Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedemiddag.\r\n\r\nOp school vandaag eindelijk wat lol gehad :-P . Ik ging met Maatschappijleer achter een pc zitten. (dan moest :-) ) Ik log in op mijn gewone, zeeeeer beperkte account. Wil ik met maatschappijleer beginnen zie ik in een keer dat m\'n bureaublad er wat anders uit ziet. Kijk bij startmenu. Ik heb alle opties :-S . Kijk bij Deze computer, ik kan overal bij en alles wijzigen. :-P . Ben dus vanaf vandaag administrator op school zonder dat dat de bedoeling was, kreeg bijna de neiging om ff bij CMD. Ipconfig /release all te doen. (proud)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

hahahha :P heerlijk..\r\nElmo, maak er gebruik van !!\r\nMisschien zien ze jouw talent, en vertrouwen ze jou..\r\n\r\nWeet iemand overigens voor mij een leuk onderwerp om een website over te maken? Ik heb er wel evaring mee, maar \'k kan eigenlijk (eerlijk) helemaal geen onderwerp vinden. Ik denk iets met computers, echter wil ik iets, waar mensen echt naar kijken, of in ieder geval bezoekers trekt. Wie weet wat?
Link naar reactie
[quote=kater]Een dagje vrij is ook altijd weer lekker.\r\nLekker naar de dierentuin.\r\nIn Dierenpark Amersfoort hebben ze jonge tijgertjes, heel erg leuk.\r\nMaandag weer werken, maar ook dat is en blijft leuk.[/quote]\r\nJonge tijgertjes vind ik ook altijd zo lief...\r\nOf die kleine beertjes, of die olifantjes...\r\nVind het altijd maar tof in de dierentuin (B)\r\n\r\nHadden ze ook kleine olifantjes?
Link naar reactie
[quote=VMSW]hahahha :P heerlijk..\r\nElmo, maak er gebruik van !!\r\nMisschien zien ze jouw talent, en vertrouwen ze jou..\r\n\r\nWeet iemand overigens voor mij een leuk onderwerp om een website over te maken? Ik heb er wel evaring mee, maar \'k kan eigenlijk (eerlijk) helemaal geen onderwerp vinden. Ik denk iets met computers, echter wil ik iets, waar mensen echt naar kijken, of in ieder geval bezoekers trekt. Wie weet wat?[/quote]\r\nof je word van school geschopt (proud) \r\nze hebben bij ons op school een nieuwe server gekreegen (ja echt gekreegen maar weet niet van wie) en wat doen ze dan, ze instaleeren er NT 4.0 op duh, dan hadden ze net zo goed die oude kunnen houden en eer een HD of 2-3 bij in zetten, de server is gemaakt voor Win 2003 server en kan tot 200 clients tegelijk aan, dan neem je toch geen NT4.0, dat kan ook op mijn pc wel\r\nmaar die wanabee systeem admin van ik-ben-leerar-technologie-en-ik-weet-er-alles-van-en-laat-mij-niet-door-een-leerling-dingen-wijs-maaken snapt dat niet, ik vroeg hem wat het verschil was tussen NT 4.0 en 2003 maar aleen de prijs en systeem specs waaren hooger, en verder was het het zelfde :-| \r\n\r\nnu zijn we een week of 2 verder en habben nog steeds geen accounts! sukel
Link naar reactie
[quote=Richt]ben nog vergeeten te zeggen dat ze er een paket bij hebben waar p staat windows server 2003 educative versie tot 500 clients (maar dan in het frans :lol: want het is naturlijk in FR)[/quote]\r\n\r\nHeeft waarschijnlijk een frans-docent(e) toch nog iets kunnen loskrijgen bij die docent die niks doet aan leerlingen ;).\r\nLaat ze naar je luisteren... (6)
Link naar reactie
@elmo, wat is er zo leuk aan ipconfig /release? Dan geef je alleen het ip adres weer vrij en krijgt de computer ip 0.0.0.0, hoogstwaarschijnlijk krijg je bij een reboot gewoon weer een IP.\r\n\r\nLeuker is cmd -> \"net send * is een eikel\".... nog leuker is het om een bat bestandje aan te maken die dat steeds herhaalt :P\r\n\r\nWas vandaag natuurlijk weer gezellig op stage. Had een meneer aan de telefoon die een p4 systeem had gekocht en nu de licentie in moest voeren. Ik heb hem doorverwezen naar de rechterkant van zijn systeemkast :D En we hebben een klant die in de playboy heeft gestaan ff opgezocht :P
Link naar reactie
Vraag, die commando net send, is erg leuk, ik ken het.\r\nEchter lukt het bij mij nooit (\'k heb een router, en 2x WXP, echter werkt het gewoon niet)\r\n\r\nAls ik het aanschakel bij de services (bestand: messenger), krijg ik:\r\n\"Windows kan messenger niet starten op Lokale computer. Raadpleeg voor meer informatie het systeemlogboek. Als dit geen service is van Microsoft... (is het wel, dus laat maar).\"\r\nWat is het probleem?\r\nBij een andere pc (ook WXP) lukte het wel.
Link naar reactie
@VMSW ik woon in frankrijk dus is een franse windows normaal, maar dat ze die niet instaleeren is niet normaal, en dat ze zeggen dat er geen verschil is tussen NT4.0 en server 2003 is gewoon debiel \r\nhij had als 2de argument dat win95 pc\'s moeite hebben met 2003, naar mijn weeten is dat niet zo en als het wel zo is doe dan die 10 win 95 pc\'s die er nog staan weg die worden per jaar 20 uur gebruikt...\r\nik zal eens kijken of ik hem nog zo ver kan krijgen om op 2003 over testappen
Link naar reactie
Nou breekt mijn klomp!\r\nWat lees ik in de CID nr. 21:\r\n\r\n[quote]Lezer helpt lezer,dat juichen wij toe.\r\nMaar Vragers en [b]Aanbieders raden\r\nwij dringend aan om te dien aangaande\r\nvooral het forum op onze\r\nsite te benutten[/b].Dan blijven deze\r\nkolommen vrij voor algemene reacties.[/quote]\r\n\r\nDit betreft het ter beschikking stellen van ouderwetse floppy\'s aan een verzamelaar...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...