houd het zo\'n 10 seconden vol....Zucht :-( \r\n\r\nIk haat dit gat :-( \r\n\r\nKan hier niet eens een 3->3 pins verlengkabeltje kopen hier, krijg je van zo\'n muts een fanmate kabel mee die na testen (bij mij thuis :-@ ) alleen maar werkt met een fanmate :-@ \r\n\r\nAAAAAAAAAARGH :-( \r\n\r\nNu kan ik die nieuwe fan dus niet aansluiten omdat dat stomme kabeltje te kort is en ik geen verlengkabeltje kan halen hier, en als ik 1 online bestel á €0.50 mag ik €7.50 verzendkosten erbij betalen :-@ \r\n\r\nKan ik net zo goed een nieuwe fancontroller halen die GEEN geluid maakt :-( \r\n\r\nIk wil iemand slaan :-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...