Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

En ik zal nog een ding loslaten over mijn harde-schijf verhaal: Na het formatteren en het terug kopiëren van de bestanden, kon ik alsnog de films van de schijf halen met GetDataBack!!! Waarschijnlijk geluk dat de data niet overschreven is, maar toch! Een partitiefout, een format, en flinke schrijfbewerkingen, en dan in staat zijn data te recoveren. Klasse programma.\r\n\r\n[size=2]zo, dat was voorlopig weer genoeg reclame, maar ik ben gewoon zo blij dat het weer goed is!!![/size]
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes]http://home.planet.nl/~bauer121/fun/MSbidden.html\r\n (proud)[/quote]\r\n :lol: :lol: \r\nopen source onze open source\r\ndie op onze harde schijf zijdt\r\ngeheiligd zij uw linux en KDE\r\nuw update kome\r\nuw bugfix is niet nodig\r\nin linux als ook in Firefox\r\n[color=white]geef ons heden ons dagelijks reboot[/color] (die hebben we dus niet nodig)\r\n[color=white]en vergeef ons onze illegale kopieken[/color](kan ook weg)\r\nzoals ook wij vergeven onze hardwareverkopers\r\nen leidt ons niet naar Redmond[color=white], de doden zone[/color]\r\nmaar verlos ons van windows\r\nwant van u is het KDE en de linux kernel en het free BSD\r\ntot in de eeuwigheid.\r\nEnter.\r\n\r\nklinkt beeter :mrgreen:
Link naar reactie
:mrgreen:\r\n\r\nOok wel leuk:\r\nALFA ROMEO : Allemaal Lastige Flut Auto\'s, Roesten Onder Meest Eenvoudige\r\nOmstandigheden.\r\nAUDI : Als Duwen U Interesseert.\r\nAUSTIN : Autotechnisch Uitgestorven Stuk Techniek In Nood.\r\nB.M.W. : Boeren Mest Wagen.\r\nBSA (motoren) : Bij Storm Afstappen.\r\nCITROEN : Claxon Indrukken Terwijl Roestig Onderstel Even Nivelleert.\r\nDAF : Duwen, Anders Fietsen.\r\nDAIHATSU : Dit Autootje Is Helemaal Auto Technisch Sloopklaar Uitgerust.\r\nDAIMLER : Door Allerlei Interessante Mechaniekjes Langdurige Extravagante\r\nReparaties.\r\nDATSUN : Door Allerlei Technische Snufjes Uitermate Nooddruftig.\r\nD.K.W. : Deutsche Kinder Wagen.\r\nFERRARI : Fanatieke Egoistische Rakkers Rijden Alleen Rasechte Italianen.\r\nFIAT : Fiasco In Auto Techniek.\r\nFORD : Foeilelijke Onderdelen Rammelen Dagelijks.\r\nF.S.O. : Fabrieksmatig Slecht Ontwerp.\r\nHONDA : Hoge Onderhoudskosten Na Dure Aanschaf.\r\nISUZU : Instabiel Slecht Uitgerust Zwabberend Uitspuugsel.\r\nJAGUAR : Jarenlang Allerlei Gecompliceerde Unieke Autotechnische Revisies.\r\nJEEP : Je Eerste Echte Paard.\r\nLOTUS : Laat Onze Tractoren U Slepen.\r\nLADA : Lelijkste Afval Der Autotechniek.\r\nLANCIA : Lelijk Autootje Naar Catastrofale Italiaanse Afbeelding.\r\nMAZDA : Miserabele Auto Zonder Degelijke Afwerking.\r\nMERCEDES : Met Enkele Rijlessen Controleert Elke Dwaas Een Slagschip.\r\nM.G. : Massaal Gerammel.\r\nMITSUBISHI : Met Interessante Techniek Speciaal Uitgevoerde Bakfiets In\r\nSlechte Hedendaagse Improvisatie.\r\nMORRIS : Met Onze Rotzooi Rijdt Iedere Sukkel.\r\nNISSAN : Na Iedere Start Snel Alles Nakijken.\r\nN.S.U. : Na Starten Uitgeput.\r\nOPEL : Overal Pech En Last.\r\nPEUGEOT : Probeer Eens Uw Geluk En Ondervind Trammelant.\r\nRENAULT : Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.\r\nROVER : Roest Overal Voortijdig En Razendsnel.\r\nSAAB : Steeds Allerlei Abnormale Bakbeesten.\r\nSEAT : Seriematige Ellende Als Toekomstperspektief.\r\nSIMCA : Steeds Interessante Mechanische Calamiteiten Achterin.\r\nSKODA : Soms Klappert Ook Dit Afval.\r\nSUBARU : Steeds Uitzonderlijk Belachelijke Abnormale Rammelende\r\nUitvindingen.\r\nSUZUKI : Sjees U Zelf Uw Kist In.\r\nTALBOT : Tegenwoordig Als Lachertje Bestempelde Onvermijdelijke\r\nTeleurstelling.\r\nTOYOTA : Totaal Onveilig Yapans Ontwerp Tegen Afvalprijs.\r\nVAUXHALL : Volgens Allerlei Uitgesproken Xenomanen Haast Altijd Langzaam\r\nLopend.\r\nVOLVO : Volgens Onze Leraren Volkomen Onveilig.\r\nVOLVO: Volgende Onderdeel Ligt Verder-Op\r\nV.W. : Volkomen Waardeloos.\r\nYAMAHA : Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af.\r\nZASTAVA : Zielig Autotechnisch Systeem, Tenslotte Als Vuilnis Aanvaard
Link naar reactie
Overigens; valt het jullie ook op; \'k vind dat muisje van redder_in_nood nogal actief.\r\nHoe lang ik er ook naar kijk (net denk ik toch wel 10 minuten, \'k ben toch echt een dromer soms, hoe leuker hij wordt... probeer het ook eens uit, als je tijd hebt ;-) \r\nHij is best leuk, jammer dat hij zo werd afgemaakt in het verhaal waarbij je elke keer 3 regels mag schrijven... (was overigens wel leuk..)\r\n\r\nTrouwens; als iemand zich verveeld heb ik nog een site met veel PC humor:\r\n[url]http://users.bart.nl/~centrvak/PC-Grappen.htm[/url]\r\nsucces!
Link naar reactie
[quote=VMSW]Overigens; valt het jullie ook op; \'k vind dat muisje van redder_in_nood nogal actief.\r\nHoe lang ik er ook naar kijk (net denk ik toch wel 10 minuten, \'k ben toch echt een dromer soms, hoe leuker hij wordt... probeer het ook eens uit, als je tijd hebt ;-) \r\nHij is best leuk, jammer dat hij zo werd afgemaakt in het verhaal waarbij je elke keer 3 regels mag schrijven... (was overigens wel leuk..)\r\n\r\nTrouwens; als iemand zich verveeld heb ik nog een site met veel PC humor:\r\n[url]http://users.bart.nl/~centrvak/PC-Grappen.htm[/url]\r\nsucces![/quote]\r\n\r\nPas 2000 keer langshgekomen :P \r\n\r\nDe site vind ik egt geweldig:\r\n[url]http://www.omroephumor.nl/[/url]
Link naar reactie
[quote=VMSW]Overigens; valt het jullie ook op; \'k vind dat muisje van redder_in_nood nogal actief.\r\nHoe lang ik er ook naar kijk (net denk ik toch wel 10 minuten, \'k ben toch echt een dromer soms, hoe leuker hij wordt... probeer het ook eens uit, als je tijd hebt ;-) \r\nHij is best leuk, jammer dat hij zo werd afgemaakt in het verhaal waarbij je elke keer 3 regels mag schrijven... (was overigens wel leuk..)\r\n\r\nTrouwens; als iemand zich verveeld heb ik nog een site met veel PC humor:\r\n[url]http://users.bart.nl/~centrvak/PC-Grappen.htm[/url]\r\nsucces![/quote]\r\n\r\nIedereen zo zijn vrienden he :-p\r\n\'Mijn\' muisje is m\'n vriend (genaamd Rock Mouse) en staat al een half jaar en 4 dagen te swingen (ik dacht dat dit forum 17 maart openging?).\r\nIk heb er eerlijk gezegt nog nooit tien minuten naar gekeken (had geen tijd)(proud)\r\n\r\nBTW Die site is al een paar keer langsgekomen :P
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=VMSW]Overigens; valt het jullie ook op; \'k vind dat muisje van redder_in_nood nogal actief.\r\nHoe lang ik er ook naar kijk (net denk ik toch wel 10 minuten, \'k ben toch echt een dromer soms, hoe leuker hij wordt... probeer het ook eens uit, als je tijd hebt ;-) \r\nHij is best leuk, jammer dat hij zo werd afgemaakt in het verhaal waarbij je elke keer 3 regels mag schrijven... (was overigens wel leuk..)\r\n\r\nTrouwens; als iemand zich verveeld heb ik nog een site met veel PC humor:\r\n[url]http://users.bart.nl/~centrvak/PC-Grappen.htm[/url]\r\nsucces![/quote]\r\n\r\nIedereen zo zijn vrienden he :-p\r\n\'Mijn\' muisje is m\'n vriend (genaamd Rock Mouse) en staat al een half jaar en 4 dagen te swingen (ik dacht dat dit forum 17 maart openging?).\r\nIk heb er eerlijk gezegt nog nooit tien minuten naar gekeken (had geen tijd)(proud)\r\n\r\nBTW Die site is al een paar keer langsgekomen :P[/quote]\r\n\r\nMinus een week toen je m kwijt was ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...