Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=redder_in_nood]Ik ga btw even mn PC formatteren, want ik krijg bij het opstarten een aantal errors, Office (2003) doet het niet meer, m\'n startmenu is vol (heb in 1024 x 768 4 1/2 rij met programma\'s :-S), dus ik ben er eventjes (hoop ik) niet. \r\n\r\n ;-)[/quote]\r\nligt het aan mij of is je site onbereikbaar?
Link naar reactie
Even een waarschuwing!\r\n\r\nAls stilte je lief is neem a.u.b geen zalman Cpu koeler :-( \r\n\r\nIk heb nu al een maandje ofzo een 7700CU en wat lawaaierige casefans, net 1 casefan losgekoppeld en 1 vervangen door een papst 55Cfm fan die ik van een vriend leen.\r\n\r\nOngeloofelijk stil alleen die processor koeler :-@ DIng maakt gewoon een fluitoon, ongelofelikk irritant, op 12V is het nog erger :-@ \r\n\r\nZalman is overated...Alleen de vf700CU (gpu) schopt wel kont (proud) \r\n\r\nZalman... :-(
Link naar reactie
[quote=VMSW]Maar binnenkort wel weer; bij mijn pc is dat denk ik ehm.. elke maand/ of maximaal anderhalf, dat die weer HELEMAAL vol staat... gooi \'k gewoon alles weg; er staan toch geen belangrijke dingen tussen...[/quote]\r\n\r\nIk houd het meestal wel een jaartje uit...\r\n\r\n\r\nMaar doet die site het (weer) bij jou?
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=sjouwer]lennard even oppassen ik heb me opnieuw gemeld bij je verjaardags lijst[/quote]\r\n\r\nOke.\r\nHeb de eerste verwijderd.\r\nWerkt de wijzig functie btw bij jou?[/quote]kan bij de wijzig optie komen\r\nhoef niks te veranderen (ik laat het erbij)\r\nof ik het inderdaad wijzig weet ik dus niet
Link naar reactie
[quote=sjouwer][quote=redder_in_nood][quote=sjouwer]lennard even oppassen ik heb me opnieuw gemeld bij je verjaardags lijst[/quote]\r\n\r\nOke.\r\nHeb de eerste verwijderd.\r\nWerkt de wijzig functie btw bij jou?[/quote]kan bij de wijzig optie komen\r\nhoef niks te veranderen (ik laat het erbij)\r\nof ik het inderdaad wijzig weet ik dus niet[/quote]\r\n\r\n:-D\r\nDan werkt hij wel :-)
Link naar reactie
k kwam net nog een zinloze school opdracht tegen: Beschrijving van de verschillende NTFS rechten:\r\n\r\n[quote]\r\nDe verschillende geavanceerde NTFS rechten:\r\n\r\nDoor map bladeren/bestand uitvoeren\r\nGebruiker mag de inhoud van de map en onderliggende mappen inzien en bestanden daarin uitvoeren\r\n\r\nMap weergeven/gegevens lezen\r\nGebruiker mag de inhoud van de map zien en de gegevens daarin lezen.\r\n\r\nLees kenmerken\r\nGebruiker mag de kenmerken (alleen lezen, verborgen, etc.) bekijken.\r\n\r\nUitgebreide kenmerken lezen\r\nGebruiker mag de uitgebreide kenmerken (alleen lezen, verborgen, etc.) die door programma’s worden gedefinieerd lezen.\r\n\r\nBestand maken/gegevens schrijven\r\nGebruiker mag nieuwe bestanden aanmaken en bestaande overschrijven\r\n\r\nMappen maken/gegevens toevoegen\r\nGebruiker mag nieuwe mappen aanmaken en hier gegevens aan toevoegen. De gegevens mogen niet worden veranderd\r\n\r\nSchrijf kenmerken\r\nGebruiker mag de kenmerken van een bestand/map (alleen lezen, verborgen, etc.) wijzigen\r\n\r\nUitgebreide kenmerken schrijven\r\nGebruiker mag de uitgebreide kenmerken (alleen lezen, verborgen, etc.) die door programma’s worden gedefinieerd wijzigen\r\n\r\nSubmappen en bestanden verwijderen\r\nGebruiker mag mappen en bestanden verwijderen\r\n\r\nVerwijderen\r\nGebruiker mag dit bestand of deze map verwijderen\r\n\r\nLees machtigingen\r\nGebruiker mag de machtigingen (wat hij/zij of een andere gebruiker mag doen met de map of het bestand) bekijken\r\n\r\nWijzig machtigingen\r\nGebruiker mag de machtigingen (wat hij/zij of een andere gebruiker mag doen met de map of het bestand) wijzigen\r\n\r\nEigenaar worden\r\nGebruiker mag de eigenaar van het bestand of de map worden. De eigenaar heeft altijd het recht machtigingen hiervan te wijzigen.\r\n[/quote]
Link naar reactie
[quote=hellolo]Even een waarschuwing!\r\n\r\nAls stilte je lief is neem a.u.b geen zalman Cpu koeler :-( \r\n\r\nIk heb nu al een maandje ofzo een 7700CU en wat lawaaierige casefans, net 1 casefan losgekoppeld en 1 vervangen door een papst 55Cfm fan die ik van een vriend leen.\r\n\r\nOngeloofelijk stil alleen die processor koeler :-@ DIng maakt gewoon een fluitoon, ongelofelikk irritant, op 12V is het nog erger :-@ \r\n\r\nZalman is overated...Alleen de vf700CU (gpu) schopt wel kont (proud) \r\n\r\nZalman... :-([/quote]\r\nIk begin net een beetje uit de 486-tijd te komen, maar als ik met zo\'n pc last heb van een lawaai-koeler, haal ik aan de onderkant het stickertje eraf. Dan zie je een gaatje waar het asje in zit. Gooi dat vol met een flinke dosis smeerolie, ontvet de rand en plak er een nieuw stickertje op. En weg is de herrie. Weet alleen niet of de huidige koelers anders werken en of het daarmee nog kan.
Link naar reactie
yooooooooo \r\nhier ben ik live vanuit groningen!!\r\nMijn internetverbinding doet het eiiiiindelijk, maar de ontvangst (wireless) en de snelheid zijn niet om over naar huis te schrijven :-( \r\n(voor de details over installatieproblemen moeten jullie bij ultimate zijn, maar het kwam erop neer dat de modem alleen via een laptop te configureren was, en niet via mijn pc)\r\n\r\nDownload snelheid varieert van 100 tot 145 kb/s, terwijl dat veel hoger moet zijn (200?) en ik heb een ontvangst van \'laag\' terwijl ik zo\'n 10 meter van die modem afzit (zit wel deur en muur tussen) Maar ik ga ff kijken of andere usb ontvangers beter werken en dan koop ik wel een andere....... heb nu die die er bijzat, van speedtouch. \r\n\r\nMaar ik ga maar weer es leren....... morgen tentamen *-)
Link naar reactie
Euh even over die site met die lijst hè... Klopt het dat ik Eagle_Erwin\'s profiel kan wijzigen? Lijkt mij niet eigenlijk :-S \r\n\r\nAnyway, ik zit nu op school (MBO ICT), is gewoon te mooi voor woorden! Geen vakken, geen leraren voor de klas, je mag zelf enigzins bepalen wanneer je komt en vertrekt (je moet simpelweg 80% van de 32 uur in de week aanwezig zijn), PC van school, beetje internetten, beetje opdrachtjes maken, beetje anderen helpen. Er zijn uiteraard wel leraren, maar die bemoeien zich enkel als zij denken dat het niet helemaal goed gaat, of als jij zelf er om vraagt :-) Er zijn hier ook een paar van die klojo\'s die hier om 9 uur komen, CounterStrike opstarten en tot half 2 gamen, om vervolgens af te sluiten en weer weg te gaan. Dat soort mensen, daar springen de leraren dus op in. Ik hou me keurig aan de regels en maak keurig alle opdrachtjes (A)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...